همسر جدید بنیامین بهادری کیست؟ + عکس زن دوم بنیامین بهادری

همسر جدید بنیامین بهادری کیست؟ + عکس زن دوم بنیامین بهادری

بنیامین بهادری,عکس زن دوم بنیامین بهادری,اسم زن جدید بنیامین بهادری,عکس زن جدید بنیامین

در روز ۳۰ آذر ۹۲ خبری به سرعت در خبرگزاری ها منتشر شد که همسر خواننده جوان پاپ درگذشت و دیری نپایید خبر تایید شد و معلوم شد در نیمه های شب بنیامین بهادری به همراه همسرش نسیم حشتمی در یکی از ورودی های بزرگراه همت با اتومبیلی تصادف می کنند و بنیامین از این حادثه جان سالم به در می برد و همسرش چهره در نقاب خاک می کشد.

از آن روز به بعد بنیامین هر از چندگاهی خاطرات خودش با نسیم حشمتی و دخترش بارانا را به مناسبت های مختلف در اینستاگرام با هوادارانش به اشتراک می گذاشت تا اینکه در شب تولد ۳۳ سالگی اش با انتشار پستی در روز هجدم شهریور ماه ۹۴ و دو سال بعد از مرگ همسر اولش خبر از ازدواج مجدد داد که منجر به بروز شایعاتی شد که در مطلب (ازدواج بنیامین با بهاره افشاری، از شایعه تا واقعیت) به جزئیات این موضوع پرداختیم.

 

بهاره افشاری:فن پیج بنیامین خبر ازدواجم با بنیامین رو منتشر کرد

بهاره افشاری که در هفته های گذشته مقابل دوربین برنامه دید در شب با اجرای رضا رشید پور نشسته بود تمامی ابعاد این شایعه را به صورت شفاف بیان کرد وی در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد که این شایعه اولین بار توسط قن پیج بنیامین منتشر شد و پس از آن به سرعت در شبکه های مجازی باز نشر شد و بنیامین به سرعت تکذبیه منتشر کرد و قضیه داشت فروکش میکرد که یک خبرگزاری معتبر خبر ازدواج ما را تیتر کرد ! جزئیات مصاحبه کامل بهاره افشاری را در لینک (مصاحبه متفاوت بهاره افشاری در برنامه دید در شب + فیلم ) ببینید.

خانم شایلی همسر دوم بنیامین بهادری

بنیامین بهادری که این روز ها به هند رفته  است تا در فیلم سلام بمبئی با محمدرضا گلزار همبازی شود در روز جشن سپندارمذگان با انتشار عکس زیر از خود و یک خانمی که دست در دستانش داشت نوشت:

سپندارمذگان -روز عشق ایرانى- و شروع هفته عشق مبارک # براى یه هفته یک کم با تو زندگى

بنیامین بهادری,عکس زن دوم بنیامین بهادری,اسم زن جدید بنیامین بهادری,عکس زن جدید بنیامین

بنیامین در این عکس خانم شایلی را تگ کرده بود چهار روز بعد بنیامین با انتشار عکس دیگری از خانم شایلی و دخترش بارانا تا حدودی از شایعاتی که در چند ماه اخیر گریبانش را گرفته بود نجات داد.

 بنیامین بهادری,عکس زن دوم بنیامین بهادری,اسم زن جدید بنیامین بهادری,عکس زن جدید بنیامین خانم شایلی زن دوم بنیامین به همراه دخترش بارانا

شایلی زن دوم بنیامین بازیگر جدید فیلم سلام بمبئی

باشگاه خبرنگاران جوان با انتشار عکسی از بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان به همراه همسر جدید اش شایلی خبر از بازیگری این زن و شوهر در فیلم سینمایی سلام بمبئی اولین تولید مشترک ایران و سینمای هند (بالیوود) داد.

شایلی در این فیلم سینمایی نقش مقابل بنیامین که یک دختر هندی هست را بازی می کند و از آن جایی که به چند زبان خارجی از جمله هندی  تسلط داشته در این فیلم به زبان هندی صحبت خواهد کرد و در جریان رابطه عاشقانه ای با بهادر قرار می گیرد.

شایلی زن دوم بنیامین ,عکس های جدید شایلی,شایلی بازیگر فیلم سلام بمبئی

شایلی زن دوم بنامین در سکانسی از فیلم سلام بمبئی

ساعتی پس از انتشار خبر ایفای نقش شایلی همسر بنیامین در فیلم سلام بمبئی بنیامین عکس دیگری در همین رابطه منتشر کرد و نوشت :

دختر همسایه
شباى تابستون .. سونیا و احمد

که احتمالا اسم شخصیت هایی هست که در فیلم ایفا می کنند.

شایلی زن دوم بنیامین ,عکس های جدید شایلی,شایلی بازیگر فیلم سلام بمبئی

شایلی زن دوم بنیامین بازیگر نقش سونیا و بنیامین بهادری ایفاگر نقش احمد در فیلم سلام بمبئی

 

تاکنون ۱۷ نظر ثبت شده است.

  • خیلی بی معنیه واقعا بنیامین ازدواج کرده اما اصلا معلوم نیست این خانوم اصلیتش مال کدوم کشوره و حتی نام خانوادگیشم معلوم نیس فقط چن تا عکس و ی اسم ازش معلومه شایلی مشخصا این زن از بارانا خوشش نمیاد وگرن ی چند تا عکس با دختر خوندش مینداخت حداقل

    پاسخ

    ببخشید یادشون نبود بیان از شما اجازه بگیرن و معرفیشون کنن :)) خجالت داره طرز فکرت

    پاسخ

    من از بچگی بنیامین گوش می دادم
    من فکر می کردم بنیامین با همه فرق دارند
    برای کسیکه می خونه دنیا دیگه مثل تو نداره نداره نمی تونه بیاره اون وقت … بنظرتون این آهنگ با ازدواج دوم در تضاد نیست؟
    نمی گم کار بدی کرده ولی من فکر می کردم بنیامین متفاوته و با همه فرق می کنه

    پاسخ

  • خاک تو سرش. من فکر میکردم اینقد که زن اولشو دوست داشت دیگه هیچوقت یا حداقل حالا حالاها ازدواج نکنه… وااااااااای از دست این مردهاب بالهوس… وای. آقای بنیامین میذاشتی یه مدت دیگه بگذره. خجالت نکشیدی جلوی مردم ایران؟؟؟

    پاسخ

    خدا شفات بده

    پاسخ

    زهراجون عزیزم بنیامین بنده ی خدا دو سال صبرکرد دیگه چه قدر صبر کنه خب…یه پسر جوونه حق داره ازدواج کنه گلم.

    پاسخ

    یکی به این پماد سوختگی برسونه

    پاسخ

  • واقعا متاسفم که این طرز فکرتونه…ازدواج کرده. گناه که نکرده…کار خلاف شرع که انجام نداده. هر مردی نیاز داره به وجود یه زن در کنارش. واسه همین خدا برای هر کدام از بنده هاش ی جفت قرار داد…حتما نیاز داشته ک ازدواج کرده…خدا با اون همه عظمتش راضیه اونوقت شما بنده هاش دارین میگین ک ایراد داره؟!!!!!!!!!
    واقعا متاسفم برای این طرز فکر

    پاسخ

    حرف شما درست من از بچگی بنیامین گوش می دادم
    من فکر می کردم ایشون با همه فرق دارند
    وقتی خودش می خونه دنیا دیگه مثل تو نداره نداره نمی تونه بیاره یعنی چی؟

    پاسخ

  • عالیه …

    پاسخ

  • سلام خوشبخت بشید و دیگر غم نبینید و دخترتون دیگر ناراحتی نکند

    پاسخ

  • اقای بنیامین ناراحت نباشید پشت سر انسان های معروف از حسودی زیاد صحبت می کنند شما صلاح کار خودتون و دخترتتونو بهتر از بقیه می دونید دختر نازی دارید امیدوارم خدا به خاطر دخترتون هم شده در خوشبختیو براتون باز کنه

    پاسخ

  • مبارک باشه واقعا بهم میان

    پاسخ

  • من نمیفهمم شما چی گیرتون میاد که اینقد به این بدبغخت فحش میدین بابا هرکی بخواد ازدواج کنه حتما در مورد طرف مقابلش تحقیق میکنه مگه میشه بره با یکی ازدواج کنه که اصلا نشناستش اگرم تا همین حد توو رسانه ها مینویسن برا خوده مردم چون مردم هرچی بیشتر بدونن بیشتر درموردش شایعه درس میکنن اصلا زندگی شخصیه بقیه به بقیه چه ربطی داره؟؟؟ایشالا که خوشبخت شن

    پاسخ

  • انشالله که همیشه خوشبخت و خوشحال باشین از ته دل آرزو میکنم که هیچ کی غم نبینه همه راضی باشن از زندگی آرزوی بهترین ها رو براتون دارم یه خونواده سه نفره خوشبخت ❤

    پاسخ

  • به نام خدا 😐
    به هیچ کدومتون ربطی نداره ک بنیامین قراره چیکار کنه خو ؟:))

    پاسخ

  • من‌ازپنج‌سالگی‌باداییم‌آهنگای‌‌آقای‌بهادری‌وگوش میدادم‌وهنوزهم‌گوش‌میدم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نمیخوام‌بگم‌‌ازدواجشون کاراشتباهیه‌اصلامن‌کی‌باشم‌که‌بخوام‌درموردزندگی ایشون‌‌نظربدم‌ولی‌‌‌‌‌..فکرمیکردم‌‌ایشون‌باهمه‌فرق دارن‌‌‌‌‌فک‌میکردم‌این‌اهنگایی‌که‌میخونندمفهومشو میفهمنددرک‌میکنند.خلاصه‌بهتریناروبراتون‌آرزو میکنم امیدوارم‌خوشبخت‌بشین‌‌‌‌

    پاسخ

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016