عکس های جدید متین ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال لیسانسه ها

عکس های جدید متین ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال لیسانسه ها

متین ستوده,عکس جدید متین ستوده,متین ستوده بازیگر نقش ترانه سریال لیسانسه ها,عکس های دیده نشده متین ستوده

متین ستوده بازیگر جوان سینما و تلویزیون در تازه ترین فعالیت هنری خودش در سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت ایفای نقش کرده است او پیش از این در سریال های یادآوری، میکائیل،در قصه های زندگی می کنند، زمانه و راستش را بگو بازی کرده است .

ستوده در این سریال بازیگر نقش دختری به نام ترانه است که لیسانس اش را گرفته است و قصد ازدواج با پسری به نام مسعود با بازی امیر حسین رستمی را دارد که از نقش های اصلی این سریال است.

مشکل مالی و نداشتن کار از معضلات سر راه این دو جوان در شرف ازدواج هست که خانواده ترانه نیز در آن دخیل هستند ترانه به همراه پدرش زندگی می کند.

متین ستوده,عکس جدید متین ستوده,متین ستوده بازیگر نقش ترانه سریال لیسانسه ها,عکس های دیده نشده متین ستوده

متین ستوده درباره حضور در این سریال در مصاحبه ای با خبرنگاران اعلام کرد که من پیش از این در سریال غیر علنی با رضا جودی تهیه کننده کار همکاری داشتم ولی پیش از این تجربه  همکاری با سروش صحت را نداشتم که در سریال لیسانسه ها رقم خورد و کار کردن با صحت اتفاق خوبی است او درجه یک، خوش اخلاق و با ذوق است .

وی در ادامه درباره نقش اش گفت که ماراکتری که من بازی کرده ام طنز نیست ولی اکثر بازیگران و داستان سریال طنز هستند و این یک تجربه سخت و شیرین برای من بود که پیش از این فقط در ژانر درام بازی کرده بودم و تجربه خوبی کسب کردم.

متین ستوده,عکس جدید متین ستوده,متین ستوده بازیگر نقش ترانه سریال لیسانسه ها,عکس های دیده نشده متین ستوده عکس امیر کاظمی,متین ستوده,امیرحسین رستمی  متین ستوده,عکس جدید متین ستوده,متین ستوده بازیگر نقش ترانه سریال لیسانسه ها,عکس های دیده نشده متین ستودهعکس متین ستوده به همراه رویا علمی بازیگران سریال لیسانسه ها

متین ستوده,عکس جدید متین ستوده,متین ستوده بازیگر نقش ترانه سریال لیسانسه ها,عکس های دیده نشده متین ستودهعکس های جدید متین ستوده

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016