بیماری آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون چیست ؟

دسته بندی : اخبار هنرمندان

بیماری آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون چیست ؟

آتنه فقیه نصیری,بیماری آتنه فقیه نصیری,اینستاگرام آتنه فقیه نصیری

بعد از پایان یافتن پخش سریال شمعدونی در سال ۹۳ آتنه فقیه نصیری بازیگر نقش زهره در این سریال دیگر در تلویزیون و سینما دیده نشد تا اینکه چندی قبل گلایه های درباره ضعف قصه ها در تلویزیون را مطرح کرد و دلیل عدم حضورش در مجموعه های تلویزیونی را اینطور بیان کرده است که اگر آثاری مثل «شمعدونی» ساخته شود ، از حضور در آن خوشحال می شوم ، اما اثری با کیفیت مشابه آن مجموعه کمتر ساخته می شود ، در نتیجه بعد از سریال «شمعدونی» در مجموعه دیگری حضور نداشتم». این بازیگر در ادامه می گوید:« زمان زیادی از آخرین حضور من در حوزه سینما می گذرد. در تلویزیون هم پیشنهاد های بیشتری داشته ام ، اما بنا به شرایط حضور در آن ها را نپذیرفتم.

بیماری آتنه فقیه نصیری چیست ؟

آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون این روز ها با بیماری ام اس (MS) دست و پنجه نرم می کند و بیماری را علت غیبت این روزهایش در عرصه بازیگری می داند. وی درباره بیماری خودش به روزنامه بانی فیلم اینطور گفته است : « من در دوره معالجه به سر می برم و در حال حاضر دچار بیماری ام اس هستم. من بعد از معالجه کامل دوباره به فعالیت در عرصه بازیگری می پردازم و در حال حاضر اگر همه شرایط هم فراهم شود به دلیل بیماری و گذران دوره کامل معالجه ام ، امکان فعالیت هنری ندارم».

بیماری ام اس (MS) چیست ؟

بیماری ام اس (Multiple sclerosis) یک بیماری ناتوان‌کننده است که مغز و نخاع را تحت تاثیر قرارداده و باعث از دست‌دادن کنترل، دید، تعادل و حواس (بی حسی) می‌شود. در بیماری ام اس اعصاب مغز و نخاع توسط سیستم ایمنی بدن آسیب می‌بینند، که به این اختلال بیماری خودایمنی می‌گویند. بیماری های خودایمنی بیماری هایی هستند که در آن‌ها سیستم ایمنی بدن که وظیفه‌شان حفاظت از بدن و نابودکردن آسیب رسان‌های خارجی همچون باکتری هاست، اشتباها شروع به حمله به بافت‌های بدن می‌نمایند. در بیماری ام اس، سیستم ایمنی بدن شروع به حمله به مغز و نخاع دوتا از اجزاء مهم که سیستم مرکزی اعصاب را کنترل می‌کنند، کرده و باعث فلج شدن و از کارافتادگی آنها می‌شود.

بیوگرافی مختصر آتنه فقیه نصیری

آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۳ آبان ۱۳۴۷ در شهر تهران است وی در زمینه زبان اسپانیایی تحصیل کرده است . دو ازدواج هنری انجام داده است که هر دوی آنها به طلاق انجامیده است یکی از آنها با فریبرز عرب نیا بازیگر سینما و دیگری با رفیع پیتز کارگردان ایرانی – انگلیسی بوده است. او با بازی در سریال خانه سبز در نقش لیلی به شهرت رسید و بعد از آن در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است که می توان سریال های پر مخاطب از جمله « خانه سبز» ،«داستان یک شهر» ،« شلیک نهایی» و «مدار صفر درجه» را نام برد.

بیماری آتنه فقیه نصیری

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016