خبر تکذیب همکاری صدف طاهریان با شبکه GEM + عکس

دسته بندی : اخبار هنرمندان

خبر تکذیب همکاری صدف طاهریان با شبکه GEM + عکس

صدف طاهریان,همکاری با شبکه جم, gem tv

بعد از خروج و کشف حجاب صدف طاهریان بازیگر نه چندان معروف سینما از کشور در اواخر ماه آبان ۱۳۹۴ گمانه زنی های زیادی درباره آینده کاری او مطرح شد. وی که اولین مصاحبه تلویزیونی اش را با شبکه صدای آمریکا و مسیح علینژاد خبرنگار جنجالی و ضد جمهوری اسلامی انجام داد (دیدن فیلم کامل مصاحبه صدف طاهریان با برنامه تبلت صدای آمریکا) فساد در پشت پرده سینما و پیشنهاد های بی شرمانه را دلیلی بر این تصمیم اش عنوان کرد اما رسانه های مختلف همکاری صدف طاهریان با شبکه های ماهواره ای از جمله شبکه جم فارسی ( GEM) را محتمل می دانستند و بعد از اینکه خبر بازی چکامه چمن ماه در فیلم آبی عشق شبکه جم منتشر شد این احتمالات دو صد چندان برابر شد.

دستمزد صدف طاهریان و چکامه چمن ماه در شبکه جم

همانطور که گفته شد بعد از کشف حجاب چکامه چمن ماه و صدف طاهریان اخبار زیادی درباره پیوستن این دو بازیگر جوان به شبکه جم در فضای مجازی منتشر شد تا اینکه خبر حضور چکامه چمن ماه سریال آبی عشق با انتشار عکس هایی به برخی از این اخبار صحت بخشید. یکی از اخباری که این روز ها دست به دست می چرخد میزان حقوق چکامه چمن ماه و صدف طاهریان به نقل از یکی مدیران شبکه جم هست:

به گزارش ستاره سینما به نقل از مرصاد، یکی از مدیران شبکه جم تی وی در گفتگو با هفته نامه تماشاگران امروز از دستمزد کارکنان این شبکه از جمله دو بازیگری که با کشف حجاب به این شبکه رفته اند گفت: دستمزد ما تقریبا هزار رینگیت مالزی که به پول ما می شود حدود ماهی ۸۳۵ هزار تومان است. وی با اشاره به امکانات این شبکه تصریح کرد: تقریا امکاناتی وجود ندارد و با وسایل معمولی کار پیش می رود.

تکذیب همکاری صدف طاهریان با شبکه GEM

صدف طاهریان در روز جمعه مورخ ۲۰ آذر ۹۴ بعد از گذشت یک ماه و نیم از خروج کشور و انتشار عکس های نیمه برهنه و بدون حجاب از خود در پستی در اینستاگرام هر گونه آشنایی با مدیران شبکه جم را تکذیب کرد. توضیحات صدف طاهریان در این زمینه را در عکس زیر بخوانید:

صدف طاهریان,همکاری با شبکه جم, gem tv

تاکنون ۲ نظر ثبت شده است.

  • اخرش ما نفهمیدیم اینا چیکاره هستن

    پاسخ

  • یکی به این صدف طاهریان حالی کنه بگه تو که کشف حجاب میکنی و عکسای لختتو میذاری.میری اون ور با مردای غریبه همبستر میشی وفیلمت هست غلط میکنی میگی من باشبکه جم هیچ همکاری ندارم.دیگه ضر نزن وطن فروش دیوس.

    پاسخ

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016