اخبار تعطیلی مدارس روز شنبه ۸ اسفند ۹۴ به خاطر رای گیری

دسته بندی : اخبار

اخبار تعطیلی مدارس روز شنبه ۸ اسفند ۹۴ به خاطر رای گیری

تعطیلی مدارس,خبر تعطیلی مدارس,خبر تعطیلی مدارس روز شنبه بخاطر رای گیری

آیا مدارس روز شنبه ۸ اسفند ۹۴ به خاطر رای گیری تعطیله ؟

روزهای گذشته در شبکه های مجازی خبری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز شنبه ۸ اسفند ۹۴ بخاطر حوزه رای گیری بودن برخی مدارس منتشر شده بود طی پیگیری هایی که خبرنگار ما انجام داد  رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش اعلام کرد که مدارس حوزه رای گیری شهر تهران روز شنبه باز است. توجه شما رو به مشروح این مصاحبه جلب می نمایم.

تمام مدارس سراسر کشور ۸ اسفند دایر است

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آ‌موزش و پرورش گفت: علیرغم انتشار برخی اخبار مبنی بر تعطیلی مدارس در روز ۸ اسفند به دلیل شمارش آرا، تمام مدارس در این روز در سراسر کشور دایر است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا جدایی، اظهار داشت: در روز ۸ اسفند هیچ مدرسه‌ای در تهران و سایر نقاط کشور در هیچ مقطعی به دلیل شمارش آرا تعطیل نیست و در این روز تمام مدارس کشور دایر است و به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی به روال عادی می‌پردازد.
جدایی درباره مدارس مجری انتخابات به ویژه در شهر تهران که ممکن است به دلیل کثرت رأی‌دهندگان و تعدد داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی کار شمارش آرا در آنها به طول انجامد، افزود: تدابیری اندیشیده شده است که کار شمارش آرا و بستن صندوق‌های رأی در مدارس مجری انتخابات شهر تهران به گونه‌ای باشد که هیچ وقفه‌ای در فعالیت‌های آموزشی مدارس ایجاد نکند بنابراین در روز ۸ اسفند هیچ مدرسه‌ای در هیچ مقطع شهر تهران ، تعطیل نخواهد بود.
گفتنی است؛ طی روزهای گذشته برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی به انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز ۸ اسفند به دلیل شمارش آرا اقدام کرده بودند.

تعطیلی مدارس,خبر تعطیلی مدارس,خبر تعطیلی مدارس روز شنبه بخاطر رای گیری

علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

اخبار تکمیلی در رابطه با تعطیلی مدارس در روز ۸ اسفند ۹۴

ساعت ۱۶:۰۰ روز پنجشنبه ۲۹ بهمن ۹۴
سخنگوی وزارت کشور گفت: در صورتی که شمارش آراء در نخستین روز از برگزاری انتخابات به اتمام نرسد مدارسی که شعبه اخذ رأی هستند در روز شنبه (۸ اسفند) تعطیل خواهند بود.
حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره امکان تعطیلی مدارس در روز ۸ اسفندماه (شنبه) یعنی یک روز پس از انتخابات گفت: سعی ما در ستاد انتخابات کشور و سایر ستادهای استانی بر این است که شمارش آراء و نتیجه انتخابات در پایان نخستین روز اعلام شود.
وی افزود: به دلیل اینکه معمولا شمارش آراء در همان روز یعنی روز رأی‌گیری به اتمام نمی‌رسد و تا صبح روز بعد ادامه پیدا می‌کند، بر همین اساس مدارسی که شعبه اخذ رأی هستند به دلیل اینکه طبق قانون امکان انتقال و شمارش آراء به جای دیگری مقدور نیست ممکن است این مدارس تعطیل شوند.
قائم‌مقام وزیر کشور خاطرنشان کرد: انتخابات آتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری روز ۷ اسفندماه (جمعه) برگزار خواهد شد.

ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۶ اسفند ۹۴

رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: روز شنبه ۸ اسفندماه مدارس تعطیل نخواهد بود؛ سعی می‌کنیم در روز جمعه کار را تمام کنیم تا مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، اما اگر مدرسه‌ای کارش تمام نشود بخشی از مدارس در اختیار ما خواهد بود.

ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه ۷ اسفند ۹۴
تا این لحظه و گذشت ۵ ساعت از زمان شروع انتخابات هنوز هیچ یک از مراجع ذی صلاح تصمیم جدیدی برای تعطیلی مدارس اتخاذ نکرده اند. با توجه به کثرت داوطلبان و شرکت کنندگان در انتخابات شهر تهران احتمال تعطیلی مدارسی که حوزه رای گیری هستند طبق انتخابات های گذشته هست. ولی هنوز خبری در این زمینه منتشر نشده است .

مدارس تهران تعطیل شد

مسعود ثقفی سخنگوی سازمان آموزش و پرورش  از تعطیلی کلیه مدارس ۱۹ گانه شهر تهران جهت شمارش ارا در روز شنبه ۸ اسفند ماه خبر داد.

پس از اعلام خبر تعطیلی کلیه مدارس شهر تهران، مسوولان مربوطه سایر استان ها نیز اقدام به اعلام خبر تعطیلی یا باز بودن مدارس در استان های مربوطه کردند که در ادامه میخوانید:

مدارس شیراز در روز شنبه تعطیل شد

مدارس نوبت صبح شیراز، زرقان و ارژن بنا به اعلام آموزش و پرورش فارس تعطیل اعلام شد.

آموزش و پرورش فارس اعلام کرده که شیفت عصر مدارس فعال است.

استقبال و حضور مردم در شعب اخذ رای باعث تمدید مهلت رای گیری تا ساعت ۲۳ در شیراز شده است.

مدارس نواحی هفت‌گانه مشهد فردا تعطیل است

علیرضا رشیدیان در محل ستاد انتخابات استان با اشاره به حضور پرنشاط و گسترده مردم خراسان رضوی در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار کرد: طبق اخباری که تا این لحظه از تمامی حوزه‌های ۱۲ گانه اخذ رأی استان دریافت شده، تمامی حوزه‌های شهری نیاز به تمدید زمان اخذ رأی تا ساعت ۲۳ داشتند که این زمان تمدید شد.

وی با بیان اینکه احتمال تمدید زمان رأی‌گیری در شهر مشهد تا ساعت ۲۴ وجود دارد، خاطرنشان کرد: از همه مردم درخواست می‌کنیم تا با مراجعه هرچه سریع‌تر به شعب اخذ رأی و انداختن رأی خود به صندوق، کار رأی‌گیری را تسهیل بخشند زیرا امکان تمدید پس از ساعت ۲۴ وجود ندارد.

رشیدیان از تعطیلی تمام مدارس شهر مشهد در نواحی هفت‌گانه خبر داد و گفت: با توجه به تراکم مراکز اخذ رأی در مشهد و استقرار بیشترین تعداد شعب اخذ رأی در مدارس، همچنین حضور فرهنگیان و معلمان در روند اجرایی انتخابات، تمام مدارس در نواحی هفتگانه مشهد در تمام مقاطع و نوبت‌های صبح و عصر تعطیل است.

وی به بیان آمار حضور مردم استان و مشهد در انتخابات پرداخت و گفت: تا ساعت ۲۲ در ۹۷ درصد شعب که متصل به سامانه مرکزی هستند، از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار رأی گذشت که این یک رکورد بسیار چمشگیر برای استان به شمار می‌رود.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: تا ساعت ۲۱:۱۵ حضور مردم مشهد در انتخابات از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در صندوق‌های ثابت گذشت که با توجه به آمار سال ۹۰ که ۹۲۳ هزار و ۲۹۵ نفر بود، رکورد شکنی کرد.

شرط تعطیلی مدارس اصفهان

براساس اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تمام مدارسی که در استان شعبه‌های اخذ رأی هستند، فردا در نوبت صبح تعطیل هستند.

قائدی‌ها، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی مستقر در ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: تمامی مدارسی که به نحوی درگیر برگزاری انتخابات بوده‌اند، نوبت صبح فردا تعطیل هستند.

مدارس چهاردانگه فردا تعطیل است

مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه  اظهار کرد: تمامی مدارس منطقه چهاردانگه به دلیل شعبه بودن برخی از مدارس این منطقه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فردا تعطیل است.

تمام مدارس شهرستان پردیس فردا تعطیل است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس  اظهار کرد: به تبع تعطیلی مدارس مناطق ۱۹گانه شهر تهران، کلیه مدارس شهرستان پردیس نیز فردا تعطیل است.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در برخی از مدارس و ادامه روند شمارش آرا، مدارس شهرستان پردیس فردا تعطیل اعلام شد.

مدارس اردبیل فردا تعطیل نیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: مطابق روزهای  گذشته دانش‌آموزان فردا راس ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح به همراه معلمانشان در مدارس حاضر خواهند شد و هیچ گونه تعطیلی مدارس در شهرهای مختلف استان اردبیل پیش‌بینی نشده است.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای آموزشی در مناطق مختلف استان به عنوان شعب اخذ رای پیش‌بینی شده بود که سعی می‌کنیم تا آخر وقت آنها را برای آغاز کلاس‌ها آماده کنیم، افزود: دانش‌آموزان و معلمان فردا با نشاط تر از همیشه در سر کلاس‌ها حاضر خواهند شد تا بعد از یک مشارکت واقعی زمینه ادامه تحصیل برای آنها فراهم آید.

مدارس شهرستان رشت فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ستاد انتخاباتی استان تعطیلی مدارس شهرستان رشت را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان فردا تعطیل است.

همچنین امشب انتخابات گیلان تا ساعت ۲۳ امشب تمدید شده است.

مدارس مازندران فردا تعطیل نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درباره وضعیت مدارس استان اظهار کرد: مدارس مازندران فردا تعطیل نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به اتمام رای‌گیری در ساعت ۲۲ امشب مشکلی برای فعالیت مدارس مازندران وجود ندارد و مدارس استان از فردا صبح پذیرای حضور دانش‌آموزان است.

معاون سیاسی استاندار مازندران در پایان از انعکاس مناسب اخبار ستادهای انتخاباتی مازندران تشکر کرد.

مدارس شعب اخذ رأی استان البرز فردا تعطیل است

حجت‌الله ملاصالحی رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تا این لحظه و براساس رایزنی انجام شده تمام مدارسی که امروز در آنها رأی‌گیری انجام شده فردا تعطیل است.

وی افزود: تا این لحظه باقی مدارس دایر بوده و طبق روال کار خود را انجام می‌دهند.

معاون سیاسی استانداری البرز تصریح کرد: در مورد بقیه مدارس و با توجه به اینکه عوامل آموزش و پرورش امروز همکاری بسیاری با هیأت اجرایی انتخابات داشتند و در امر برگزاری انتخابات فعال بودند تصمیم‌گیری قطعی نشده است.

ملاصالحی بیان کرد: از سوی استانداری البرز نامه‌ای به وزارت کشور ارسال شده و خواسته‌ایم تا با هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش تمام مدارس البرز در روز شنبه تعطیل باشد.

وی در پایان اضافه کرد: در صورت پذیرش این پیشنهاد اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

مدارس تبریز، آذرشهر، اسکو و شهرجدید سهند فردا تعطیل است

نادر فکورنیا اظهار داشت: به علت طولانی شدن فرآیند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، شهر جدید سهند، خسروشاه، بخش‌های ایلخچی، ممقان روز شنبه هشتم اسفند ماه تمام مدارس در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: در بقیه شهرستان‌ها و بخش‌ها مدارس دایر است.

مدارس اسلامشهر فردا تعطیل است

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد: امروز شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم.

وی بیان کرد: مدارس منطقه آموزشی اسلامشهر فردا به دلیل برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تعطیل است.

مدارس کردستان شنبه تعطیل نیست

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: هیچ کدام از مقاطع مدارس کردستان شنبه تعطیل نیست و تمامی مدارس باز است.

هق، مسعود ثقفی سخنگوی سازمان آموزش و پرورش در حالی از تعطیلی کلیه مدارس ۱۹ گانه شهر تهران جهت شمارش ارا در روز شنبه ۸ اسفند ماه خبر داد که طی هفته گذشته علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آ‌موزش و پرورش در واکنش به خبر سخنگوی وزارت کشور تکذیبیه ای صادر و طی آن اعلام کرده بود: در روز ۸ اسفند هیچ مدرسه‌ای در تهران و سایر نقاط کشور در هیچ مقطعی به دلیل شمارش آرا تعطیل نیست و در این روز تمام مدارس کشور دایر است و به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی به روال عادی می‌پردازد.

پس از اعلام خبر تعطیلی کلیه مدارس شهر تهران، مسوولان مربوطه سایر استان ها نیز اقدام به اعلام خبر تعطیلی یا باز بودن مدارس در استان های مربوطه کردند که در ادامه میخوانید:

مدارس شیراز در روز شنبه تعطیل شد

مدارس نوبت صبح شیراز، زرقان و ارژن بنا به اعلام آموزش و پرورش فارس تعطیل اعلام شد.

آموزش و پرورش فارس اعلام کرده که شیفت عصر مدارس فعال است.

استقبال و حضور مردم در شعب اخذ رای باعث تمدید مهلت رای گیری تا ساعت ۲۳ در شیراز شده است.

مدارس نواحی هفت‌گانه مشهد فردا تعطیل است

علیرضا رشیدیان در محل ستاد انتخابات استان با اشاره به حضور پرنشاط و گسترده مردم خراسان رضوی در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار کرد: طبق اخباری که تا این لحظه از تمامی حوزه‌های ۱۲ گانه اخذ رأی استان دریافت شده، تمامی حوزه‌های شهری نیاز به تمدید زمان اخذ رأی تا ساعت ۲۳ داشتند که این زمان تمدید شد.

وی با بیان اینکه احتمال تمدید زمان رأی‌گیری در شهر مشهد تا ساعت ۲۴ وجود دارد، خاطرنشان کرد: از همه مردم درخواست می‌کنیم تا با مراجعه هرچه سریع‌تر به شعب اخذ رأی و انداختن رأی خود به صندوق، کار رأی‌گیری را تسهیل بخشند زیرا امکان تمدید پس از ساعت ۲۴ وجود ندارد.

رشیدیان از تعطیلی تمام مدارس شهر مشهد در نواحی هفت‌گانه خبر داد و گفت: با توجه به تراکم مراکز اخذ رأی در مشهد و استقرار بیشترین تعداد شعب اخذ رأی در مدارس، همچنین حضور فرهنگیان و معلمان در روند اجرایی انتخابات، تمام مدارس در نواحی هفتگانه مشهد در تمام مقاطع و نوبت‌های صبح و عصر تعطیل است.

وی به بیان آمار حضور مردم استان و مشهد در انتخابات پرداخت و گفت: تا ساعت ۲۲ در ۹۷ درصد شعب که متصل به سامانه مرکزی هستند، از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار رأی گذشت که این یک رکورد بسیار چمشگیر برای استان به شمار می‌رود.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: تا ساعت ۲۱:۱۵ حضور مردم مشهد در انتخابات از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در صندوق‌های ثابت گذشت که با توجه به آمار سال ۹۰ که ۹۲۳ هزار و ۲۹۵ نفر بود، رکورد شکنی کرد.

شرط تعطیلی مدارس اصفهان

براساس اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تمام مدارسی که در استان شعبه‌های اخذ رأی هستند، فردا در نوبت صبح تعطیل هستند.

قائدی‌ها، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی مستقر در ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: تمامی مدارسی که به نحوی درگیر برگزاری انتخابات بوده‌اند، نوبت صبح فردا تعطیل هستند.

مدارس چهاردانگه فردا تعطیل است

مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه  اظهار کرد: تمامی مدارس منطقه چهاردانگه به دلیل شعبه بودن برخی از مدارس این منطقه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فردا تعطیل است.

تمام مدارس شهرستان پردیس فردا تعطیل است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس  اظهار کرد: به تبع تعطیلی مدارس مناطق ۱۹گانه شهر تهران، کلیه مدارس شهرستان پردیس نیز فردا تعطیل است.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در برخی از مدارس و ادامه روند شمارش آرا، مدارس شهرستان پردیس فردا تعطیل اعلام شد.

مدارس اردبیل فردا تعطیل نیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: مطابق روزهای  گذشته دانش‌آموزان فردا راس ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح به همراه معلمانشان در مدارس حاضر خواهند شد و هیچ گونه تعطیلی مدارس در شهرهای مختلف استان اردبیل پیش‌بینی نشده است.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای آموزشی در مناطق مختلف استان به عنوان شعب اخذ رای پیش‌بینی شده بود که سعی می‌کنیم تا آخر وقت آنها را برای آغاز کلاس‌ها آماده کنیم، افزود: دانش‌آموزان و معلمان فردا با نشاط تر از همیشه در سر کلاس‌ها حاضر خواهند شد تا بعد از یک مشارکت واقعی زمینه ادامه تحصیل برای آنها فراهم آید.

مدارس شهرستان رشت فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ستاد انتخاباتی استان تعطیلی مدارس شهرستان رشت را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان فردا تعطیل است.

همچنین امشب انتخابات گیلان تا ساعت ۲۳ امشب تمدید شده است.

مدارس مازندران فردا تعطیل نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درباره وضعیت مدارس استان اظهار کرد: مدارس مازندران فردا تعطیل نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به اتمام رای‌گیری در ساعت ۲۲ امشب مشکلی برای فعالیت مدارس مازندران وجود ندارد و مدارس استان از فردا صبح پذیرای حضور دانش‌آموزان است.

معاون سیاسی استاندار مازندران در پایان از انعکاس مناسب اخبار ستادهای انتخاباتی مازندران تشکر کرد.

مدارس شعب اخذ رأی استان البرز فردا تعطیل است

حجت‌الله ملاصالحی رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تا این لحظه و براساس رایزنی انجام شده تمام مدارسی که امروز در آنها رأی‌گیری انجام شده فردا تعطیل است.

وی افزود: تا این لحظه باقی مدارس دایر بوده و طبق روال کار خود را انجام می‌دهند.

معاون سیاسی استانداری البرز تصریح کرد: در مورد بقیه مدارس و با توجه به اینکه عوامل آموزش و پرورش امروز همکاری بسیاری با هیأت اجرایی انتخابات داشتند و در امر برگزاری انتخابات فعال بودند تصمیم‌گیری قطعی نشده است.

ملاصالحی بیان کرد: از سوی استانداری البرز نامه‌ای به وزارت کشور ارسال شده و خواسته‌ایم تا با هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش تمام مدارس البرز در روز شنبه تعطیل باشد.

وی در پایان اضافه کرد: در صورت پذیرش این پیشنهاد اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

مدارس تبریز، آذرشهر، اسکو و شهرجدید سهند فردا تعطیل است

نادر فکورنیا اظهار داشت: به علت طولانی شدن فرآیند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، شهر جدید سهند، خسروشاه، بخش‌های ایلخچی، ممقان روز شنبه هشتم اسفند ماه تمام مدارس در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: در بقیه شهرستان‌ها و بخش‌ها مدارس دایر است.

مدارس اسلامشهر فردا تعطیل است

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد: امروز شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم.

وی بیان کرد: مدارس منطقه آموزشی اسلامشهر فردا به دلیل برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تعطیل است.

مدارس کردستان شنبه تعطیل نیست

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: هیچ کدام از مقاطع مدارس کردستان شنبه تعطیل نیست و تمامی مدارس باز است. محض انتشار اخبار تکمیلی این پست تکمیل می گردد

تاکنون ۹ نظر ثبت شده است.

  • به جهنم که تعطیل نیست شما اموزش پرورشی ها و خیلی های دیگه خیلی خیلی عقده ای هستید و عقدتونو دارید سر ما خالی میکنید گند زدید تو اعصاب ما اه!
    بابا خوب یه روز نعطیل کنید نمیمیرید که اه اه!!!

    پاسخ

  • تعطیل کنید خواهشا . آقا شادمون کنید دیگه

    پاسخ

  • تو رو خدا تعطیل کنید
    تو رو خدااااااا
    ما فردا امتحان داریم
    اگه تعطیل نشه صفر می شیم
    تورو خدا

    پاسخ

  • باز هم پنجشنبه است …
    یاد میکنیم از آنها که وقتشان و مکانشان از ما .جداست..
    یاد میکنیم از آنها که دلتنگشان میشویم..
    یاد میکنیم از آنها که هنوز دوستشان داریم..
    دلمان گرم به خاطره پدرهایی که نیستند، مادرهایی که رفته اند..
    دلمان گرم به یاد خواهرها و برادرهایی که سفر کردند.
    به یاد آن عشق های بار بسته..
    فاتحه ای ره توشه میکنیم.. باشد که پروردگار بیامرزدشان وبیامرزدمان..

    الهی آمین
    @iran_tehran_ghadim

    پاسخ

  • ای بابا یه روز که خواستیم خوش باشیم ریدن بهش

    پاسخ

  • عقل کل ها نمیگن مدرسه دایر باشه و اغلب معلما مسئول شمارش آرا هستند کی باید بالا سر بچه ها باشه!!!

    پاسخ

  • تروخدا اسلامشهرو تعطیل کنید بابا این بی انضافیههههههههههههههه

    پاسخ

  • همین الان شبکه سه خبر فوری زد کلیه مدارس تهران تعطیل است..

    پاسخ

  • سلام اراک استان مرکزی چی شد

    پاسخ

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016