حقوق رامبد جوان برای خندوانه چقدر است ؟ + عکس

دسته بندی : اخبار هنرمندان

حقوق رامبد جوان برای خندوانه چقدر است ؟ + عکس

رامبد جوان,حقوق رامبد جوان,حقوق رامبد جوان برای خندوانه,حقوق رامبد جوان چقدره ؟

با انتشار فیش های نجومی حقوق بعضی از مدیران دولت تدبیر و امید موجی از افشاگری ها در رابطه با فیش حقوقی در فضای مجازی بوجود آمد اما پیش از این اتفاقات همواره دستمزد سلیبریتی ها و بازیکنان ورزشی از موضوعات مورد توجه رسانه ها و عامه مردم بوده است.

برای مثال در شروع فصل لیگ های مطرح فوتبال رقم های جا به جا شده برای ترانسفر بازیکنان و قرارداد هایشان سر زبان ها می افتد و تا چند وقت از سوژه های مهم رسانه ها خواهد بود.

در کشور ما ایران نیز این مسائل کم و پیش وجود دارد برای مثال چند سال قبل دستمزد میلیونی را به عادل فردوسی پور برای اجرای برنامه نود نسبت داده بودند که فردوسی پور را وادار به توضیحات شفاف در این زمینه کرد .

در آخرین مورد که در روز پایانی تابستان ۹۵ رقم خورد روزنامه هفت صبح با انتشار خبری از دستمزد ۳۰ میلیونی رامبد جوان برای اجرای هر برنامه به نقل از منابع آگاه خبر داد. خبری که به سرعت در کانال های تلگرامی منتشر و این دست و آن دست شد و در نهایت رامبد جوان با مصاحبه ای که با باشگاه خبرنگاران جوان داشت به این شایعات پاسخ داد.

رامبد در مورد حقوق ۳۰ میلیونی برای هر برنامه اعلام داشت مدتی است که روزنامه‌ای با شیطنت‌هایش روی من زوم کرده که ترجیح می‌دهم آن را نادیده بگیرم چون تمامی حرف‌های آنها بی‌پایه و اساس است و دروغ مطلق.

وی افزود: قراردادهای من بسیار شفاف و به دور از هرگونه حاشیه‌ای است و چنین رقم‌هایی که در مورد دستمزد من بیان می‌شود کذب محض است و تلویزیون چنین رقم‌هایی را به هیچ عنوان پرداخت نمی‌کند.

 رامبد جوان,حقوق رامبد جوان,حقوق رامبد جوان برای خندوانه,حقوق رامبد جوان چقدره ؟

حقوق رامبد جوان

تاکنون ۳ نظر ثبت شده است.

  • خوب چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چقدر میگیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خوب گفته ۳۰ میلیون دروغه …. بعدش ؟؟؟؟

    نویسنده … خودت هم فهمیدی چی نوشتی ؟؟؟

    جوان چقدر میگیره ؟؟؟

    پاسخ

    ۳۰ میلیون نمیگیره ۲۹ ملیلیون میگیره ???

    پاسخ

  • نویسنده فقط خاست بگه منم از وامبد خوشم میاد..
    چیزا مینویسین.
    کاش شما شفاف سازی میکردی

    پاسخ

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016