اسامی بازیگران سریال برنا؛خلاصه داستان سریال برنا+زمان پخش

اسامی بازیگران سریال برنا؛خلاصه داستان سریال برنا + زمان پخش

سریال برنا,بازیگران سریال برنا,زمان پخش سریال برنا,داستان سریال برنا,پشت صحنه سریال برنا

سریال برنا به کارگردانی عباس رنجبر و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما از ابتدای تیر ماه ۹۶ تهیه و تولید خود را آغاز کرده است. فیلمبرداری این سریال علاوه بر تهران در لوکیشن های متفاوتی در استان های گیلان ،گلستان ، مازندران، هرمزگان ، همدان و لرستان انجام می شود و تمامی لوکیشن ها در مرحله پیش تولید انتخاب شده است.

خلاصه داستان سریال برنا

برنا جوانی خام و ما جرا جو  او دل در گرو عشق دختری به نام نگار دارد اما پدر نگار آقای معتمدی حال و روز برنا را می دانند و برای خودسازی او تلاش می کند . برنا در این مسیر هر گاه کم می آورد عشق نگار او را استوار تر می کند. برنا پس از آنکه از خدمت سربازی باز می گردد برای پیدا کردن کار راهی سفری طولانی می شود و در شهر های مختلف به کار های گوناگون مشغول می شود او در سرزمین پهناور ایران جستجو می کند گاهی به کسوت یک ماهیگیر در می آید در حاشیه ی خزر، گاه آهنگری پیشه می کند در شهری کوچک، گاه درودگر می شود و گاه کشاورز. در روند این سفر طولانی درگیر ماجراهای دیدنی می شود  که در نهایت کار آزموده می شود و همین امر سبب می شود نگار را به دست آورد.

بازیگران سریال برنا

محمودرضا قدیریان بازیگر نقش برنا، نیلوفر پارسا بازیگر نقش نگار، آشا محرابی، عبدالرضا اکبری، فریده سپاه منصور ، ایمان صفا، جمشید جهانزاده، مرضیه صدرایی بازیگر نقش مادر نگار، آیلین دائمی، فریده دریا مج ، سمانه حبیب پور ، حمید غلامی بازیگر نقش آرش و سیروس همتی از جمله بازیگران این سریال هستند.

عوامل تهیه و تولید سریال برنا

پریوش کاشانی (تهیه کننده)، عباس رنجبر (نویسنده و کارگردان)، حسن سلطانی (مدیر تصویر برداری)، یوسف روحانی (برنامه ریز )، امین رنجبر (دستیار اول کارگردان )، روزبه گیلانی، (مدیر تولید)، مسعود رئیس الساداتی (طراح گریم)، امیر عباس علیرضایی(صدابردار)، سعید همدانی (طراح صحنه)، مهناز خیرخواه (طراح لباس)، الهام بزم آور، مژگان طاهر پور(منشی صحنه )، محمد محمد نژاد (دستیار برنامه ریز )، علی رضا الهی (دستیار دوم کارگردان )، حیدر کریمی (دستیار صحنه )، فرانک ظاهری و محبوبه نادعلی پور(دستیاران لباس )، عباس قاسمی (عکاس )، علی احسانی، رضا حسن زاده و فهیمه نیک اندیش (گروه نویسندگان)، علیرضا صفری (مدیر روابط عمومی)، محمد سقر (دستیاراول تصویربردار)، امید رایی، مهران کوثرطلب، مهدی تیموری (دستیاران تصویر برداری)، محمد محمد نژاد (دستیار برنامه ریز)، علی رضا الهی (دستیار دوم کارگردان)، پوریا جوادی (مباشر تهیه )، نادر اتابکی (مدیر تدارکات)، جواد شعبانی، محمدزمان ثانی (دستیاران صدا)، سمیه حیدری، عطاء عارفی راد، لیلا زارعی (مجریان گریم)، حیدر کریمی (دستیار صحنه)، موسسه ی هنری صدف فیلم (مجری طرح)

زمان پخش سریال برنا

یوسف روحانی برنامه ریز این سریال اعلام کرده است که شش ماه زمان برای تهیه و تولید این سریال لازم است و به احتمال زیاد این سریال در کنداکتور زمستان ۹۶ شبکه سوم سیما قرار خواهد گرفت. به محض مشخص شدن زمان دقیق پخش این سریال این مطلب بروزرسانی می گردد.

ایست قلبی در پشت صحنه سریال برنا

محمودرضا قدیریان مجری معروف تلویزیون که در این سریال نقش برنا را ایفا می کند با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت :

سلامی از سر دوستی به تمامی دوستانم در سینما و همکاران در سریال برنا و مردم عزیز
امروز ظهر حقیقتی به شدت تلخ و ناگوار را سر صحنه تجربه کردیم که باعث آزرده شدن همه مان شد و همکار عزیزمان جناب سهرابی ( عزیز دوست داشتنی که مسئولیت سینموبیل با ایشان بود) را بر اثر ایست قلبی از دست دادیم.
و قبل این اتفاق من با ایشان هم صحبت بودم که این اتفاق ناباورانه رخ داد.
لذا از صمیم قلب و با اعماق وجودم این اتفاق اسفناک رو به اهالی سینما و همکارانم در سریال برنا تسلیت عرض میکنم.
مرگ حق است و جای بسی خوشحالی که به دیدار خدایی میرویم که همیشه مایلیم بیشتر درکش کنیم و ببینیمش اما ای کاش در زمانی و لوکیشنی زیباتر این اتفاق می افتاد.
به هر روی گرمای طاقت فرسا و ساعت کاری طولانی اتفاقی غم انگیز را رقم زد تا برای مردم ارامش،نشاط و انگیزه بسازیم.
تمام این تلاشها برای اسایش مردم و فرهنگ هنرهای نمایشی ست(سینما و تلویزیون)
مفهوم حقیقی هنر به معنای زندگی ست.
و زندگی در هنر به معنای عشق ست.
خدایش رحمت کند ١۶/۴/١٣٩۶
محمودرضا قدیریان

سریال برنا,بازیگران سریال برنا,زمان پخش سریال برنا,داستان سریال برنا,پشت صحنه سریال برنا

عکس مرحوم سهرابی مسئول سینه موبیل سریال برنا

عکس های دیده نشده از پشت صحنه سریال برنا

سریال برنا,بازیگران سریال برنا,زمان پخش سریال برنا,داستان سریال برنا,پشت صحنه سریال برنا

عکس تست گریم بازیگران سریال برنا

سریال برنا,بازیگران سریال برنا,زمان پخش سریال برنا,داستان سریال برنا,پشت صحنه سریال برنا

عکس محمودرضا قدیریان بازیگر نقش برنا به همراه ایمان صفا

سریال برنا,بازیگران سریال برنا,زمان پخش سریال برنا,داستان سریال برنا,پشت صحنه سریال برنافریده سپاه منصور , محمود رضا قدیریان, مرضیه صدرایی و فریده دریا مج بازیگران سریال برنا سریال برنا,بازیگران سریال برنا,زمان پخش سریال برنا,داستان سریال برنا,پشت صحنه سریال برنا ایمان صفا و آشا محرابی در عکس پشت صحنه سریال برنا

سریال برنا

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016