جزئیات خبر فوت مهرداد اولادی بازیکن فوتبال + تصاویر و فیلم

دسته بندی : اخبار

جزئیات خبر فوت مهرداد اولادی بازیکن فوتبال + تصاویر و فیلم

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

عکس های مراسم تشییع جنازه مهرداد اولادی در قائمشهر

خبر کوتاه و دردناک است آنقدر که اگر هوادار فوتبال باشی چه قرمز و چه آبی اینجا دیگر برایت فرقی نمی کند و غصه دار میشوی که مهراد اولادی مهاجم سابق تیم ملی فوت شده است خبری که در عین ناباوری صحت اش را خبرگزاری ها یکی پس از دیگری تایید می کنند! هنوز شش ماه نگذشته است که مهاجم و کاپیتان تیم پرسپولیس هادی نوروزی در گذشته است ولی اینبار سرخ آبی های پایتخت و جامعه ورزش باید در غم سوگ مهرداد اولادی مهاجم ۳۲ ساله تیم ملی بنشینند که این روز ها در باشگاه ملوان بندر انزلی بازی می کرد!!

جرئیات خبر درگذشت مهرداد اولادی

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال و تیم ملی که در ملوان بندرانزلی عضویت دارد، امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. اولادی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و استقلال، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت.طی تماس عوامل رسانه “ورزش سه”، با عوامل بیمارستان شهدای تجریش، مسئولین بیمارستان این خبر را تایید کردند.
به گفته وی، این مهاجم اهل قائمشهر کمتر از نیم ساعت پیش در گذشته است.

آخرین حرف های مهرداد اولادی لحظاتی قبل از مرگ

به نقل از ورزش سه / یک شاهد عینی از کادر بیمارستان شهدای تجریش گفت : اولادی در ساعت ۱۳:۳۰ امروز با پای خود همراه با یکی از دوستانش به بیمارستان مراجعه کرده است.
اولادی که به دلیل تنگی نفس و درد قفسه سینه به بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرده، به کادر بیمارستان گفته است: از دیشب در پرواز درد قلبم بیشتر شده اما به هر طریقی دیشب را به صبح رساندم. از یک ساعت پیش درد در سینه‌ام به اندازه غیرقابل تحملی زیاد شد به طوری که قادر به رانندگی نبوده و با تماس با اورژانس خودم را به نزدیکترین بیمارستان یعنی اینجا رساندم.
او هنگام ورود به اورژانس ناگهان دچار دردی بیشتر می‌شود و از حال می‌رود. به نحوی که توسط پرسنل به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل می‌شود و پیشروی مشکل به حدی زیادی بوده که متاسفانه پرسنل قادر به احیای قلب او نشده و مقارن ساعت ۱۴:۵۶ دقیقه فوت شده است. البته هنوز هیچ گزارش رسمی درباره علت فوت مهرداد اولادی منتشر نشده است

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

صدای شیون و فریاد از منزل مادر اولادی

مادر اولادی تازه در جریان خبر فوت فرزندش قرار گرفت و صدای شیون و ناله از خانه ی آنها به گوش می رسد.همسایگان درب منزل اولادی برای همدری با خانواده اش تجمع کردند.

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

فیلم دلایل و جزئیات درگذشت مهرداد اولادی بازیکن فوتبال

تجمع هواداران مهرداد اولادی در جلوی بیمارستان شهدای تجریش

علیرغم اینکه عوامل بیمارستان برای رفاه حال سایر بیماران از مردم خواهش کرده بودند که در محل بیمارستان تجمع نکنند ولی هوادارن دلسوخته تاب و توان نداشتند و در محل بیمارستان تجمع کردند که در ادامه عکس های آن را می بینید.

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

عکس اشک های جواد کاظمیان در سوگ مهرداد اولادی جلوی بیمارستان شهدای تجریش

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

عکس گریه هواداران مهرداد اولادی

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادیعکس حضور مردم در پشت درب های بیمارستان برای وداع آخر با مهرداد اولادی

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

تشییع جنازه نمادین مهرداد اولادی در میدان تجریشمهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

عکس تشییع جنازه نمادین مهرداد اولادی در میدان تجریش

مهرداد اولادی,مغازه بابا اولادی,قائمشهر

مغازه پدر اولادی تعطیل شد،اهالی قائمشهر و کسبه با نصب بنری جلوی در مغازه او ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم این اتفاق تلخ را به اطلاع رساندند.

کلیپ وداع مردم با جنازه مهرداد اولادی درب بیمارستان شهدای تجریش

اخبار تکمیلی درباره فوت مهرداد اولادی

اخبار مربوط به فوت مهرداد اولادی در همین مطلب اضافه می شود و این پست  بروزرسانی می گردد

ساعت ۱۵:۳۸/ ۳۱ فروردین ۹۵ – اشک و اندوه در اردوی ملوان

زمانی که با مازیار زارع تماس گرفتیم او با گریه این خبر را تایید کرد اما توان حرف زدن بیشتر را نداشت. پژمان نوری کاپیتان ملوان نیز مثل مازیار با حالی دگرگون ضمن تایید خبر برای خانواده مرحوم اولادی آرزوی صبر کرد. به گفته وی باشگاه ملوان این مصیبت را به جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گوید.

ساعت ۱۵:۴۶/ ۳۱ فروردین ۹۵ – پرسپولیسی  ها در راه بیمارستان

کریم باقری و چند تن از بازیکنان که دوستی دیرینه ای با مهرداد اولادی داشتند اردو تیم را ترک کرده و راهی بیمارستان شدند

ساعت ۱۵:۵۰/ ۳۱ فروردین ۹۵ – سومین مهاجم پرسپولیس در گذشت

بعد از فوت هادی نوروزی و همایون بهزادی در ۶ ماه گذشته مهرداد اولادی سومین مهاجم پرسپولیس است که با حمله ایست قلبی در گذشته است.

ساعت ۱۶:۰۵/ ۳۱ فروردین ۹۵ – تسلیت مظلومی

این خبر را تازه شنیدم و واقعا شوکه شدم. جای تاسف است که جوان مستعدی مثل مهرداد اولادی از جمع ما رفته است و این خبر بعد از هادی نوروزی یک خبر دردناک برای فوتبال ایران است.
مظلومی در پایان گفت: تمامی بازیکنان، اعضای کادرفنی و مدیران استقلال آماده‌اند تا هرگونه همکاری را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم مهرداد اولادی انجام بدهند. امیدوارم جامعه فوتبال بتوانند کمی از درد بزرگ خانواده مهرداد اولادی را تسلی بدهند.

ساعت ۱۶:۰۵/ ۳۱ فروردین ۹۵ – محسن مسلمان : سلام ما را به هادی برسان

محسن مسلمان هافبک شماره ۷۷ پرسپولیس که او نیز از شنیدن خبر درگذشت مهرداد اولادی شوکه شده است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «روحت شاد؛ سلام ما را به داداش هادی برسان.»

ساعت ۱۶:۱۱/ ۳۱ فروردین ۹۵  – مهدی رحمتی : حالم از این دینا بهم میخوره

مهدی رحمتی درصفحه شخصی خود نوشت: «حالم از این دنیا به هم می خوره. این دنیا ارزش نداره به خدا. شاید فردا نوبت ما باشه. مهرداد عزیز خداحافظ.»

ساعت ۱۶:۱۷/ ۳۱ فروردین ۹۵  – مهرداد میناوند : این جوان ها نباید بمیرند!

مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس و تیم‌ملی که برای تماشای دیدار پیکان و خونه به خونه در بابل به سر می‌برد با شوک‌آور خواندن خبر درگذشت مهرداد اولادی گفت: واقعا از شنیدن این خبر جگرم سوخت. آدم فکر می‌کند که چرا این جوان‌ها خیلی زود و در روزهایی که می‌توانند بهترین باشند از دست بروند.
وی ادامه داد: امیدوارم مهرداد اولادی روحش قرین رحمت شود و برای خانواده‌اش نیز صبر آرزومندم. اکنون در بابل حضور دارم و مطمئنا برای حضور در جمع خانواده آن مرحوم به قائمشهر خواهم رفت.

ساعت ۱۶:۲۰/ ۳۱ فروردین ۹۵  – برانکو کاش این حرف ها واقعیت نداشت

برانکو که در پیش از آغاز تمرین پرسپولیس از خبر مطلع شده است، در این‌باره می‌گوید: باز هم مثل روز فوت هادی نوروزی غم بزرگی وجودم را فراگرفت.  اولادی یک بازیکن بااستعداد و جوان بود که خبر فوت او اول برایم غیرواقعی به نظر آمد اما تقدیر بر این است که دیگر او را نداشته باشیم. او همین دو هفته پیش در بازی ملوان کنار ما آمد و من باور نمی‌کنم که از دستش داده باشیم.
سرمربی پرسپولیس این مصیبت را به خانواده وی و اهالی ورزش بخصوص هواداران پرسپولیس و ملوان تسلیت گفت.

ساعت ۱۷:۱۵/ ۳۱ فروردین  ۹۵ – زمان خاکسپاری مهرداد اولادی اعلام شد

مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی که ظهر امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت روز دوم اردیبهشت و در زادگاهش، قادی کلای قائمشهر به خاک سپرده می شود.

تمرین ملوان تحت تاثیر خبر درگذشت اولادی

بازیکنان ملوان در حالی امروز تمرین خود را استارت زدند که خبر درگذشت مهرداد اولادی شرایط ویژه ای را در آن شکل داده بود و بازیکنان این تیم متاثر از این اتفاق با اشک و گریه آن را آغاز کردند.

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

بیوگرافی مهرداد اودلادی

مهرداد اولادی (زاده ۴ خرداد ۱۳۶۴ – قائم‌شهر ، درگذشت ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ – تهران ) بازیکن باشگاه ملوان انزلی بود. اولادی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و الشباب امارات , ملوان و باشگاه استقلال تهران را داشت.‌ مهرداد اولادی درتاریخ ۹۵/۱/۳۱ در بیمارستان تجریش دار فانی را وداع گفت. 

مهرداد اولادی فوتبال خودش را با پرسپولیس شروع کرد و پس از پرسپولیس در سال ۸۵ به واسطه بازهای زیبای خود در خط حمله این تیم به صورت قرضی به الشباب امارات پیوست او یکسال بعد دوباره به پرسپولیس برگشت و بعد از آن باز هم در سال ۸۸ دو سال دیگر در الشباب بازی کرد. او سپس در سال ۹۰ به ایران بازگشت و در کمتر از سه سال از پرسپولیس به ملوان و استقلال تهران رفت به این صورت که  در تاریخ بیستم آبان ماه سال نود و دو با امضای قراردادی یک سال و نیمه به تیم استقلال پیوست. پیش از این سه سال در باشگاه پرسپولیس بازی میکرد مهرداد اولادی پس از توافق با مدیران باشگاه نفت و با رضایت سرمربی وقت تیم علی دایی به تیم فوتبال نفت تهران پیوست. اما پس از مدتی با سرمربی تیم اختلاف پیدا کرد و خیلی زود پس از یک نیم فصل این تیم را ترک کرد. و در روزهای پایانی عمرش در باشگاه ملوان بندر انزلی توپ میزد و در نهایت فوتبال خود را در تیم ملوان بندر انزلی به پایان رساند او سابقه حضور در تمام پایه های تیم ملی را داشت که در ۱۳ بازی ملی یک گل هم به ثمر رسانده است.
مهرداد اولادی دنیای اقتصاد را نیز در قالبی متفاوت تجربه کرد او به همراه شریکش رستورانی به نام بروکس را در سعادت آباد تهران افتتاح کرده و همچنان به رستوران داری خود ادامه می داد. وی مجرد بوده و ازدواج نکرده بود.

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

مهرداد اولادی در آخرین پستی که یک روز قبل از فوت اش در اینستاگرام ارسال کرده است نوشته :

بهداد جان داداش و دوست قدیمیم خوشحالم که دوباره برگشتى امیدوارم که همیشه موفق باشى بچه محل#قائمشهر#عشق#زادگاه

 

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

عکس مهرداد اولادی مهاجم اسبق پرسپولیس و استقلال

مهرداد اولادی,خبر فوت مهرداد اولادی,عکس و فیلم از لحظه فوت مهرداد اولادی,درگذشت مهرداد اولادی

عکس های مراسم تشییع جنازه مهرداد اولادی در قائمشهر

خبر فوت مهرداد اولادی

تاکنون ۶ نظر ثبت شده است.

  • سایتهای دیگه نوشتند اورژانس ۱۱۵ در مکانی او را بدونه علائم حیاتی پیدا کردن و آوردند بیمارستان.شما مینویسید خودش با پای خودش اومده بیمارستان.یعنی چه؟

    پاسخ

    ما این خبر رو به نقل از سایت ورزش ۳ زدیم حتی توی متن هم اشاره کردیم ، در ابتدا اعلام شده بود که خودشون به بیمارستان مراجعه کردند ولی در صحبت های بعدی کلا موضوع عوض شد

    پاسخ

  • چه فرقی داره این چیزا
    بحث اینه که مهرداد دیگه بینمون نیست
    درد اینه این که دیگه نمی بینیمش
    داداش مهرداد باور نمیکنم هیچوقت

    پاسخ

  • واقعا حیف شد خدارحمتش کنه

    پاسخ

  • بازیکنای تیم پرسپولیس و استقلال و دیگه تیم ها خیلی بیمعرفت بودن که نیمدن برا تشییع جنازه.رفاقت تا همین قدر

    پاسخ

  • شماهایی که تا دیروز به مهرداد فحاشی میکردین حالا دارین پیام تسلیت مینویسین نبودنش ارزوتون بوده حالا میگین حیف شد رفت کااااش نمیرفتتتتت مرده پرست هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا……..مهرداد عزیزم خدا رحمتت کنه

    پاسخ

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016