آخرین خبرها از کما رفتن بهنام صفوی بعد از شیمی درمانی

دسته بندی : اخبار هنرمندان

آخرین خبرها از کما رفتن بهنام صفوی بعد از شیمی درمانی

بهنام صفوی،جدیدترین اخبار کما رفتن بهنام صفوی،دلیل کما رفتن بهنام صفوی

بهنام صفوی خواننده جوان کشورمان که چند وقتی است با بیماری تومور مغزی دست و پنجه نرم میکند شامگاه روز دوشنبه دوم آذر ماه ۹۴ به علت تداخل دارویی شیمی درمانی به کما رفت.

بیماری بهنام صفوی چیست؟

بهنام صفوی مدت دو سال است که از بیماری تومور مغزی رنج می برد بیماری که در ابتدای راه کسی از آن خبر نداشت و تنها خود بهنام پیگیر مراقبت های پزشکی و مصرف دارو بود تا اینکه بالا گرفتن شدت تومور سبب شد این موضوع با هواداران و مردم در میان گذاشته شود.

عمل جراحی بهنام صفوی برای خارج کردن تومور

بهنام صفوی در روز ۲۸ تیر ماه ۹۴ برای عمل جراحی در بیمارستان عرفان تهران بستری شد و در روز ۲۹ تیر ماه طی یک عمل جراحی سخت به مدت ۶ ساعت تومور از سرش خارج شد که به گفته پزشکان معالج عمل خوبی بوده و برای استراحت مغز بهنام باید به مدت ۴۸ ساعت با استفاده از دارو بیهوش نگه داشته شود تا اینکه سرانجام روز دوم مرداد ماه بهنام صفوی بعد از پشت سر گذاشتن یک عمل سخت بار دیگر بهوش آمد.

بهنام صفوی،جدیدترین اخبار کما رفتن بهنام صفوی،دلیل کما رفتن بهنام صفوی

شیمی درمانی؛ مسیر سخت بهنام صفوی برای درمان بیماری

بعد از عمل خارج کردن تومور و با توجه به نتایج آزمایش های پاتوبیولوژی پزشکان معالج صلاح را در این دیدند که بهنام به طور همزمان پرتو درمانی و شیمی درمانی را انجام دهد.مسیری سخت که باعث شد چند ماه دیگر بهنام از دنیای موسیقی و فعالیت هنری به دور باشد.

اولین کنسرت بعد از عمل جراحی 

با اجازه پزشکان معالج بهنام صفوی ۱۵ شهریور ماه در سالن همایش های برج میلاد اولین کنسرت خود در دوران نقاهت را برگزار کرد و در زمان اجرا آهنگ ها به روی صندلی نشسته بود.این کنسرت مهمانان ویژه ای همچون احسان علیخانی،سیروان و زانیار خسروی،افشین یداللهی و … داشت در حین اجرای کنسرا تصاویری از حضور هنرمندان و خوانندگان در بیمارستان در زمان معالجه بهنام پخش می شد.

بهنام صفوی،جدیدترین اخبار کما رفتن بهنام صفوی،دلیل کما رفتن بهنام صفوی

بهنام صفوی به کما رفت

شامگاه روز دوشنبه دوم آذر ماه بود که خبری بر روی سایت های خبری به نقل از سایت هواداران بهنام صفوی منتشر شد که حاکی از آن بود که بهنام در دومین روز از مرحله دوم شیمی درمانی دچار تداخل دارویی و تشنج شده و بعد از آن به کما رفته است. یکی از نزدیکان صفوی و میلاد لطفی هر گونه خبر در این زمینه را به آینده موکول کرده اند.

تازه نو پس از انتشار جدیدترین اخبار در زمینه کما رفتن بهنام صفوی این مطلب را بروزرسانی می کند تا شما هواداران عزیز از نگرانی خارج شوید.

همچنین برای سلامتی و بهبودی حال این خواننده پاپ کشورمان دست به سوی دعا بردارین.

بهنام صفوی،جدیدترین اخبار کما رفتن بهنام صفوی،دلیل کما رفتن بهنام صفوی

کما رفتن بهنام صفوی

 

 

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016