واکنش شبنم فرشادجو به شکستن کمپین تحریم خرید خودرو صفر + عکس

دسته بندی : اخبار هنرمندان

واکنش شبنم فرشادجو به شکستن کمپین تحریم خرید خودرو صفر + عکس

شبنم فرشادجو,کمپین تحریم خودرو صفر,اینستاگرام شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون که فروردین ماه ۹۴ با بازی در نقش هما خواهر دکتر صحرایی در سریال در حاشیه به شدت مورد استقبال هواداران سریال های مهران مدیری قرار گرفت روز گذشته پس از آغاز ثبت نام خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی دولت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به خرید خودرو توسط مردم واکنش نشان داد.

شبنم فرشادجو,کمپین تحریم خودرو صفر,اینستاگرام شبنم فرشادجو

پوستر فیلم گذر موقت با حضور شبنم فرشادجو

کمپین تحریم خرید خودرو صفر چه بود؟

پیش از این مردم با راه اندازی کمپینی تحت عنوان تحریم خریدن خودرو صفر اعتراض خود را به قیمت بالای خودروهای ایرانی و همچنین بی کیفیت بودن آنها در شبکه های مجازی اعلام کرده بودند. به نحوی که دو شرکت بزرگ خودروسازی ایران خودرو و سایپا به شدت تولید خود را کاهش و تمامی پارکینگ های آنها مملو از خودروهای صفر شده بود. دولت برای خروج از این وضعیت با ارائه وام ۲۵ میلیون تومانی به برخی از خودرو ها در اقساط ۱ تا ۴ ساله مردم را ترغیب به خرید خودرو کرد و طبق آمار های اعلامی فقط در روز اول ثبت نام نزدیک به ۲۰ نفر اقدام به ثبت نام خودرو صفر کردند.

 

واکنش شبنم فرشادجو به شکستن کمپین تحریم خودرو

شبنم فرشاد جو بازیگر زن ایرانی پس از انتشار آمار های خرید خودرو توسط مردم با انتشار عکس زیر در اینستاگرام از خود واکنش نشان داد.

   شبنم فرشادجو,کمپین تحریم خودرو صفر,اینستاگرام شبنم فرشادجوعکس واکنش اینستاگرامی شبنم فرشادجو به شکستن کمپین تحریم خودرو صفر

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  • از اولش هم چنین کمپینی فقط تخیل بود مردم منتظر یه موقعیت خوب بودن که گیرشون اومد. نوش جونشون.

    پاسخ

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016