داستان و عکس های بازیگران سریال شکوه یک زندگی+زمان پخش

داستان و عکس های بازیگران سریال شکوه یک زندگی+زمان پخش

سریال شکوه یک زندگی,داستان سریال شکوه یک زندگی,عکس های پشت صحنه سریال شکوه یک زندگی,اسامی بازیگران سریال شکوه یک زندگی

سریال شکوه یک زندگی در نکریم خانواده شهدا و جاوید الاثر در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در روستای غریب محله بهشهر تصویربرداری می شود. این سریال به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه کنندگی امیر عباس کنی در ۱۵ قسمت تهیه و تولید شده است.

داستان سریال شکوه یک زندگی

قصه داستان در بستر زندگی خانواده های جاویدالاثر شکل می گیرد. یحیی که معلم جوان روستایی در شمال کشور است در حالی به عنوان نیروی داوطلب عازم میدان جنگ است که همسرش نارگل باردار است و با دو بچه خردسالی که دارد چشم انتظار بازگشت یحیی است که خبرهای مختلفی از شهادت تا مجروح شدن و در نهایت خبر مفقود الاثری یحیی را می شنود.
نارگل برای پیدا کردن همسرش به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می رود و در آنجا با حلما زنی که تمام خانواده خود را در جنگ از دست داده است آشنا می شود. حلما در رختشوی خانه یکی از بیمارستان های مرزی به شستشوی لباس رزمندگان مشغول بود.نارگل حلما را با خود به شمال می آورد و در این مسیر اتفاق های گوناگونی برای او رقم میخورد.
قصه این سریال بر اساس زندگی هیچ کدام از شهدا نیست و در ابتدا در فیلمنامه اسم معلم شهید یحیی رحمتی انتخاب شده بود اما پس از آمدن به روستای غریب محله بهشهر متوجه شدیم که شهیدی با نام یحیی اکبری در این روستا وجود دارد و به دلیل احترام به این شهید، نام نقش معلم سریال به این نام تغییر یافت اما هیچ تشابهی میان زندگی آن ها وجود ندارد.
مساله «شکوه یک زندگی» در تکریم همسران شهدا و جاویدالاثرهایی است که با استقامت و امیدواری برای رسیدن خبر و نشانه ای از عزیزانشان، سالها به تنهایی بار زندگی خود و فرزندانشان را به دوش کشیدند و شکوهِ یک زندگی را به نمایش گذاشتند.

اسامی بازیگران سریال شکوه یک زندگی

عبدالرضا اکبری، بیتا سحرخیز بازیگر نقش نارگل ، نازنین فراهانی بازیگر نقش حلما، مریم کاظمی، حسام محمودی، مزدک رستمی، سوگل طهماسبی، کوروش سلیمانی، الهام جعفرنژاد، طوفان مهردادیان، مینا نوروزی فر، ساقی زینتی و مهری آل آقا از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش ایفا می کنند .
چند بازیگر خردسال مازندرانی نیز در این سریال حضور دارند .
پیش از این قرار بود سمیرا حسن پور و سام درخشانی در این سریال ایفای نقش کند ولی در نهایت کوروش سلیمانی و بیتا سحرخیز جایگزین آنها شدند.

عوامل پشت صحنه سریال شکوه یک زندگی

امیرعباس کنی (تهیه کننده)، رضا بهشتی (کارگردان)، شعله شریعتی (نویسنده فیلمنامه اولیه) ، مرجان اشرفی زاده (نویسنده فیلمنامه نهایی)، امیرعباس کنی (تهیه کننده)، رضا بهشتی (کارگردان)، مسعود انتظاری (مجری طرح)، بهرام ملکی علوی(دستیار یکم و مدیر برنامه ریزی)، محمد عزیزی (دستیار کارگردان)، علی مربی(طراح صحنه و لباس)، مهرداد قلی پور (طراح چهره پردازی)، عبدالرضا حیدری (مدیر صدابرداری)، عبدالله عبدی نسب (مدیرتصویربرداری)، محمد ریحان صفت (مدیر تولید)، سینا گنجوی (تدوین)، امیر رجبی (ساخت موسیقی)

زمان پخش سریال شکوه یک زندگی

این سریال قرار است در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای تهیه و پخش می شود . از زمان دقیق پخش این سریال اطلاعاتی در دسترس نیست که به محض مشخص شدن این مطلب بروزرسانی می گردد.

عکس های پشت صحنه سریال شکوه یک زندگی

سریال شکوه یک زندگی,داستان سریال شکوه یک زندگی,عکس های پشت صحنه سریال شکوه یک زندگی,اسامی بازیگران سریال شکوه یک زندگیبیتا سحر خیز نوشت : سلام عزیزان دل.. من در روستای غریب محله در استان مازندران مشغول به کار هستم.. اینجا بسیار زیباست جای همگیتون خالی پ.ن: البته این عکس مربوط به روستای روبار است

 

سریال شکوه یک زندگی,داستان سریال شکوه یک زندگی,عکس های پشت صحنه سریال شکوه یک زندگی,اسامی بازیگران سریال شکوه یک زندگینازنین فراهانی بازیگر نقش حلما به همراه نیلوفر و سید حسن دو بازیگر خردسال

سریال شکوه یک زندگی,داستان سریال شکوه یک زندگی,عکس های پشت صحنه سریال شکوه یک زندگی,اسامی بازیگران سریال شکوه یک زندگیبیتا سحر خیز بازیگر نقش نارگل سریال شکوه یک زندگی

سریال شکوه یک زندگی,داستان سریال شکوه یک زندگی,عکس های پشت صحنه سریال شکوه یک زندگی,اسامی بازیگران سریال شکوه یک زندگیبیتا سحر خیز نوشت : صبح بخیر.. امروز یه ٢ ساعتی پیاده اومدیم تا لوکیشن.. خیلی خوب بود جاتون خالی

سریال شکوه یک زندگی,داستان سریال شکوه یک زندگی,عکس های پشت صحنه سریال شکوه یک زندگی,اسامی بازیگران سریال شکوه یک زندگیعوامل پشت صحنه سریال شکوه یک زندگی

سریال شکوه یک زندگی

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016