عکس های جدید مینا ساداتی در فیلم امکان مینا + داستان فیلم

عکس های جدید مینا ساداتی در فیلم امکان مینا + داستان فیلم

مینا ساداتی,فیلم سینمایی امکان مینا,عکس مینا ساداتی

مینا ساداتی بازیگر نقش آمنه بنت وهب در فیلم محمد رسول الله که در جشنواره فیلم فجر ۹۳ با چندین فیلم حضور پر رنگی داشت بعد از اینکه فرصت آن را پیدا کرد تا در سریال تنهایی لیلا محمدحسین لطیفی در تابستان ۹۳ از قاب شبکه سوم هم دیده شد این بار به جلوی دوربین کمال تبریزی رفته تا در فیلم امکان مینا در کنار میلاد کی مرام به ایفای نقش بپردازد.

کمال تبریزی که ساخت فیلم های مارمولک ، لیلی با من است، همیشه پای یک زن در میان است، طعم شیرین خیال و …. را در کارنامه هنری خود دارد  از شهریور ماه ۹۴ با مشارکت بنیاد فارابی در حال تهیه و تولید فیلم سینمایی امکان مینا است.

داستان فیلم امکان مینا

منوچهر محمدی و کمال تبریزی پس از گذاشت دوازده سال بعد از فیلم جنجالی مارمولک بار دیگر تصمیم گرفتم تا با ساخت فیلم سیاسی امکان مینا با یکدیگر همکاری کنند این دو تا در این سوال ها مسیری متفاوتی را طی کرده اند کمال تبریزی هر از چند گاهی دست به ساخت فیلم های پر حاشیه مانند طبقه حساس ، از رئیس جمهور پاداش نگیرید، خیابان های آرام و … زد در حالی که منوچهر محمدی به سراغ پروژه های کم حاشیه ای رفت که اعلب با همکاری حوزه هنری ساخته می شد. باید دید همکاری مجدد این دو در فیلم امکان مینا که به بازسازی وقایع دهه ۵۰ بین یک زوج جوان که درگیر رابطه عشقی هستند در جشنواره فیلم فجر ۹۴ مورد استقبال داوران ، منتقدان و مردم قرار خواهد گرفت.

داستان فیلم امکان مینا به گفته منوچهر محمدی در دهه پنجاه روایت می شود به نحوی که یک جوان انقلابی به خانه تیمی منافقین نفوذ می کند غافل از اینکه همسر خود یکی از اعضای این خانه است. شک، تردید و سرانجام خیانت رابطه ی عاشقانه مینا و مهران با بازی مینا ساداتی و میلاد کی مرام را در مسیر جدیدی قرار می دهد.

اسامی بازیگران فیلم امکان مینا

در این فیلم مینا ساداتی ، میلاد کی مرام، شاهرخ فروتنیان، فرزاد باقری، سیامک صفری، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی، علی مردانه ،سیامک احصایی و بهادر ملکی به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل پشت صحنه فیلم امکان مینا

فرهاد توحیدی (نویسنده فیلم‌نامه ) فرشاد محمدی (مدیر فیلمبرداری )،: بهزاد کزازی (طراح صحنه و لباس )، مهران ملکوتی(مدیر صدابرداری)، سعید ملکان (طراح گریم)، مجید کریمی (مدیر تولید)، علی مردانه (برنامه ریز و دستیار اول کارگردان )، محمد رضا موئینی – هدی موئینی (تدوین) ، بهنام خاکسار (جلوه‌های ویژه بصری )، زهرا مصفا (عکاس)، محمد ثقفی (دستیار کارگردان)، سید رسول حاتمی (مدیر تدارکات)

عکس های مینا ساداتی در پشت صحنه فیلم امکان مینا

مینا ساداتی,فیلم سینمایی امکان مینا,عکس مینا ساداتی

مینا ساداتی و میلاد کی مرام بازیگران نقش مینا و مهران فیلم امکان مینا

mina_sadati_tazeno_ir (2)

عکس های مینا ساداتی در پشت صحنه فیلم امکان مینا

mina_sadati_tazeno_ir (3) mina_sadati_tazeno_ir (4)تست گریم مینا ساداتی بازیگر فیلم امکان مینا

مینا ساداتی,فیلم سینمایی امکان مینا,عکس مینا ساداتیمینا ساداتی و عظیم فراین گریمور فیلم امکان مینا

مینا ساداتی,فیلم سینمایی امکان مینا,عکس مینا ساداتی

     فیلم امکان مینا

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016