داستان سریال گشت ویژه + عکس پشت صحنه سریال گشت ویژه

داستان سریال گشت ویژه + عکس پشت صحنه سریال گشت ویژه

سریال گشت ویژه,داستان سریال گشت ویژه,عکس های پشت صحنه سریال گشت ویزه,اسامی بازیگران سریال گشت ویژه

در چند سال اخیر نیروی انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا که از روز سیزدهم مهر ماه  آغاز می شود دست به تولید سریال و تله فیلم هایی با مضامین پلیسی و جنایی زده است  که شاهد استقبال خوبی  از سوی مخاطبین رسانه ملی بوده است. این ماموریت که جزو اهداف فرهنگی ناجاست که بر عهده موسسه ناجی هنر است تا با مشارکت با اهالی هنر تولیداتی آموزنده و آگاهی بخش در راستای فعالیت های نیروی انتظامی را به نمایش گذارد.
امسال نیز به گفته سید محسن هاشمی سرپرست موسسه ناجی هنر سریال گشت ویژه که پیش از این با نام در مسیر وظیفه بود به کارگردانی مهدی رحمانی برای پخش در مهرماه ۹۵ تهیه و تولید شده است.

داستان سریال گشت ویژه

داستان سریال در مورد یکی از تیم های پلیس است که با چالش ها و پرونده های مختلفی روبرو می گردند و در این مسییر برای  برخورد با مسائل و جرائم انتظامی توان و ورزیده گی خود را به نمایش خواهند گذاشت تا مسائل را حل و فصل نمایند.

اسامی بازیگران سریال گشت ویژه

در این سریال حمید گودرزی، شاهد احمدلو بازیگر نقش جناب ستوان شاهد منصوری ، پدرام شریفی و محمود پاک نیت به ایفای نقش خواهند پرداخت.

عوامل پشت صحنه سریال گشت ویژه

طلا معتضدی (نویسنده )، مهدی رحمانی (کارگردان)، سعید سعدی (تهیه کننده)،

زمان پخش سریال گشت ویژه

این سریال در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه ای، برای پخش در هفته نیروی انتظامی در مهر ماه تهیه شده است ولی تاکنون شبکه پخش آن مشخص نشده است که به محض انتشار اطلاعات دقیق تر این مطلب بروز رسانی می گردد.

عکس های پشت صحنه سریال گشت ویژه

سریال گشت ویژه,داستان سریال گشت ویژه,عکس های پشت صحنه سریال گشت ویزه,اسامی بازیگران سریال گشت ویژه شاهد احمد لو بازیگر نقش شاهد منصوری در سریال سریال گشت ویژه,داستان سریال گشت ویژه,عکس های پشت صحنه سریال گشت ویزه,اسامی بازیگران سریال گشت ویژه

حمید گودرزی بازیگر سریال گشت ویژه

سریال گشت ویژه,داستان سریال گشت ویژه,عکس های پشت صحنه سریال گشت ویزه,اسامی بازیگران سریال گشت ویژه

سریال گشت ویژه

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016