سایت فروش اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر ۹۶

دسته بندی : اخبار

سایت فروش اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر سال ۹۶

سایت خرید بلیت جشنواره فیلم فجر,بلیت جشنواره فیلم فجر,آدرس سایت خرید بلیت جشنواره فیلم فجر

امسال مسئولین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بر آن شدند تا کار را به کاردان بسپارند تا مردم مشکلاتی که هر ساله برای خرید بلیت فیلم های جشنواره فجر داشتند امسال نداشته باشند.

زمان پیش فروش اینترنتی بلیت سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر

عزت الله علیزاده معاون اجرایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با رسانه ها زمان پیش فروش بلیت سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر تهران را ۳۰ دی ماه اعلام کرد.طبق همین اعلام متقاضیان خرید بلیت می توانند با مراجعه به سایت سینما تیکت به آدرس زیر:

Fajr.Cinematicket.org

که امسال به عنوان مجری فروش بلیت های جشنواره انتخاب شده است می تواند بلیت جشنواره فیلم فجر ۹۶  را خریداری نمایند لازم به ذکر است که بلیت ها در بسته های ۱۱ تایی عرضه می شود. سی و ششمین جشنواره فیلم فجر  از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده در سینماهای تهران برگزار می شود.

قیمت بلیت های جشنواره فیلم فجر چقدر است ؟

طبق اعلام مسئولین جشنواره بلیت های در بسته های یازده تایی به قیمت ۱۳۲ هزار تومان عرضه می شود. کسانی که علاقه به خرید بلیت تک فیلم دارند می تواند با مراجعه به گیشه سینماهای آزادی، فرهنگ، پردیس کورش، پردیس مگامال، پردیس چارسو، اریکه ایرانیان، استقلال، جوان، ماندانا بلیت مورد نظر خود را با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان خرید نمایند.

قیمت بلیت فیلم‌ها در زمان پیش‌فروش در سینماهای پردیس راگا، پردیس کیان و پردیس تماشا؛ ۸۸ هزار تومان و برای هر فیلم ۸ هزار تومان تعیین شده است. برای خرید بلیت هر فیلم از گیشه این سینما‌ها قیمت ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

بنابراین اگر مخاطبان بلیت ها را اینترنتی خرید کنند ارزان تر خواهد بود و بلیت های جشنواره فیلم فجر ۹۶ امسال بصورت دو نرخی عرضه شده است.

اسامی فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجرلیست فیلم های جشنواره فیلم فجر

با توجه به اینکه تعداد فیلم‌های هر سری بیش از ۱۱ عدد است، در سانس‌های مختلف به صورت رندوم (اتوماتیک) یکی از فیلم ها، طوری که حق هیچ فیلمی ضایع نشود، حذف خواهد شد.

نکات مهم برای خرید اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر

  • هر نفر فقط حد اکثر ۲ انتخاب و در مجموع ۴ سری می تواند خرید داشته باشد. (هر سری شامل ۱۱ بلیت برای ۱۱ روز و مخصوص یک نفر می‌باشد)
  • می توانید در هنگام خرید با انتخاب گزینه «ارسال با پیک» با هزینه ۱۰۰۰۰ تومان (محدوده شهر تهران) و تعیین محله، آدرس و ساعت تحویل در پایان فرآیند خرید بلیت‌های خود را در محل خود تحویل بگیرید.
  • در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری، برای دریافت بلیت‌های خود، در تاریخ‌های ۶ و ۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح با در دست داشتن کارت ملی و کد پیگیری سامانه به نشانی زیر مراجعه نمایید:
  • «خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش، پردیس سینمایی ملت، قسمت پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر»

 

خرید بلیت جشنواره فیلم فجر ۹۶

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016