نمایشگاه کتاب شهر آفتاب کجاست ؟+آدرس نمایشگاه کتاب ۹۵

دسته بندی : اخبار

نمایشگاه کتاب امسال کجاست ؟+آدرس نمایشگاه کتاب ۹۵

نمایشگاه کتاب,نمایشگاه کتاب 95,آدرس نمایشگاه کتب ,آدرس شهر آفتاب,محل برگزاری نمایشگاه کتب,محل جدید برگزاری نمایشگاه کتاب تهران,راه های دسترسی به نمایشگاه شهر آفتاب,مسیر های رسیدن به نمایشگاه شهر آفتاب

همانطور که حتما از اخبار شنیده اید بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب امسال در شهر آفتاب برگزار می شود از آن جایی که افراد زیادی از شهر های مختلف برای خرید کتاب و حضور در این نمایشگاه به تهران می آیند در این مطلب از سایت تازه نو بر آن شدیم تا مسیر های دسترسی به نمایشگاه کتاب و آدرس شهر آفتاب را برای شما کتاب دوستان عزیز معرفی کنیم با ما همراه شوید:

شهر آفتاب کجاست؟ | چطور به نمایشگاه کتاب برویم؟

امسال نمایشگاه کتاب ۲۹  به جای مصلای تهران یا محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در مرکزی به نام شهر آفتاب برگزار می‌شود. این یعنی ما از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه برای شرکت در نمایشگاه کتاب باید به جای دیگری برویم که خارج از شهر تهران است و خیلی‌ها ممکن است راه رسیدن به آن را بلد نباشند.
در این پست به شما راه‌های رسیدن به شهر آفتاب، محل برگزاری نمایشگاه کتاب را می‌گوییم.

با خودروی شخصی چطور به نمایشگاه کتاب / شهر آفتاب برویم؟

برای رسیدن به نمایشگاه کتاب / شهر آفتاب باید وارد آزادراه خلیج فارس بشوید. اتوبان‌های امام علی، چمران  و آیت‌الله سعیدی در نهایت به آزادراه خلیج فارس می‌رسند. شهر کتاب درست در در ضلع روبه‌روی حرم مطهر قرار گرفته است. خبر خوب این‌که شهر آفتاب یک پارکینگ اختصاصی برای خودروهایی دارد که قرار است به نمایشگاه کتاب بروند.
خبر خوب این‌که،‌اگر  مسافر شهر آفتاب هستید، نیازی نیست که در عوارضی پولی پرداخت کنید.

با مترو چطور به شهر آفتاب برویم؟

برای رسیدن به شهر آفتاب باید وارد خط قرمز رنگ بشوید. این خط از متروی تهران را به نام خط یک می‌شناسند. اینجا همان خط مترویی است که ایستگاه کهریزک را به ایستگاه تجریش وصل می‌کند. ایستگاه شهر آفتاب هم یکی از ایستگاه‌های جدید متروی تهران است که همزمان با راه افتادن نمایشگاه کتاب مسافرگیری می‌کند.
قطارهای مترو از اولین روز نمایشگاه کتاب یعنی ۱۵ اردیبهشت‌ماه،‌از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح کارش را آغاز می‌کند. فاصله‌ی زمانی حرکت هر قطار هم فعلا ۱۵ دقیقه است. آخرین قطار شهر آفتاب را ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه‌ی شب ترک می‌کند.

با اتوبوس چطور به  شهر آفتاب بروید؟

اگر می‌خواهید با اتوبوس به نمایشگاه کتاب و شهر آفتاب بروید،‌ باید از میدان تجریش ، میدان صنعت،‌ میدان نوبنیاد، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، میدان آزادی، میدان راه آهن، ترمینال جنوب، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد اتوبوس‌های شهر آفتاب / نمایشگاه کتاب را سوار شوید.

با تاکسی چطور به شهر آفتاب برویم؟

برای رسیدن به نمایشگاه کتاب / شهر آفتاب می‌توانید از تاکسی‌ها یا ون‌هایی که در میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد به نمایشگاه کتاب / شهر آفتاب می‌روند، استفاده کنید.

آدرس نمایشگاه کتاب تهران ۹۵ در شهر آفتاب

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016