قیمت ارزان برای خرید و فروش پراید! پراید فقط یک میلیون تومان

دسته بندی : اخبار

قیمت ارزان برای خرید و فروش پراید! پراید فقط یک میلیون تومان

پراید,پراید ارزان,خرید و فروش پراید ارزان

با اینکه پراید در کشور ما جزو ارزان ترین خودرو ها محسوب می شود ولی قیمت آن در چند سال اخیر به شدت افزایش یافته است و ۱۸ میلیون تومان چیزی معادل  ۵۰۰۰ دلار به فروش می رسد که خرید آن با اینکه جزو ماشین های پایین رده است برای خیلی از اقشار جامعه دشوار است.

اما هدف از این گزارش بررسی قیمت پراید نیست بلکه می خواهیم نظر شما رو نسبت به گزارشی که یکی از شهروند خبرنگار های باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرده است جلب نماییم.

باشگاه خبرنگاران نوشت : رسول صلح جو از شهر نورنبرگ آلمان با ارسال عکس هایی از پراید هاچ بک اصل کره در خیابان های آلمان اعلام کرده است که این خودرو با قیمت حدودا یک میلیون تومان در این کشور معامله می شود که چیزی معادل ۳۰۰ دلار است !!!

پراید,پراید ارزان,خرید و فروش پراید ارزان

قیمت ارزان خرید و فروش پراید در آلمان

پراید,پراید ارزان,خرید و فروش پراید ارزانپراید هاچ بک در نورنبرگ آلمان

پراید در اصل در شرکت مزدا ژاپن با سفارش فورد، شرکت مادر، طراحی شد. نسل اول این خودرو که در سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۳ تولید و در ژاپن با نام مزدا ۱۲۱ و در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا فروش رفت.
این مدل همچنین با نام کیا پراید از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ در شرکت کیا موتورز کره جنوبی تولید شد و در سال ۲۰۰۱ خط تولید آن به سایپا فروخته شد.پراید خودرویی است که تولید آن در ایران از سال ۷۲ در شرکت سایپا آغاز شد.
شرکت سایپا با ایجاد زنجیره‌ای از قطعه سازان فنی در گروه سایپا و با حمایت از قطعه سازان بخش خصوصی سعی در ساخت داخل نمودن خودروی پراید نمود و آنرا با نامهای نسیم (پراید هاچ بک)، صبا (پراید سدان) و سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۴۱ و وانت پراید(سایپا ۱۵۱) در ایران عرضه کرد.
در زمستان سال ۱۳۸۹ شرکت سایپا محصولات خود تولید محصولات خود را بر پایه پلتفرم پراید متوقف نمود و تولید بر اساس پلتفرم X100 را آغاز کرد و محصولات خود را با نام‌های جدید: سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۴۱ تولید می‌کند.

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016