راهکار مقابله با توهین کنندگان فضای مجازی از زبان نفیسه روشن

دسته بندی : اخبار هنرمندان

راهکار مقابله با توهین کنندگان فضای مجازی از زبان نفیسه روشن

وهین به نفیسه روشن , حمله به پیج نفیسه روشن , عکس جدید نفیسه روشن

این چه کاریه ما یاد جدیدا گرفتیم سریع تو شبکه های مجازی به یک نفر حمله کنیم چه به حق چه به نا حق ؟؟ بحث فرهنگ میشه ما خودمون رو صاحب تمدن و فرهنگ ۲۵۰۰ ساله میدونیم ولی تا میریم تو شبکه های مجازی هر آنچه فحش و ناسزا بلد هستیم هرزگاهی به یک نفر نثار میکنیم. آقای محترم خانم نازنین بابا بخدا آدم های مجازی فقط اسم شون مجازی هستند دل دارند اعصاب دارند ناراحت میشن از افرادی مثل لیونل مسی و فرندانا لیما مجری قرعه کشی جام جهانی شروع کردید تا رسیدیم به هنرمندای داخل مثل هانیه توسلی,بهرام رادان, سحر جعفری جوزانی, بهاره رهنما و الهام چرخنده  که بهشون توهین شد بعضی هاشون تصمیم گرفتن فضا رو ترک کنن و از ارتباط نزدیک با مردم دوری کنن و برخی نیز با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود از توهین ها گلایه و انتقاد کردند تا شاید به خودتون بیاید یکی از کسانی هم که در برابر توهین ها موضع گرفت خانم نفیسه روشن بود که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار عکس یک مار این گونه نوشت :

وهین به نفیسه روشن , حمله به پیج نفیسه روشن , عکس جدید نفیسه روشن

دوستای مهربونم! این پست مخصوص افراد بی هویت و بی ادبیه که مثل سلولهای سرطانی تو پیج همه هنرمندا.. شاعرا.. و خیلی ها نفوذ کردن
تا به حساب خودشون طرف رو تخریب کنن
پس کسی بخودش نگیره مگر از دسته زیر باشه…. پس بذارین بهشون بگم
نه تنها کسی تخریب نمیشه با این حرکت شما پرانگیزه ترهم میشه……… اونی که به هموطنش میگه بی حجاب و هیز… و به خانم ها یه چیز به اقایون یه چیز دیگه میگه…. می‌تونه با خرید یه بلیط یا بره عراق پیش داعشی ها یا پیش طالبان…. نام ایران رو خراب نکنه… چون ایران و ایرانی نام فرهنگ رو دوشش هست……. بی ادبی با نقد فرق داره و نقد با توهین یه دنیا فاصله….. اهای اونایی که بی دلیل و وقتی یه هنرمند یا شاعر یا ورزشکار تورو نمی‌شناسه
بی دلیل بهش حرف زشت می‌زنید… با هر پستی تو صفحه ها هزار خاله زنک بازی می‌کنید… از شلوارک پوشیدن تا متن یه شاعر و ارایش و طرز لباس پوشیدن طرف بهش هزار انگ می‌زنی….
یه نگاه کن.. ببین تو ایران داری زندگی می‌کنی.. یه کشور پرقدرت که زبانزد دنیاست… خوب اینکارارو نکن که بهمون بیشتر بگن جهان سومی.
چطور لباس و عطر و عینک مارک حالیته… دوست داری بخری پز بدی.. ولی بفکر کارا و حرفای احمقانه و انسان ازارت نیستی ؟
بدون هر پالس منفی که به کسی ساطع کنی هزار بدبختی بخودت برمی‌گرده… پس دلت به حال و روز خودت بسوزه… نیاز به لایک تو نیست.. جلوی زبونتو بگیری یه دنیا لایکه… در نهایت وقتی هرچی بیشتر بی ادبی ببینیم و دشمنی یاد جمله امام علی می‌افتم که می‌گفت از تعداد دشمنات بفهم کی هستی…. هم بخاطر اینکه در صفحات اجتماعی راه افتادین و روحیه مارو قوی تر می‌کنید متشکرم
هم از خدای منان از ته قلبم می‌خوام نسل هرچی فضول و بی ادب و خاله زنک رو از روی زمین و زندگی همه ادمای پر عشق و مخصوصا صفحات اجتماعی هنرمندان منقرض کنه…. تا همگی در ارامش الهی بیشتر زندگی کنیم.
دوستای پر مهر صفحه مو، از صمیم قلب دوست دارم و براشون از خدا سلامتی می‌خوام…. یا حق

وهین به نفیسه روشن , حمله به پیج نفیسه روشن , عکس جدید نفیسه روشن

راهکاری برای مقابله با توهین کنندگان فضای مجازی

نفیسه روشن بعد از پست انتقاد به توهین کنندگان در فضای مجازی پستی با مضمون تشکر از پلیس فتا منتشر کرد و راه پیگیری مقابله با توهین کنندگان رو اینطور بیان کرد :کافه سینما.. جام جم و بانى فیلم متن اعتراض منو چاپ کردن.. قبل از من هم هنرمنداى دیگه معترض بودن…. ممنون از حمایتشون… مخصوصا بانى فیلم که همیشه حامى هنرمنداست..  ممنونم از پلیس امنیت و پلیس فتا که از این پس با نشان دادن کامنت نابجا شخص رو از اد دى.. ایمیل و بعد اى پى ادرس پیداش میکنن و به حکم تهمت.. اعاده حیثیت در فضاى عمومى بد بلایى سرش میارن…. دوستان از این پس از کامنتاى زشت عکس بگیرن.. ببرن به آدرس زیر :
خ شریعتى. نرسیده به چهارراه قصر. جنب اتکا… پلیس فتا و جرائم اینترنتى….

   وهین به نفیسه روشن , حمله به پیج نفیسه روشن , عکس جدید نفیسه روشن

نفیسه روشن

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016