آخرین اخبار از بیماری و وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

دسته بندی : اخبار هنرمندان

آخرین اخبار از بیماری و وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

شجریان,بیماری شجریان,وضعیت جسمانی شجریان

کمتر کسی است که محمدرضا شجریان پدر آواز ایران نشناسد  وصدای این چهره ماندگار موسیقی را نشنیده باشد حتی اگر به موسیقی هم علاقه ای نداشته باشند برای یکبار هم که شده است صدای ربنای شجریان در لحظات افطار به گوش شان خورده است. حال برای محمدرضا شجریان اتفاقی افتاده است که به شدت علاقمندان به موسیقی و هواداران استاد را نگران کرده است نگرانی که با تغییر جسمانی و ظاهری استاد هر روز به شدت آن افزوده می شود به همین دلیل تازه نو در مطلبی به بررسی اخبار و حواشی پیرامون بیماری محمدرضا شجریان خواهد پرداخت.

بیماری استاد شجریان چیست؟

شهریور ۹۴ / در روزهای پایانی شهریور ماه ۹۴ خبری منتشر شد که استاد محمدرضا شجریان در بیمارستان بستری شده اند و کنسرت هایشان در خارج از کشور لغو شده است خبری که منجر به بروز شایعاتی در برخی از رسانه ها و فضای مجازی شد که به سرعت توسط نزدیکان استاد تکذیب شد و علت بیماری استاد سرما خوردگی اعلام شد!

۶اسفند ۹۴ / قضیه همینطور در سکوت باقی مانده بود تا اینکه در ۶ اسفند ماه ۹۴ محمدرضا شجریان با انتشار نامه ای از لغو کنسرت ایروان در تاریخ ۱۲ فروردین خبر داد !

متن نامه شجریان برای لغو کنسرت ایروان ارمنستان

محمدرضا شجریان استاد آواز در نامه خود که در صفحه شخصی اینستاگرام منتشر کرد نوشت :

باطلاع دوستداران و علاقمندان مهربانم میرسانم
امروز ششم اسفندماه ١٣٩۴ پزشک معالجم موردی را در ام آر آی اخیرم مشاهده کرد که قاطعانه ازمن خواست سفرم را لغو کرده تا برای ۶ تا ٨ هفته زیر نظر ایشان بمعالجه و درمان مورد دیده شده بپردازیم من هم با اکراه مجبور بپذیرفتن آن شدم .
لذا با همه تمهیدات و برنامه ریزیهائی که برای کنسرت دوازدهم فروردین ماه ٩۵ شهر ایروان ارمنستان انجام داده بودیم و همچنان با استقبال گرمتان روبرو هستیم ، با پوزش خواهی از شما دوستداران عزیزم یادآور شوم بخاطر وضع پیش آمدۀ نابهنگام ، در تاریخ مقرر از دیدار با شما مهربانانم محروم خواهم بود . امید است پوزش مرا بپذیرید تا در آینده ای هرچه نزدیکتر توفیق خدمت گزاری همیشگی نصیبم گردد و از شرمندگیتان برون آیم . دیگر اطلاعات و تصمیمات بعدی در این مورد نیز از طریق سایت رسمی ام بآگاهیتان خواهد رسید .
خدمتگزارتان محمدرضا شجریان

 

۲ فروردین ۹۵ / بعد از انتشار این نامه  که شجریان در آن به بیماری خودش اشاره کرده بود شدت نگرانی هواداران استاد زیاد شد تا  اینکه پیام نوروزی شجریان برای عید نوروز ۹۵ منتشر شد شجریان در پیام نوروزی خود با موهای کوتاه غیر متعارف ظاهر شد و حرف هایی به زبان آورد که از آن تعبیر به بیماری سرطان می شد و به سرعت در تمامی محافل پیگیری شد و بیماری استاد شجریان سرطان پیشرفته کلیه یا متاستاتیک کلیه اعلام شد که به مغز استاد نیز حمله کرده است و وی در حال گذراندن دوره پرتو درمانی و شیمی درمانی است .
در ادامه شما می توانید کلیپ پیام نوروزی استاد شجریان بعلاوه متن پیام شان را ببینید

متن پیام نوروزی استاد شجریان + کلیپ

با سلام و تبریک سال نو، سال ۹۵ را به هموطنان عزیزم در داخل کشور و هرجا که هستید. امیدوارم سال نو سالی پر از امید، پر از خوشی برای شما عزیزان باشد و به راحتی بتوانید زندگی‌تان را دنبال بکنید و به اهدافتان برسید. مخصوصا برای جوانانی که پر از انگیزه و امید و آرزو هستند امیدوارم که امسال سالی پر از آرایش باشد و بتوانند اهدافشان را دنبال کنند چون نهایت آرزوی من جوانان مملکت هستند.
خود من هم با یک میهمان ۱۵ ساله‌ای سالهاست که آشنا هستم و دوست شدیم با همدیگر و الان هم من به خاطر همان اینجا ایستاده‌ام و طبق دستور ایشان موهای سرم را هم کوتاه کردم و بچه حرف گوش‌کنی شدم و چند وقت دیگر هم در این‌جا هستم چون آرامش خوبی دارم و خیلی راحتم این‌جا برای این‌که با این میهمان بتوانیم به تفاهم بایستیم ان شالله. به تفاهم که رسیدیم راه می‌افتم می‌آیم به سراغ شما هم میهنان عزیزم و کارهای هنری ام را دنبال خواهم کرد.
لازم می‌دانم که در این لحظه، در سال تحویل سال ۹۵ از دو دوست دیرینه ام محمدرضا لطفی و پرویز مشکاتیان که خیلی دوستشان داشتم و دارم یاد کنم و روانشان شاد باشد.باز هم امیدوارم که شما عزیزان سالی خوش و پر از موفقیت و سلامتی داشته باشید. قربان شما.

دانلود پیام نوروزی محمدرضا شجریان

۳ فروردین ۹۵ / تماس تلفنی هاشمی وزیر بهداشت با محمدرضا شجریان

متن یادداشت وزیر بهداشت در صفحه شخصی اینستاگرام شان به این شرح است:

امروز در تماسی تلفنی با استاد  #‏محمدرضا_شجریان  ضمن تبریک سال نو، جویای احوالشان شدم. روحیه ایشان بسیار خوب و صدایشان مثل همیشه با صلابت، پر توان و سرحال بود.
از اینکه خبر سلامتی شان را از خودشان می شنیدم خوشحال شدم و لازم دیدم به دلیل دوستی دیرینه و ارادت به ایشان و با اطلاع دقیق از وضعیت سلامتی شان و ارتباط با خانواده استاد در طول دو سال گذشته ، یاد آور شوم که ان شالله ایشان تا دو تا سه ماه آینده به کشور باز می گردند و پزشکان متخصص ایشان اقدامات مورد نیاز را پی خواهند گرفت.
وظیفه خود می دانم به عنوان یک دوست، یک ایرانی و یک علاقمند به آثار ایشان، و نیز به دلیل مسئولیتم در دولت، در خصوص هر گونه حمایت برای تسریع در درمان و بهبودی ایشان ازهیچ کوششی مضایقه نکنم.
بحمدلله همانطور که در پیام نوروزی استاد آواز ایران هم آمده بود، ایشان امیدوار و با نشاط، بهار امسال را نیز با شادابی و طراوت اغاز کرده اند. ما نیز همچون سایر دوستداران صدای ماندگار استاد شجریان، امیدواریم به زودی زود استاد را روی صحنه ببینیم و طنین این صدای ماندگار دل های بهاری ملت ما را طراوتی دوچندان ببخشد.

شجریان,بیماری شجریان,وضعیت جسمانی شجریان ۲۱ فروردین ۹۵ / غذای این روزهای استاد

شجریان,بیماری شجریان,وضعیت جسمانی شجریان

آخرین اخبار از بیماری و وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016