دانلود ماه عسل جمعه ۱۱ تیر ۹۵ با موضوع ربوده شدن احمد متوسلیان

دسته بندی : تلویزیون,دانلود

دانلود ماه عسل جمعه ۱۱ تیر ۹۵ با موضوع ناگفته های ربایش احمد متوسلیان

دانلود ماه عسل,دانلود ماه عسل 95,دانلود ماه عسل جمعه 11 تیر 95,دانلود ماه عسل ناگفته های ربوده شدن حاج احمد متوسلیان,دانلود ماه عسل با موضوع حاج احمد متوسلیان

احسان علیخانی در بیست و پنجمین  روز از ماه مبارک رمضان در برنامه ماه عسل به سراغ سوژه ای رفته است که با اینکه سال ها از اتفاق آن می گذرد ابعاد و زوایا پیدا و پنهان زیادی دارد. پرداختن به ناگفته های ربوده شدن حاج احمد متوسلیان از سرداران جنگ تحمیلی که در سال ۱۳۶۱ در لبنان به همراه تیم همراه شان ربوده شده و به اسرائیل برده شده اند در آخرین جمعه ماه رمضان که روز قدس نامیده شده است سوژه احسان علیخانی قرار گرفته است. سوژه ای که بعد از گذشت ۳۴ سرنوشت مبهمی دارد.

سال گذشته نیز فیلم ایستاده در غبار توسط محمد حسین مهدویان ساخته شد که زندگی نامه حاج احمد متوسلیان از تولد تا زمان اسارت را به زیان روایی به نمایش کشیده بود فیلمی خوش ساخت که در جشنواره بین المللی فیلم فجر توانست سیمرغ بهترین فیلم را کسب نماید .

پخش آنلاین برنامه ماه عسل با موضوع ناگفته های ربوده شدن حاج احمد متوسلیان

** به محض پخش برنامه لینک دانلود قرار خواهد گرفت**

لینک دانلود ماه عسل با موضوع حاج احمد متوسلیان

بیوگرافی مختصر حاج احمد متوسلیان

احمد متوسلیان متولد ۱۳۳۲ در شهر تهران است وی در از فرمانده هان جنگ بود که در ۱۴ تیرماه ۱۳۶۱ به همراه سه دیپلمات دیگر در لبنان دزدیده شده و به اسرائیل تحویل شده اند و تاکنون از سرنوشت آنها اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

ماه عسل جمعه ۱۱ تیر ۹۵ با موضوع نا گفته های ربوده شدن احمد متوسلیان

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016