دانلود خندوانه ابوالفضل پورعرب ؛ خندوانه شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۶

دسته بندی : دانلود

دانلود خندوانه ابوالفضل پورعرب ؛ خندوانه شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۶

دانلود خندوانه,دانلود خندوانه ابوالفضل پورعرب,لینک مستقیم دانلود خندوانه ابوالفضل پورعرب,دانلود خندوانه 18 شهریور 96

برنامه خندوانه در حالی در آخرین شب های تابستان ۹۶ به روی آنتن می رود که هنوز ساخت فصل پنجم آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. پیش از این رامبد جوان در برنامه سه ستاره احسان علیخانی ویژه تحویل سال نو اعلام کرد به دلیل اینکه تصمیم دارد پدر شود و فرصتی برای ساخت برنامه ای سنگین همچون خندوانه ندارد این فصل آخرین سری این مجموعه خواهد بود.

اما این روز ها رامبد جوان پس از اتمام مسابقه خنداننده شو به مخاطبین شبکه نسیم اعلام می کند که فصل دوم این مسابقه در آینده وجود دارد و حتی توصیه می کند که کتاب آموزش استندآپ کمدی را خریداری کنند تا در مسابقه فصل بعد بتوانند شرکت کنند. حال باید دید در آینده برای این برنامه پرمخاطب چه سرنوشتی رقم خواهد خورد !

حضور سوپر استار دهه هفتاد سینما در برنامه خندوانه

ابوالفضل پور عرب بازیگر سینما و تلویزیون روز شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۶ مهمان برنامه خندوانه بود . پور عرب که متولد ۱۳۴۰ است در حالی روزهای ۵۶ سالگی رو طی می کند که در سال های گذشته به دلیل بیماری که داشت به شدت کم کار شده است . از او در سال های اخیر فقط سریال بیقراری و فیلم سینمایی کاناپه کیانوش عیاری پخش شده است. سوپر استار دهه هفتاد سینما که با فیلم سینمایی عروس در سال ۶۹ دیده شد و در سال های دهه هفتاد به عنوان نقش اول بسیاری از فیلم های سینمایی ایفا نقش می کرد و گاها چند فیلم روی پرده سینما داشت حال روزگاری خوشی ندارد. تازه نو با آرزوی سلامتی برای این هنرمند محبوب کشورمان توجه شما را به دیدن این برنامه تلویزیونی جلب می نماید.

استند آپ کمدی بهاره رهنما

بهاره رهنما مهمان بخش اول برنامه بود که به استند آپ کمدی درباره جراحی های زیبایی پرداخت.

پخش آنلاین برنامه خندوانه ابوالفضل پورعرب

 

 

لینک مستقیم دانلود خندوانه ابوالفضل پورعرب

*به محض انتشار این برنامه لینک دانلود در این محل قرار خواهد گرفت *

 

دانلود خندوانه ابوالفضل پور عرب

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016