تغییر داستان سریال هاتف + اسامی بازیگران سریال هاتف

دسته بندی : تلویزیون

تغییر داستان سریال هاتف + اسامی بازیگران سریال هاتف

سریال هاتف,عکس های پشت صحنه سریال هاتف,تست گریم سریال هاتف,بازیگران سریال هاتف

سریال هاتف که قرار است در ایام محرم ۹۶ به روی آتن سیما برود بازیگران خود راشناخت به گفته نعمت چگینی تهیه کننده سریال ۸۰ درصد بازیگران این مجموعه تلویزیونی مشخص شده اند و دو نقش اصلی داستان نیز تا پایان تیرماه به مجموعه اضافه خواهند شد.

اسامی بازیگران سریال هاتف

در این مجموعه تلویزیونی بازیگران صاحب نامی همچون کمند امیرسلیمانی، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی،مریم بوبانی،  مریم کاویانی، الهه حسینی و … به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تغییر داستان اولیه سریال هاتف

سریال هاتف در لوکشین های تهران (جنوب شهر، طرشت، شهرک غرب، صادقیه، نارمک) و عراق (کربلا) فیلمبرداری خواهد شد. پیش از این در طرح اولیه سریال که در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود شخصیت اول داستان علیرضا حقگو یک دبیر چهل و سه ساله معرفی شده بود که به همراه پدرش به سفر کربلا می رود و در روز عاشورا پدرش را در کربلا از دست می دهد و عمل به وصیت پدر و زوایای پنهان آن او را با چالش های جدی روبرو می کند. .

اما در آخرین متنی که رسانه های خبری درباره این سریال منتشر کرده اند نام شخصیت اول داستان به ریحانه تغییر پیدا کرده است. و این ریحانه است که پیگیر آخرین گفته های ناتمام پدر می شود و در این راه رو در روی زندگی زناشویی خود و خانواده اش می ایستند زیرا اعتقاد دارد عدالت نمی تواند پشت در خانه آدم جا بماند و در نهایت پرده از ابهام وصیت پدر بر می دارد!

بازیگران سریال هاتف

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016