عکس دیده نشده از لیلا بلوکات با چادر در حرم امام رضا

دسته بندی : عکس های بازیگران

عکس دیده نشده از لیلا بلوکات با چادر در حرم امام رضا

لیلا بلوکات, عکس دیده نشده از لیلا بلوکات, لیلا بلوکات با چادر

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون چند روزی هست که در شهر مقدس مشهد به سر می برد و با انتشار عکس هایی در صفحه اینستاگرام خودش حال و هوای معنوی اش را با هواداران در میان می گذارد . لیلا بلوکات در تازه ترین پستی که ارسال کرده است یک عکس با چادر مشکی از خودش گذاشته است و عنوان کرده است که این پست مختص به برو بچه های باحال مشهده و از هوادارانش خواسته تا برای دیدن او به هتلی که در آنجا اقامت دارد بیایند تا دیداری تازه کنند. در روزهای قبل هم عکس هایی با چند نفر از بازیگران از جمله فاطمه گودرزی ، رابعه اسکویی ، هادی کاظمی ، روزبه نعمت اللهی و تنی از چند از هنرمندان دیگر کشور در صحن حرم امام رضا (ع) منتشر کرده است .

عکس های لیلا بلوکات با چادر مشکی در حرم امام رضا (ع)

لیلا بلوکات, عکس دیده نشده از لیلا بلوکات, لیلا بلوکات با چادر

عکس بازیگران در حرم امام رضا

لیلا بلوکات, عکس دیده نشده از لیلا بلوکات, لیلا بلوکات با چادرعکس رابعه اسکویی با چادر , عکس فاطمه گودرزی با چادر, عکس لیلا بلوکات با چادر

بیوگرافی مختصر لیلا بلوکات :

لیلا بلوکات بازیگر جوان ایرانی متولد ۴ آذر ماه ۱۳۶۰ در تهران است او بازیگری را از سال ۷۸ در سریال روزهای زندگی سیروس مقدم آغاز کرد و بعد از آن در سریال ها و فیلم های متعددی ایفای نقش نمود.لیلا بلوکات یک برادر و دو خواهر به اسم های میترا و نوشا دارد و هنوز ازدواج نکرده است.

لیلا بلوکات

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016