داستان سریال محله گل و بلبل + محله گل و بلبل برنامه ی جدید عمو پورنگ در شبکه ۲

دسته بندی : تلویزیون

داستان سریال محله گل و بلبل + محله گل و بلبل برنامه ی جدید عمو پورنگ در شبکه ۲

سریال محله گل و بلبل ,داستان برنامه گل و بلبل عمو پورنگ<عکس های پشت صحنه محله گل و بلبل عمو پورنگ

عمو پورنگ هر سال تابستان با ویژه برنامه ای جدید و متنوع برای کودکان در تلویزیون ظاهر می شود و  تابستان ۹۴  هم با مجموعه ی محله گل و بلبل از گروه کودک و نوجوان شبکه دوم سیما قرار است که نه تنها کودکان بلکه بزرگان رو همچون سابق به پای تلویزیون بنشاند.

اتفاقی که نباید به سادگی از کنار آن گذشت و جزو نکته های قابل توجه در کارهای اخیر از سری مجموعه های عمو پورنگ است حضور بازیگران و کاراکتر های جدید در کنار خود داریوش فرضایی (عمو پورنگ) و امیر محمد متقیان است. برای مثال در هزار و شصت و شونزده و کتابخانه عمو پورنگ حضور سلطان ( امیر سهیلی ) و پهلون پنبه  ( ابراهیم شفیعی ) و در عیدانه عمو پورنگ حضور عمو نوروز (جواد انصافی ) همواره سبب شده تا عمو پورنگ از تکرار به دور باشد و همواره سوژه های جدید و ناب رو در حوزه کودک تجربه کند و مخاطب کودک را عاشقانه پای تلویزیون  نگه دارد.

محله گل و بلبل ,عمو پورنگ,برنامه محله گل و بلبل

عمو پورنگ و تیم همراه اش این روزها برای زندگی در محله گل و بلبل آماده می شوند و طبق اخبار رسیده ساخت دکور برنامه رو به اتمام است و کار ضبط در روزهای منتی به پایان بهار آغاز خواهد شد و اولین قسمت در ماه رمضان پخش می شود.

با هم میریم ببینم داستان محله گل و بلبل از چه قرار است .

 

در محله گل و بلبل داستان از چه قرار است ؟

ظاهرا رویکرد محله گل و بلبل با کارهای قبلی عمو پورنگ متفاوت است و برخلاف مجموعه های پیشین که بصورت آیتمی بود این بار قرار است داریوش فرضیایی و تیم اش در کنار ۱۵ بازیگر نام آشنا سینما و تلویزیون در چارچوب و ساختاری متفاوت مجموعه تلویزیونی محله گل و بلبل را روی آنتن تلویزیون بفرستند. محله گل و بلبل در ۹۰ قسمت ۶۰ دقیقه ای تولید شده است.

 

زمان پخش محله گل و بلبل

زمان پخش محله گل و بلبل از اول ماه مبارک رمضان در ساعت ۱۹ از شبکه دوم سیما اعلام شده است و تا پایان تابستان به مدت ۹۰ روز ادامه دارد.

 

بازیگران مجموعه گل و بلبل

داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری، آرش میراحمدی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، ابراهیم شفیعی، امیر محمد متقیان، امیر نوری، امیر سهیلی، حمید کاشانی ، عرفان برزین و حدیث فولادوند را نام برد .

 

عوامل تهیه سریال محله گل و بلبل

احمد درویش علی پور(کارگردان) –  محمد درویش علی پور (نویسنده) – مسلم آقاجانزاده (تهیه کننده) – زهرا زواری ( طراح گرافیک ) – امید شهلایی (تدوینگر) – بهاره حسینی ( منشی صحنه ) – یوسف طاهریان (برنامه ریز) – مهرداد نصرتی (آهنگساز)

 

هر گونه اطلاعات جدیدی که درباره مجموعه گل و بلبل منتشر شود در این مطلب بروز رسانی می شود.

عکس های جدید از پشت صحنه مجموعه گل و بلبل

 سریال محله گل و بلبل ,داستان برنامه گل و بلبل عمو پورنگ,عکس های پشت صحنه محله گل و بلبل عمو پورنگ

مسلم آقاجانزاده هفته گذشته در مطلبی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد از جشن تولد بهنوش بختیاری در دفتر کارش گفت

سریال محله گل و بلبل ,داستان برنامه گل و بلبل عمو پورنگ,عکس های پشت صحنه محله گل و بلبل عمو پورنگ

عکس بازیگران محله گل و بلبل

سریال محله گل و بلبل ,داستان برنامه گل و بلبل عمو پورنگ,عکس های پشت صحنه محله گل و بلبل عمو پورنگ

امیر نوری ,حدیث فولادوند ،نعیمه نظام دوست در محله گل و بلبل

برنامه محله گل و بلبل ,داستان برنامه گل و بلبل عمو پورنگ,عکس های پشت صحنه محله گل و بلبل عمو پورنگ

۱۸ خرداد ۹۴ /  مژده لواسانی مجری گروه اجتماعی شبکه دو و برنامه محبوب کافه سوال این هفته با انتشار این عکس اینطور نوشت : سالها از کودکیم میگذره اما هر وقت که برسم و وقت داشته باشم مخاطب جدیِ کلاه قرمزی و عمو پورنگ و پنگولم!
خاصه تیم حرفه ای و کاربلد عمو پورنگ که همیشه دنبال خلاقیت و نوآوری و آموزش برای بچه ها هستند،آقای فرضیایی رو از سالهای خیلی دور و همکاریمون در رادیو میشناسم،همیشه با اخلاق و مهربان و خلاق…
و حالا مژده میدم که برنامه ی جدیدشون“محله ی گل و بلبل” در راهه…به زودی از شبکه دو…

سریال محله گل و بلبل ,داستان برنامه گل و بلبل عمو پورنگ,عکس های پشت صحنه محله گل و بلبل عمو پورنگ

۲۰ خرداد ۹۴ / داریوش فرضیائی ( عموپورنگ) با انتشار این عکس در صفحه ی خود در اینستاگرام اینطور نوشت : یک روز خوب کاری در کنار همکاران خوب.

البته حدیث فولادوند نیز همین عکس را در صفحه رسمی خود انتشار داد!

سریال محله گل و بلبل ,داستان برنامه گل و بلبل عمو پورنگ,عکس های پشت صحنه محله گل و بلبل عمو پورنگ

۲۱ خرداد ۹۴ / عمو پورنگ و نادر سلیمانی در پستی مشابه از یک عصر زیبا و دلنشین در کنار دوستان خود گفتند و خبر از شروع بزودی سریال محله گل و بلبل  دادند

mahale_gol_o_bolbol_tazeno_ir

 

۲۲ خرداد ۹۴ / نعیمه نظام دوست بازیگر سریال محله گل و بلبل با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرام خودش نوشت :دوستان عزیزم همراه با همکاران و دوستان عزیزم در محله گل و بلبل به زودی مهمان خانه های شما هستیم.
همراه با دوستان عزیز تر از جانم بهنوش بختیاری عزیزم و حدیث فولادوند خواهر مهربانم ،برادر عزیز و مهربانم نادر سلیمانی ،مهربانترین انسان و همکار بزرگوارم داریوش فرضیائی وهمکاران عزیز دیگه ابراهیم شفیعی هنرمند مهربان ، حمید کاشانی بزرگوار،امیر سهیلی همکار عزیز و بزرگوارم ,امیر محمد متقیان عزیز و گل و کوچولوی دوستداشتنی عرفان برزین ،یوسف طاهریان برنامه ریز محترم کار وبهاره حسینی مهربان منشی صحنه،مهرداد نصرتی آهنگساز محترم ، کارگردان عزیز و محترم و بزرگوارم احمد درویش علیپور و تهیه کننده عزیز و دوستداشتنی مسلم آقا جان زاده بزرگوار

سریال محله گل و بلبل

تاکنون ۵۰ نظر ثبت شده است.

  • عموجونم عاشششششششششششششششششششقتمممممممممممممممممممم ایشالا همیشه تو همه ی کاراتون موفق و پیروز باشید(به خصوص در کار های مجموعه ی گل و بلبل) عاااااااااااااااااششششششقتونمممممممم مثل چی…..

    پاسخ

  • عموی عزیزم سلام امیدوارم هرجاکه هستی شاد باشی این ارزوی همیشگی من برای شما بوده و هست ارزوی یکبار دیدنتون از نزدیک و حرفهای دلمو ب عنوان یکی از بچه های دیروز و جوونای امروز هنوز به دل دارم فقط باتون ارزوی سعادت و خوشبختی میکنم نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه محله گل وبلبل به اندازه برنامه های قبلی قشنگ نیس ولی امیدوارم اینطور نباشه به امید روزی که قصه ی غصه های تنهایی هام رو عمو بشنوه راستی عمو من همونیم که پارسال برای بچه های غزه شعر گفتم و توی سایت حمایت ازشون گذاشتم امسالم کنکور دادم و منتظرجوابشم چون با خودم عهد بسته بودم از اذرماه تا کنکور توی سایتتون نیام و نیومدم و فقط درس خوندم دوستدارم مث شما معلم باشم معلمی که الگوش عموپورنگشه واسم دعاکنین قبول شم التماس دعا

    پاسخ

  • عموجون واقعا برنامتون فوق العادس…هیچ وقت ازدیدن برنامه هاتون خسته نشدمونمیشم …خداقوت

    پاسخ

  • انتقاد یک مادر به برنامه محله گل و بلبل
    با سلام و عرض ادب و احترام و قبولی طاعات و عبادات خدمت جناب آقای فرضایی و دست اندر کاران محله گل و بلبل.
    به استحضار می رسانم.اینجانب مادر ۲دختر بچه هستم که عاشق برنامه آقای فرضایی می باشند و موقع پخش برنامه بنده هم هم پای دختر بچه هام پای برنامه می نشینم .برخی آیتمها و دیالوگهای برنامه واقعأ خنده دار می باشد اما به عنوان یک مادر انتقادی به قسمتهای قصه خواطر خواهی و ابراز علاقه خانم چمنی به عمو پورنگ و خاطر خواهی بلبل خان به زهره خانم داشتم.
    به عنوان یک مادر پرسشی از عوامل برنامه دارم:فکر میکنید این دیالوگها مناسب بچه های ۷ساله و ۱۰ساله است؟!!!!
    بنده ماهواره را از خونه جمع کردم که بچه هام زودتر از سن بلوغ شاهد حرکات و حرفهای بچه گانه نباشند واز اینکه اونا برنامه تلویزیون ایران را می بینند آرامش کامل دارم .ولی انگار برنامه های مخرب برنامه ماهواره های غربی نه تنها بر کانون برخی خانواده ها ، بلکه به برنامه کودک تلویزیون وطن هم تاثیر گذاشته.
    شما بجای من.چکار باید کرد؟

    پاسخ

    سلام خدمت تمام کسان زحمت کش بر نامه ی گل و بلبل.
    به نظر من برنامه تون خیلی عالی است و من خیلی آنرا دوست دارم. امید وارم این کار همیشه ادامه پیدا کند. و اما یک نکته برای خانم خانزاده! به نظر من این چیز ها هیچ اشکالی برای بچه ها ندارد و بچه ها هم کم کم باید با این مسائل آشنا شوند. این روز ها در تمام برنامه ها حتی در کارتون ها هم این مسائل وجود دارد و به نظر من هیچ اشکالی ندارد.
    امید وارم این برنامه همیشه ادامه پیدا کند و من خیلی دوستش دارم!!

    پاسخ

  • به نام خدا….
    ی سلام راه دوری وپرازشرمندگی دارم خدمت عموپورنگ عزیزم..
    سلام سلام
    ی سلامم خدمته همه دوستای گلم تومحله گل وبلبل
    امروز اولین باریه ک واقعاااانمی دونم از شرمندگی چی باید بگم….عموپورنگ …
    عموپورنگ امیدوارم ی روزیو ببینم ک باتمام وجودحسش کنم ک منو بخشیدید….
    عموپورنگ خ وقت بود دلم لک زده بود واسه دیدنه خنده هات……..
    البته ایمیلم خ وقته دچاراشکال شده،اشکال ک نداره ازش موقتا استفاده کنم…؟؟

    پاسخ

  • سلام برنامه عموپورنگ خیلی عالیه مثل همیشه.فقط کاشکی آهنگی که عمو وسط برنامه می خونه را حذف نکنند.

    پاسخ

  • باعرض سلام وخسته نباشی و ارزوی قبولی طاعات عبادت شما اقای فرضایی محترم و دست اندرکاران برنامه بنده وظیفه ی انسانی دانستم به استحضار شما برسونم که برنامه اتون اصلا لایق کودکان و نوجوانان این جامعه نمی باشد شما به بچه ها اموزش ابراز علاقه نسبت به جنس مخالف را اموزش میدهید عموی عزیز و گرامی شما برای ما محترم قابل احترام میباشید اما این نوع روش اشتباه است البته از پیامهای اموزنده ی برنامه نباید گذشت خواهشا در نوشتن دیالوگها دقت بیشتر فرمایید باسپاس فروان از شما

    پاسخ

  • با سلم به عمو پورنگ عزیز و مهربان

    پاسخ

  • به نام خدا…..سلام عموپورنگه عزیزم….
    خسته نباشید….
    من همیشه ب این قسمت ی سری میزنم،ضمن اینکه دوستان انتقاداشون ب خاطر قوی تر شدن برنامه عموپورنگه ،ولی ی چیزی هست ک باید ب اون توجه کنیم،اونم اینکه همه چیزو نباید ب عموپورنگ نسبت داد ….
    این ی برنامه گروهیه،اگه خدای نکرده ی جزء کمی ایراد داشته باشه رو همه گروه اثر می زاره….
    عموپورنگ بازی شما مثل همیشه عالیه….
    بخصوص اون قسمتای ک از خدای مهربون ی چیزی طلب میکنید….ی ارتباطه عجیبیه….
    هر وقت این قسمته ب وجود میاد من ک چشمامو میبندم وب جزء جزء کلماتتون دل میسپرم….
    عموپورنگم مثل همیشه پرانرژی باش….
    دیدن انرژیت دیدنیه بخصوص جلوی بچه ها…

    پاسخ

  • من عاشق عموپورنگ وامیر محمدم خیلی دوستتون دارم من شنیدم که عموپورنگ زن گرفته چون که هر وقت توی اینترنت می رم نوشته عکس های عموپورنگ و همسرش . حالا عموپورنگ زن گرفتی یا نگرفتی چی میشه توی تلویزیون بگی تازه یه خبر بهت بگم عموپورنگ شما مثل خانم مرادی دبیر زبان خارجه هستید که همیشه میگه درود بر شما ، قربونتون برم، امری ندارید.دیگه حرفی برای گفتن ندارم عموپورنگ من بیشتر شنونده هستم سخنگو نیستم .

    پاسخ

  • دوباره سلام سلام به اون کسی که دوستش داری من هم دوست دارم از صمیم قلب می گم عاشقتم ما دیگه بزرگ شدیم تو عموی من نیستی عموی بچه هایی .من ۲۹ سالمه یاد اون روزها بخیر که پای تلویزیون می نشستیم و برنامه پورنگ وتورنگ را می دیدیم ولی الان من یه پیرزن ۲۹ ساله هستم ای روزگار پیر شدیم رفت پیریه دیگه واشه خودش دورانیه ببین پشرم تو ۴۲ شالته میگی ۱۸ شالمه اما من ۲۹ شالمه میگم یه پیرژنم .ببین پورنگ پشرم حال کردی با مطلبم فعلا تا یه ایمیل دیگه بای می بوشمت .

    پاسخ

  • دوباره سلام عژیژم من پیر شدم نیومدی خواستگاریم با همون مجردیت بساز کیف داره من از ته دل عاشقونه تورو دوست دارم امید وارم منم دوست داشته باشی به قول همون شعر که می گه اگه دنیا دست من بود دنیا رو به پات میریختم جای غصه شادی هات رو پای گریه هات می ریختم / دوست نداری صدامو همه گوش می دن ۶و۹هامو /من میخوام لالایی به لیلیت بذارم /اسمتو دیوید بذارم /شنبه رو Sunday بگم /پروداکشن پورنگ همه جا رو گشت /پس گوش می دم عموپورنگ /عموپورنگ سال ۸۷/ الو ساسی منم فرنوشم /میرم دم جالباسیو لباسامو میپوشم /کجا رفته کجا رفته موشولیناکوشن هی/فرخ نده عاشق صدای گوگوشم /الو ساسی من فرنوشم /وای سیاه میاه شدی /تو که سیاه میاه نبودی /ساسی کجا رفته سمت عربستان سعودی /موشولینا کوتاهند دنبال داور ممتازند /کاری نکن که گم بابا ای ول /من میخوام من میخوام من می خوام یه زن بگیرم همه جور دووم باشه /مثل خودم جوون باشه/نازومهربون باشه/شاید دختر عموم باشه/بلاخره تصمیم گرفتم سرو سامون بگیرم/اگه بشه یه دختر از همسایههامون بگیرم /یه دختر خوشکلو خانم بگیرم/ممدایینه بعض ما سر کوچمون یخ داره/۲۳تا دختر دم بخت داره /اولی کوچیکه هنوز واسه عروسی وقت دلره /دوومی خوشکل نیس چون یه صورت پخ داره /سومی خیلی خوشکله چون یه صورت پخ داره /اما واسه عروسی با من کلی شرایط سخت داره /میوزک بامیلا …/فعلابای.

    پاسخ

  • دوباره سلام عزیزم چطوری داریوش .شوهر عزیزم دلم برات منگ شده بود کی با هم ازدواج می کنیم ممممممممممممممیبوسسسسسسسسسسسسمت از راه دور.فعلا بای .

    پاسخ

  • دوباره شلام حال میکنید با برنامه پوررررررررررررنگ از چه می رنجی

    پاسخ

  • عمو پورنگ خیلی قشنگه ها اما دیگه کم کم داره جذابیت خودشو ازدس میده عموپورنگ همشهری ما ولی هرچقدرم برنامههات مسخره و کسل کنندهباشه من میبینمیش:))

    پاسخ

  • آهای بچه ها داریوش شوهر آینده من است

    پاسخ

    خدا نکنه ستاره جون

    پاسخ

    عمو جون اگه من رو دوست داری قسمت های محله ی گل و بلبل را از ۹۰ قسمت به قسمت های بیشتری بکشانیند آخه اولین بار است که در فیلم های ایرانی من این برنامه را بیشتر دوست دارم ? انشاالله هرجا که هستید شما و همکاران شما شاد و خندان لب باشید با تشکر لطفاً خواسته من را بر آورده کنید

    پاسخ

  • به نام خدا….
    عموپورنگ عزیزم سلام…..
    دوستان برنامه گل وبلبل سلام….
    عموپورنگ،،نماز وروزتون قبوله درگاه حق..
    عزیزخوبم..
    می دونی چ لحظه های از زندگی و خ دوس دارم….لحظه های ک برات مهمه ودوس داری اولینی باشی ب کسی ک خ برات عزیزه تبریک بگی…
    حالا امیدوارم جزو افرادی باشم ک ب اولی نزدیکتره…
    عید سعید فطر وهم ب شما هم ب کل خونواده دوست داشتنیت….هم ب همه بچه های برنامه گل وبلبل تبریک میگم…
    خسته نباشید……

    پاسخ

  • من ستاره هستم عموپورنگ شوهر آینده من است خیلی شوهرم زا دوست دارم ببین چه شوهر خوبی دارن

    پاسخ

  • سلام.لطفا برنامه عموپورنگ را زنده و هر روز پخش کنید.ممنون

    پاسخ

  • به نام خدا….
    عموپورنگ عزیزمن سلام….
    بزار این جوری شروع کنم،
    امروز می خوام لحظه های عزیزی رو دارم برات بنویسم
    بساط همه دلتنگی هایم رابا آرزوی فردا پاک میکنم..
    انگارباخیالت شعرهادوباره بوی تورا ب خود میگیرد،
    عموپورنگم انگار چن روزیه ک بوی ۱مردادودارم با قلبم حس میکنم،این روزها صدای نفس هایم را دارم میشنوم،قلبه من باطلوعه صبحه فردا دوباره زندگیوهدیه می گیره…
    عموپورنگ عزیزم.آخه مگه میشه ساده از روزی گفت ک عشق متولد میشه….عموپورنگ تولدت پیشاپیش مبارک ۱مرداد مبارک مهربونم…..

    پاسخ

  • به نام خدا….
    ..سلام عموپورنگم….وای ک امروز چ روزه عزیزیه..
    بند بندخنده ات برجان وتن همزاد شد/درنبودت حسرتی درلحظه ها آغاز شد/قطره های اشکه من آویزه هرمهتاب شد/حسرته هرشعرمن درآرزوی دیدنت لجباز شد…
    عموپورنگم حاضر نیستم حال وهوای امروزو باهمه دنیا عوض کنم..
    امروز،صدای خنده هایت مرا ب داشته هایم نزدیک میکند
    چ اتفاق خوبیست درهوای توبودن عموپورنگم
    عموپورنگ تولدت مبارک،الهی همیشه لبت پرخنده..
    ۱مرداد مبارک باشه ان شاالله…
    مدیر سایت ازشما هم تشکر ویژه دارم….

    پاسخ

  • سلام عمو پورنگ جون من شما را خخخخخخخخخخخخخخخخیلی دوست دارم..

    پاسخ

  • حرف های شماخیلی زیبا است

    پاسخ

  • سلا م عموجون عاششششششششششششششششششششششششقتم دوستت دارم ارزوم اینه که من شما را ببینم لطفا به شهرستان بناب هم بیاید

    پاسخ

  • به نام خدا……
    سلام ب عموپورنگه عزیزم وسلام ب همه بچه های محله گل وبلبل….
    سلام عموپورنگم،خسته نباشی خوبترینم..ب راستی ک پنج شنبه ،جمعه های عزیزی رقم زدید…
    همیشم این چند روز آخر هفته برام عزیز بوده وهست،ب ظاهر شاید این روزا،روزای آخر هفته باشن ولی ب نظرم میشه گفت … آغاز بهترین لحظه های هفته توی این چن روز رقم می خوره..
    عموپورنگ تو بهترینی ،….کلمات با حضورت چقدردلنشین ترن…….

    پاسخ

  • سلام امدوارم حالت خوب باش عمو جون من که برنامه هاتونو خخخخخخخخخخیلی دوس دارم من یکی از ارزو هام اینکه شما رو از نزدیک ببینم

    پاسخ

  • به نام خدا…..
    سلام ب عموپورنگه عزیزم…..سلام ب لبخند همیشگیت….
    سلام دوستان،
    عموپورنگه عزیزم نمی دونم چرا بدجور ب این سایت عادت کردم…هروقت برام پیش بیاد حتما ب اینجا ی سری میزنم..
    انگار دارم روبروی خودتون کلماتومی نویسم….
    حتی می تونم حرکات صورتتونو حس کنم،
    عموپورنگم بذار اول کاری از دلتنگیم چند کلمه ای براتون بنویسم،وای دلم لک زده واسه دعاهای عموپورنگم
    چرا ی مدتیه ک دعاهاتونو نمیشنوم چرا؟؟
    شنیدن دعا با صدای عموپورنگ ی حال وهوای دیگه ای داره….
    امیدوارم فردا ک لحظه دیداره، این دعاها رو باقلبم حسش کنم..
    میبینمت عمو پورنگم

    پاسخ

  • به نام خدا……
    عموپورنگ سلام ،بچه های محله گل وبلبل سلام
    واااااااای عموپورنگم…،
    خدایش این دو روزه خیییییییلی بی نظیر بودید،خ عالی بود
    وقتی میگم عالی ینی عاااااااالیااا…
    دقیقا……
    همین جاست ک بایدی خسته نباشید راه دوری واسه شما عزیزان داشته باشم….عموپورنگ، دوستان خسته نباشید

    پاسخ

  • سلام امیرازته دل دوست دارم وهمچنین عموجون شماروکاش همیشه برنامتون ادامه داشت تاماازدیدن شمالذت میبردیم
    خیلی خیلی ممنون?

    پاسخ

  • سلام عمو پورنگ.برنامتون خیلی عالیه.تنها برنامه ای هستش که تو تلویزیون خودمون بعد از فوتبالیستها بچه های من میشینن تا آخرش رو تماشا میکنن.ممنون از کارهای خوبتون.

    پاسخ

  • سلام عمو پورنگ.از برنامه ی بسیار جالب و خوبتون تشکر میکنم.تنها برنامه ای هستش که بعد از فوتبالیستها بچه های من میشینن تا آخرش رو تماشا میکنن.ضمنا بازی آقای شفیعی محشره. ممنون از تمام زحماتتان.خسته نباشید به شما و همه ی همکارانتان.

    پاسخ

  • به نام خدا…..
    عموپورنگ عزیزم سلام…،عموپورنگم اگه از برنامه امروز بگم باید گفت…
    امروز ب راستی ک عااااالی بودید….بخصوص بخش دعاهاااا ک واقعا…
    واقعنم عالیه…
    متاسفانه دیروز موفق نشدم برنامه رو ببینم،ولی امروز باید می دیدم،وخدای هم دیدن عموپورنگ می ارزه ب همه برنامه ها….
    اون تیکه ای ک آقای ابراهیمی بازی داشتن ،فقط می تونم بگم فضای خ قشنگ بود ،پشت اون فضای شیشه ای حرفاشون خ ب دل نشست…..عموپورنگ ،دوستان محله گل وبلبل خسته نباشید…..

    پاسخ

  • به نام خدا…….
    عموپورنگ،عزیزم سلام….
    سلام دوستانه محله گل وبلبل..
    ی سلامم ب مدیر محترم سایت…
    عموپورنگم…،نمی دونم چراهمیشه قبل از شروعه برنامتون ی هیجانی وبا تمام وجودم حس میکنم،واقعاااا نمی دونم ب چی تعبیرش کنم ….ی حس عجیبیه،نمی دونم اسمشو چی بزارم،ولی نفسهام حاله عجیبی پیدا میکنه
    ی حس…ک باید بگم خ برام عزیزه دوسش دارم
    روزای پنج شنبه ،جمعه واقعاااااابرام عزیزه
    خیلیم عزیز…
    عموپورنگ عزیزم می دونی امروزم کارت عاااااالی بود….باتمام وجود میگم خسته نباشید…
    عموپورنگم،ی مدتیه توی ایسناگرام باهاتم…

    پاسخ

  • عمو جان خسته نباشید امیدوارم توی همه مراحل زندگیتون شاد باشی و لبخند از روی لبت محو نشه

    پاسخ

  • به نام خدا……
    سلام ب عموپورنگه مهربونم….
    عموپورنگم،عزیزم سلام…..
    دوستان برنامه گل وبلبل سلام
    عموپورنگ این چند روزه اینترنتم قط بود،حالام ایسنتاگرامم دچاره مشکله،نمی دونم چرا این جوری شده….
    خ دلم گرفته…..
    چند روزه از پستاتون اصلاخبرندارم….یهوی هوای این جارو کردم،….توی این لحظه هااااچقدخوبه آدم صبرش زیاد باشه..
    امیدوارم فردا هرچ زودتربرسه،وای انگار خ وقته ندیدمتون……

    پاسخ

  • به نام خدا……
    سلام ب عموپورنگ عزیزم…
    عموپورنگم سلام……دوستان محله گل وبلبل سلام…
    شنیدم امروز برای عموپورنگ عزیزم روز بزرگی بوده،
    خواستم بیام این جا واین روز بزرگ هم ب عموپورنگ و هم ب سلطان عزیزتبریک بگم….
    شما بهترین دوست عموپورنگ هستید….
    ان شاءالله ک شاهدموفقیت های شما درکنارعموپورنگ عزیزم باشیم….

    پاسخ

  • سلام لطفا پیام منو به عمو پورنگ برسونین لطفا پیام: اقای فرضیایی اصلا ازتون انتظار نداشتم چرا شما فقط پسرا رو تحویل میگیرین و اصلا با دخترا به قول اقا ایاض بالا پایین نمیپرین؟ من دخترم فاطمه اومد برنامتون ولی شما اصلا سمت دخترا نرفتین به همین علت دخترم فاطمه وقتی رسید خونه شروع کرد به گریه کردن به زور تونستم از زیر زبونش بکشم که چرا گریه میکنه اخه شما رو خیلی دوست داره ولی شما به هیچ وجه با دخترا مث پسرا برخورد نمیکنین لطفا تجدید نظر کنین تو رفتارتون همه اره شما هم اره؟

    پاسخ

  • به نام خدا….
    سلام ب عموپورنگه عزیزم…
    عموپورنگ خواستم این جاهم ی تبرک خدمت آقای شفیعی داشته باشم…..
    امروز تولدشونه …!!!
    هرچی باشه ایشون دوست گرامی عموپورنگه…
    آقای شفیعی تولدتون مبارک….
    همون طور ک قبلانم گفتم…
    امیدوارم همیشه ی دوست خوب واسه عموپورنگ باشید
    این واسه من خ بارزشه ک شما ی دوست خوب بودید وهستید وان شاءالله خواهید بود
    بچه های محله گل وبلبل این شامل تک تک شماهم میشه
    ممنونم ک همیشه یار عموپورنگ بودید وهستید
    ممنون…………

    پاسخ

  • سلام وخسته نباشید.لطفا راهنمایی کنید از چه طریق پسرم رو
    به برنامه تون بیارم.باتشکر

    پاسخ

  • عمو جون اگه من رو دوست داری قسمت های محله ی گل و بلبل را از ۹۰ قسمت به قسمت های بیشتری بکشانیند آخه اولین بار است که در فیلم های ایرانی من این برنامه را بیشتر دوست دارم ? انشاالله هرجا که هستید شما و همکاران شما شاد و خندان لب باشید با تشکر لطفاً خواسته من را بر آورده کنید

    پاسخ

  • من از همه ی بازیگران به خصوص چمنی ، زهره خانم نیاز، ایاز خوشم میاد

    پاسخ

  • به نام خدا…..سلام دارم به خدمته عموپورنگ عزیزم
    سلام صبح روز جمعتون بخیر وشادی ان شاالله…
    سلام دوستان محله گل وبلبل…..و
    امیر محمد،داداشی سلام….سلام به داداش کوچولو قاصدک خوش خبر…..
    امیرمحمدامروز۱۳آذرِ،دیشب عموپورنگ اولین کسی بود تولدتو گذاشت توی اینستا….تولدت مبارک باشه……
    ولی متاسفانه من جزو اولینای نشدم ک صفحه ی اینستای عموپورنگ وبنویسم…
    امیرمحمدجان ببخش……به عموپورنگم گفتم
    داداشی توخییییییلی به عموپورنگ نزدیکی….
    باید زودتر بهت تبریک می گفتم….ولی قسمت یه جوری دیگه ای شد…..
    این جا اومدم هم ازت معذرت بخوام،هم تولدتو بهت تبریک بگم……
    دوست دارم همین جا،ازت قول بگیرم همیشه ودر هرحالی یارهمیشگی عموپورنگ بمونی،
    ب امید خدا…………
    ان شاالله همیشه زندگی ب کامت باشه

    پاسخ

  • سلام عموپورنگ برنامتون کمی خسته کننده شده.

    پاسخ

  • سلام عمو پورنگ:من برنامه شماراخیلی دوست دارم ،همینطور خودتون را وهمه بچه های محله گل وبلبل را.وآرزو میکنم شما راببینم

    پاسخ

  • سلام عمو جون من شمارا خیلی دوست دارم آرزوم اینکه شما به شهرستان ما بناب که یکی از استان آذربایجان شرقی است بیایید وبرنامه اجراکنید.

    پاسخ

  • ممنون می شوم که این آرزوی مرا برابرده کنید

    پاسخ

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016