دانلود ماه عسل ۱۹ خرداد ۹۵ با حضور آرزو افشار بازیگر زن ایرانی

دسته بندی : دانلود

دانلود ماه عسل ۱۹ خرداد ۹۵ با حضور آرزو افشار بازیگر زن ایرانی

آرزو افشار,دانلود ماه عسل آرزو افشار,دانلود قسمت دوم ماه عسل 95 ,دانلود ماه عسل 19 خرداد 95

احسان علیخانی در دومین قسمت از برنامه ماه عسل ۹۵ میهمان آرزو افشار بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود این برنامه که روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ۹۵ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد باید دید که زندگی آرزو افشار چه داستان ویژه ای داشته است که توانسته است از قاب برنامه ماه عسل در دومین روز از ماه رمضان ۹۵ میهمان نگاه مردم شود. آرزو افشار را مردم با بازی در نقش زن شکیب در سریال آوای باران به یاد خواهند آورد.

 

شبنم قلی خانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خودش این خبر را رسانه ای کرد که در ادامه آن را می خوانید :

دوست عزیزم آرزو افشار امشب (١٩ خرداد) مهمان خانه های شماست در برنامه ماه عسل، شبکه ٣، امیدوارم شجاعت و مهربانی زنان اینچنینی الگوی همه ما در زندگی باشه
دوست داشتین نظرتون رو بعد از دیدن برنامه تو کامنتها بنویسین

آرزو افشار,دانلود ماه عسل آرزو افشار,دانلود قسمت دوم ماه عسل 95 ,دانلود ماه عسل 19 خرداد 95

پست اینستاگرام شبنم قلی خانی درباره آرزو افشار

داستان آرزو افشار بازیگر مهمان ماه عسل

آرزو افشار اولین مادر مجردی هست که توانسته است بچه دارد شود ! وی خودش در این باره می گوید : تابستان دو سال پیش بود که چند تن از مدیران بهزیستی برای تماشای نمایش به تئاتر شهر آمده بودند و من از فرصت استفاده کردم و علاقه خودم را برای همکاری با بهزیستی گفتم و توسط دکتر نصیری به شیرخوارگاه آمنه معرفی شدم و در آنجا مشغول به آموزش تئاتر به کودکان شدم تا اینکه در ۶ شهریور ۹۲ در جشن ماهانه شیرخوارگاه دختری چند ماهه دیدم که شباهت فوق العاده ای به عکس دوران کودکی خودم داشت حس عجیبی در قلبم متولد شد. با همه وجودم عشق را تجربه کردم. بعد از چند ماه عضو داوطلب شیرخوارگاه شد من و پارمیدا ماه‌ها و فصل‌ها را در شیرخوارگاه در کنار هم گذراندیم و هر روز به هم وابسته‌تر می‌شدیم. من به دلیل مشکلاتی که داشتم، باوجود میل باطنی‌ام موفق به ازدواج نشدم اما خیلی دوست داشتم مادر شوم و البته بعد از دانستن راز زندگی‌ام دوست داشتم فرزندی را پذیرا شوم. با دکتر منتظر شبر، رئیس شعبه خانواده بهزیستی موضوع را مطرح کردم و از طریق ایشان فهمیدم قانونی برای بانوان بالای ۳۵ سال تصویب شده است. من پیگیر این مساله شدم و آنقدر پافشاری کردم که سعادت داشتن دختر نازنینم، پارمیدا، بعد از ۱۶ ماه تلاش پی‌درپی نصیبم شد. پارمیدا در حال حاضر دو سال و نیم دارد و سه ماه است که ما با هم زیر یک سقف زندگی می‌کنیم. دختری که بی‌اندازه بازیگوش و شیرین است.

دانلود ماه عسل آرزو افشار

 

 

برچسب ها :

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  • بی غیرتی پسرها و مردهای ایرانی رو نشون میده، باباش گذاشتش کنار خیابون، یه پسر هم پیدا نشد اینو بگیره. واقعا متاسفم، دختره مثل یه تیکه ماه میمونه اونوقت پسرهای ما دنبال ویزای ترکیه و تایلندن

    پاسخ

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016