راز سوتی جیگر مبینا نصیری مجری شبکه یک افشا شد

دسته بندی : تلویزیون

راز سوتی جیگر مبینا نصیری مجری شبکه یک افشا شد

مبینا نصیری,اینستاگرام مبینا نصیری,جیگر,مجری جیگر

کلیپی مشهور به جیگر در سال ۹۲ به عنوان سوتی مجری زن شبکه یک در پخش زنده به سرعت منتشر شد و ماجرای آن کلیپ به این صورت بود که مبینا نصیری مجری جوان برنامه امروز هنوز تمام نشده  پیامک یکی از ببیندگان که او را جیگر خطاب کرده بود را به طور کاملا واضح در برابر اصرار های مجری مرد برنامه خواند و پس از آن قضیه برنامه صرفا جهت اطلاع اخبار ۲۰:۳۰ به این حرف طعنه زد و باعث شد کسایی هم که این برنامه را بصورت زنده ندیده بودند از داستان باخبر بشوند و تا مدت زمانی کلیپ فوق سوژه محافل بشود و مجری جوان مبینا نصیری برای دوسال ممنوع التصویر و از آنتن صدا و سیما به دور باشد.

 

داستان کلمه جیگر که مبینا نصیری در برنامه”امروز هنوز تمام نشده” گفت چه بود ؟

مبینا نصیری پس از دو سال ممنوع التصویری در مهر ماه ۹۴ سکوت خود را شکست و با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام اش به تمامی مسائل پیرامون کلمه جیگر و آن برنامه اینگونه توضیح داد :

سلام و شبتون اروم مدت هاست حرفی نزدم و سکوت کردم…. اما ظاهرا از این سکوت ره به جایی نتوان برد…حرف ها زده شد… کنایه ها شنیدم…. حتی از برخی همکاران همیشه حق به جانب که اتفاقا تلویزیون رو ملک پدری شون می دونن تهمت ها و توهین هایی شنیدم که دلم که نه وجودم رو زخمی کرد.

مبینا نصیری,اینستاگرام مبینا نصیری,جیگر,مجری جیگرعکس مبینا نصیری در برنامه امروز هنوز تمام نشده

دو سال پیش حوالی مهر در دومین روز از حضورم در برنامه امروز هنوز تموم نشده حاضر شدم..نویسنده مطلبی به من داد برای خوندن که اتفاقا پیامک بیننده های برنامه هم نبود و حاصل تراوشات ذهنی نویسنده برنامه بود..در پایان یک جمله کلمه ای نوشته شده بود و قرار بود که من با اون کلمه شوخی کنم و البته اشاره ای هم به شخصیت عروسکی کلاه قرمزی داشت..همکار بنده اما بدون اطلاع از سناریو و در حالیکه اصلا حق دخالت در ایتم من رو نداشت چیزهایی گفت و من برای اینکه بهشون بگم دست بردار و بذار کارم رو انجام بدم ناچار شدم غیر مستقیم اشاره کنم بلکه ایشون از دخالت در کار من منصرف بشه… .
مبینا نصیری,اینستاگرام مبینا نصیری,جیگر,مجری جیگر
کامران نجف زاده و خبر بیست و سی اما علیرغم انتظاری که میرفت غیرحرفه ای عمل کردند و بدون اطمینان از واقعیت ماجرا به انچه روی انتن دیده بودند بسنده کردند و با سالها ابروی کاری من بازی کردند و موجبات توهین های سرشاری رو به من فراهم کردند که برخیش رو در کامنت های همین صفحه می بینید… فردای اون روز مدیر شبکه نویسنده رو اخراج کرد و من دو سال تمام خونه نشین شدم…البته هستند کسانی که حرفهایی بسیار تندتر و اشتباهاتی بسیار زشت تر انجام دادند اما از اونجاییکه من نه پدرم فلانیه و نه عموم بهمانی رها شدم و اونها اما در کمال ارامش به کارشون ادامه میدن.. .
مبینا نصیری,اینستاگرام مبینا نصیری,جیگر,مجری جیگر
من مبینا نصیری هستم..مجری که تنها و بدون کمک احدی دونه دونه پله های گویندگی و اجرا رو بالا اومدم و از اجرای ایتم بسیار کوچیکی در رادیو صدای اشنا کارم رو شروع کردم..بارها برای رادیو تست فرستادم اما حتی صدام شنیده نشد..با زحمت و استخون خورد کردن تازه داشتم پا میگرفتم که به لطف دوستان سالها به عقب پرت شدم…. .
.من مبینا نصیری هستم،… دختری که نه به کسی باج داد و نه التماس کرد..پشت صحنه ای ندارم و ایمان دارم خداوند بهترین روزی دهنده هاست…من هر شب انتن زنده تلویزیونی ندارم..من خانواده گردن کلفتی ندارم که اگر هر اتفاقی برام افتاد مثل خیلی ها ظرف یک هفته یک برنامه بهتر بهم بدن…. من دختر جانبازی هستم که نه دنبال بالا بردن درصد جانبازیش بود نه حتی دنبال نشونه و مدرکی ازش….من اینجا هستم در کنار شما و زیر سایه مرتضی علی….
.
برای اونهایی که میخواستند بدونن چه اتفاقی افتاد در اون برنامه…. یا حق

مبینا نصیری,اینستاگرام مبینا نصیری,جیگر,مجری جیگر

مبینا نصیری مجری جوان کشورمان در ۵ اردیبهشت ماه ۶۸ در تهران متولد شد او مدرک مترجمی زبان دارد و مدرس دانشگاه هست او برنامه های زیادی را اجرا کرده است که از بین آنها می توان به سیمای خانواده ، صبح بخیر ایران ، جوانی ، آفتابگردان ، شبکه هر ایرانی ، امروز هنوز تمام نشده و ….. اشاره کرد. مبینا نصیری این روز ها برنامه اینجا ایران است را که در روز های چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه جام جم به روی آنتن می رود را اجرا می کند.

تاکنون ۷ نظر ثبت شده است.

  • سلام مبینا جون واقعا مردم ازکاه کوه میسازن ,من اون برنامرو دیدم وهنوزکه هنوزه داره توی دستا میچرخه,تو حقت نبود عزیزدلم مطمئنم که دشمن داشتی ,نمیخواستن حضور پررنگت رو ببینن ,موفق هم شدن چون بخاطرهیچ وپوچ این بلا سرت اومدعفقط به خداواگذارشون کن خداجوابشونو میده

    پاسخ

  • برات آرزوی موفقیت میکنم اونی که زمینت زد بلاخره زمین میخوره ,چوب خداصدانداره

    پاسخ

  • سلام مبینای عزیزم، من وآقعا اجرای شما رو دوست دارم و شک نکن کسی نمیتونه این توانایی رو ازت بگیره. مطمئنم آینده ی خوبی دآری. ..

    پاسخ

  • سلام همیشه یک نقطه سیاه روی پیراهن سفید نمایان تر از یک بشکه روغن سیاه روی پارچه مشکی

    پاسخ

  • مادر من این پیام رو با برنامه داده بود و خانوم مبینا برای پاک کردن اشتباهشون این حرفارو زدن

    پاسخ

  • چه بهانه ای آورده! خودش گفت که نوشته “ممنون جای خالی که یه ربطی هم به جیگر داره”
    خب یعنی نوشته ممنون جیگر
    دیگه چه ربطی به جیگر کلاه قرمزی داشت؟
    یه کلام بگو جو گرفتم اون لحظه این حرفو گفتم جلو آنتن

    پاسخ

  • ممنون جیگر

    پاسخ

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016