دانلود برنامه خندوانه با حضور سرهنگ علیفر و جناب خان

دسته بندی : دانلود

دانلود برنامه خندوانه با حضور سرهنگ علیفر و جناب خان

دانلود خندوانه سرهنگ علیفر,دانلود خندوانه علیرضا علیفر,دانلود خنداونه علیفر و جناب خان

جناب سرهنگ علیفر که به سبب گزارش های خاص ورزشی مورد توجه علاقمندان به ورزش فوتبال هست این روزها زیاد در کانون توجه هواداران قرار دارد و برای لحظاتی خنده را به روی لب مردم ایران می نشاند در سال ۹۴  با آمدن اپلیکیشن دابسمش تعداد زیادی از گزارش های جناب سرهنگ علیفر توسط علاقمندان بازسازی شد که مورد استقبال مردم و حتی در مواردی مورد توجه رسانه ها نیز قرار گرفت برای مثال عادل فردوسی پور در ویژه برنامه آخر سال برنامه ۹۰ چند تا از کلیپ های علیرضا بروفر سرباز ارشد سرهنگ علیفر را پخش کرد!

حال رامبد جوان روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ۹۵ در خندوانه از علیرضا علیفر دعوت کرده است تا شبی به یاد ماندنی را برای مردم در خندوانه رقم بزند باید منتظر برنامه جذاب خندوانه با حضور سرهنگ علیفر و البته برخورد او با جناب خان بمانیم و ببینیم چه دیالوگ هایی در این برنامه رد و بدل خواهد شد.

پخش آنلاین خندوانه جناب سرهنگ علیفر و جناب خان

دانلود برنامه خندوانه با حضور سرهنگ علیفر و جناب خان

*

*

*

 

بیوگرافی مختصر علیرضا علیفر

علیرضا علیفر متولد ۱۷ خرداد ماه ۱۳۳۲ در محله سه راه امین حضور تهران است او در ۱۶ سالگی خبرنگار نشریه دنیای ورزش میشود و با کمک اردشیر لاوری و جهانگیر کوثری در نشریات هدف و بشیر قلم می زند و فعالیت روزنامه نگاری خود را ادامه می دهد . او همچنین با دریافت مدرک کارشناسی علوم قضایی به استخدام در راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در می آید و از نکات قابل توجه همکلاسی بودن علیرضا علیفر با فیروز کریمی در دانشگاه افسری می توان نام برد.
در سال ۱۳۷۲ که شبکه سوم سیما تاسیس می شود سرهنگ علیفر در حالی که ۲۵ سال و هفت ماه در راهنمایی و رانندگی خدمت کرده بود استعفا داده و برای گزارشگری جذب صدا و سیما می شود او علاوه بر گزارش بازیکن و مربی فوتبال بوده است و مدرک درجه یک مربی گری نیز دارد ؛ او را به دلیل اظهارنظرهای فنی و زیرسوال بردن دفاع خطی و ایراد گرفتن‌های بی‌دلیل از مربیان بزرگ جهان برای خود صاحب شهرت و کرسی است!

خندوانه علیرضا علیفر ملقب به سرهنگ علیفر

دانلود خندوانه

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016