رنگ سال ۹۵ چیست ؟ + عکس های مدل لباس رنگ سال ۲۰۱۶

دسته بندی : عمومی

رنگ سال ۹۵ چیست ؟ + عکس های مدل لباس رنگ سال ۲۰۱۶

رنگ سال,رنگ سال 2016,رنگ سال 95

هر ساله به این روزهای سال که می رسیم بحث رنگ سال داغ می شود و سوالاتی برای طرفداران مد و همچنین صنعتگران و تولید کننده ها پیش می آید که رنگ سال چه رنگی است ؟ و ای کاش امسال این رنگ را انتخاب کنند همه این حدس و گمان ها راه به جایی نمی برد تا اینکه موسسه بین المللی پنتون در آمریکا نتایج نظر سنجی های خود را بررسی و در نهایت رنگ سال ۲۰۱۶ را طبق نظرات کارشناسی خود اعلام کند.

موسسه پنتون آخرین گزارشی که برای رنگ سال ۲۰۱۶ به قلم نگارنده اش منتشر کرده بر این اساس است :

برای کسانی که هیجان انگیز است که بدانند پنتون چه رنگی را برای سال ۲۰۱۶ در روزهای پایانی سال جاری اعلام می کند ؟! باید بگویم سال گذشته در اوایل دسامبر رنگ سال اعلام شد که یکی از رنگ های گزارش شده در طیف بهار ۲۰۱۵ بود من به جرائت می گویم که این اتفاق امسال هم خواهد افتاد. پنتون در هفته های اخیر طیف رنگ بهار ۲۰۱۶ رو منتشر کرد که همه ی مشتاقان رو به تب و تاب بیاندازد که رنگ سال ۲۰۱۶ چیست؟ به نظر شما کدامیک به عنوان رنگ سال انتخاب خواهد شد؟ به نظر من رنگ های رز کوارتز، صدف کوهی شل، یاس بنفش خاکستری و قهوه ای سرد رنگ هایی هستند که به درد آرایش های ملایم می خورند در حالی که رنگ های دیگر بیشتر جنبه سرگرمی و فان را در طیف رنگ بهار ۲۰۱۶ دارند.

رنگ سال,رنگ سال 2016,رنگ سال 95

طیف رنگ بهار ۲۰۱۶ پیشنهادی موسسه بین المللی پنتون

پنتون امسال هم طبق سنت هر ساله خودش برای فصل ها نیز رنگ های پیشنهادی ارائه کرده است برای مثال طیف رنگی زیر را برای فصل بهار آقایان با این توضیح که پالت رنگ مردان از طیف تعجب آوری تشکیل شده است که حتی در پالت خانم ها دیده نمی شود معرفی کرده است

رنگ سال,رنگ سال 2016,رنگ سال 95

و در طیف رنگ های پیشنهادی برای خانم ها در بهار ۲۰۱۶ بنا به اعلام سایت پنتون تاکید در این فصل بر طیف رنگ های ملایم است که اگر رنگ های غلیظ استفاده شود بصورت رنگ جیغ ظاهر می شود.

رنگ سال,رنگ سال 2016,رنگ سال 95با این اوصاف که هنوز تصمیم قطعی برای رنگ سال مشخص نشده پیشنهاد ما این است از خرید هر گونه لباس، مانتو و حتی لوازم منزل و دکوراسیون خانه صرف نظر کنید تا پشیمانی یک انتخاب اشتباه شما را آزار ندهد. ما به محض انتشار رنگ سال ۲۰۱۶ و رنگ سال ۹۵ این مطلب را بروزرسانی می کنیم تا شما را در انتخاب هایتان راهنمایی کنیم پس با ما همراه باشید.

سرانجام رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شد

پنتون در روز سوم دسامبر رنگ Rose Quartz (رز کواترز یا همان صورتی ملایم ) و Serenity (آبی بنفش) را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۶ اعلام کرد این برای اولین بار است که ترکیب دو رنگ ملایم به عنوان رنگ سال انتخاب می شود. رز کوارتز از سنگ کوارتز الهام گرفته شده و از گلبهی به عنوان رنگ آرامش یاد می شود. در تصاویر زیر رنگ انتخاب شده برای سال ۲۰۱۶ و ۹۵ را می بینید.

رنگ سال 2016, رز کوارتز, رنگ سال 95رنگ سال ۲۰۱۶, color of 2016 yearرنگ سال 2016, رز کوارتز, رنگ سال 95 رنگ سال ۹۵ , رنگ سال ۲۰۱۶

رنگ سال 2016, رز کوارتز, رنگ سال 95

رنگ مو سال ۹۵ , رنگ موی زنانه به رنگ سال ۲۰۱۶

رنگ سال 2016, رز کوارتز, رنگ سال 95

لباس مجلسی رنگ سال ۹۵ , لباس رنگ سال ۲۰۱۶ رنگ سال 2016, رز کوارتز, رنگ سال 95

آرایش به رنگ سال ۲۰۱۶ , آرایش رنگ سال ۲۰۱۶

رنگ سال 2016, رز کوارتز, رنگ سال 95

تم رنگ سال ۲۰۱۶

رنگ سال 2016, رز کوارتز, رنگ سال 95مدل لباس رنگ سال ۲۰۱۶

رنگ سال ۲۰۱۶

تاکنون ۲ نظر ثبت شده است.

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016