علت تاخیر در زمان پخش سریال ابله چیست؟ + زمان دقیق پخش

دلیل تاخیر در زمان پخش سریال ابله چیست؟ زمان دقیق پخش

سریال ابله,پشت صحنه سریال ابله,زمان پخش سریال ابله

سریال ابله که قرار بود از هفته سوم آذر ماه در شبکه خانگی و پیشخوان فروشگاه های محصولات فرهنگی قرار بگیرد این هفته توزیع نشد! در چند هفته گذشته در شهرهای بزرگ بیلبورد های تبلیغاتی سریال ابله نوید پخش این سریال را در ۱۷ آذر ماه داده بودند ولی کمال تبریزی کارگردان سریال ابله در خبری اعلام کرد که قصد پخش این سریال را ندارند.

سریال ابله,پشت صحنه سریال ابله,زمان پخش سریال ابله

دلایل کمال تبریزی برای عدم پخش به موقع سریال ابله

کمال تبریزی کارگردان سریال «ابله» در مصاحبه ایی که با بانی فیلم داشته درباره علت تاخیر در پخش اولین قسمت گفت: قرار بود سریال در تاریخ ۱۷ آذر ماه پخش بشود ولی  در بررسی‏‌های بعدی و ادامه کار معلوم شد که این زمان برای شروع پخش، تاریخ مناسبی نیست.کمال تبریزی دلایل این تصمیم را اینطور بیان می کند : اول به حرمت ماه صفر و در پیش داشتن اربعین حسینی و بیست و هشتم صفر که با کار طنز تناسب ندارد و دوم اینکه لازمه پخش مستمر، منظم و بی‌ وقفه داشتن پشتوانه و ذخیره کافی از قسمت ‏‌های شروع سریال است که به نظر من باید حداقل پنج قسمت کامل و آماده پخش باشد.

کارگردان این سریال همچنین افزود: به نظر می‏‌ رسد بهترین زمان پخش، بعد از ماه صفر و پس از آماده شدن حداقل پنج قسمت باشد که به این ترتیب تخمین زمان دقیق آغاز پخش سریال، موکول به اوایل دی ماه می‏‌شود که تاریخ دقیق آن را تهیه‌کننده و سرمایه‌ گذار با مشورت و توافق یکدیگر تعیین و اعلام می‏‌ کنند. تبریزی اظهار امیدواری کرد: برای حفظ کیفیت کار، همه حوصله کافی داشته باشیم و از عجله که کار شیطان است! پرهیز کنیم! نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است که مگر اربعین و ۲۸ صفر به یکباره در تاریخ و تقویم ما ظاهر شده اند که آقایان با قطعیت کامل اعلام کرده بودند ۱۷ آذر ماه ولی ناگهانی به دلیل مناسبت های مذهبی از پخش سریال سرباز زدند.

سریال ابله,پشت صحنه سریال ابله,زمان پخش سریال ابله

سریال ابله

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016