عکس های جدید الهام چرخنده | بیوگرافی کامل الهام چرخنده

عکس های جدید الهام چرخنده | بیوگرافی کامل الهام چرخنده

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

الهام چرخنده رو همه ما بیشتر با اسم زیور می شناسیم و نقش زیور آوای باران رو به خوبی با بازی الهام چرخنده به یاد داریم اگر چه پیش از این هم الهام چرخنده در عرصه هنر فعالیت داشته است حتی او برای اولین بار بعد از انقلاب در فیلم سینمایی شب یلدا آهنگ خواند و به مدت هشت سال هم بعد از سریال من یک مستاجرم همراه با شوهرش فرشید نوابی به شبکه جهانی مهاجر رفت و در آن زمان که هنوز غیرقانونی بودن فعالیتهای این شبکه اعلام نشده بود ، برنامه ستاره مهاجر را به مدت ۲۰ هزار دقیقه اجرا میکرد که یک برنامه به سبک « آمریکن آیدل American Idol » بود و می کوشید رقابتی را بین علاقمندان به خوانندگی در ایران ایجاد کند.عموم مخاطبانی که پیگیر این برنامه بودند به صراحت بر پایین بودن سطح کیفی این برنامه تاکید داشتند اما از آنجا که این برنامه نخستین مسابقه خوانندگی در میان علاقمندان داخلی این حیطه بود تا مدتها روی آنتن می رفت.قرار بود الهام چرخنده و نوایی پروژه «آکادمی موسیقی ایرانی» را هم در شبکه نمایش خانگی کلید بزنند که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.

همه این اتفاقات تا قبل ازسریال آوای باران به شناخته شدن چرخنده کمک چندانی نکرد تا این که چرخنده سخنرانی و اظهار نظرهایی را بعد از سریال آوای باران انجام داد و توانست به چهره ای شناخته شده تبدیل شود در ادامه به بررسی بیوگرافی الهام چرخنده و اتفاقات اخیری که برای او رغم خورده است می پردازیم.

بیوگرافی کامل الهام چرخنده

نام و نام خانوادگی : الهام چرخنده

تاریخ تولد دقیق : ۶ تیر ماه ۱۳۵۷

محل تولد :کاشان

همسر: فرشید نوابی

تحصیلات: تحصیل کرده در رشته معماری

الهام چرخنده در یک خانواده سنتی به دنیا آمد از آن خانواده ها که ریشه در خاک دارند و نه در آب او اصالتا لر بختیاری از طایفه هفت لنگ هست.در سن ۱۸ سالگی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند به اسم های شایان و ارسطو هست وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت‌های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد . همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.

سریال های الهام چرخنده

سریال آوای باران ( حسین سهیلی زاده – ۱۳۹۲ )

سریال پروانه ( جلیل سامان – ۱۳۹۱)

من یک مستأجرم ( پریسا بخت آور – ۱۳۸۳ )

 سریال حانیه ( در حال تولید )

فیلم های الهام چرخنده

فیلم دامنه‌های سفید  (محمد ابراهیم معیری – ۱۳۹۱ )

فیلم شب یلدا ( کیومرث پور احمد – ۱۳۸۰ )

فیلم عروسی مهتاب ( خسرو ملکان – ۱۳۷۵ )

فیلم هما ( سیروس مقدم )

فیلم سوگند ( شاپورقریب – ۱۳۸۷ )

فیلم کوتاه جنایت و مکافات

تئاتر های الهام چرخنده

والس خداحافظی ( تئاتر )

شباشب ( تله تئاتر )

این روزها الهام چرخنده در حال ساخت مستند از زمین تا بهشت در مورد شهدای اقلیت مذهبی هست .

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

الهام چرخنده و  رهبری

نخستین کار قابل تقدیر از سوی الهام چرخنده لحظاتی پس از تحویل سال ۱۳۹۳، ‌شعری در وصف علی(ع) خواند و سپس سال جدید را ‌‌به رهبر انقلاب تبریک گفت‌؛ تبریکی که برای بسیاری از مردم اقدام متفاوت و دلچسب از سوی یک هنرمند بود و البته برخی هم این عرض ارادت را برنتافتند و این آغازی برای حمله به این هنرپیشه زن سینما شد.این حملات به شدتی بود که شیشه های ماشین این بازیگر را شکاندند و حتی در خیابان به او حمله و او را مورد ضرب وشتم قرار دادند این حملات به شبکه های تلویزیونی بیگانه نیز کشیده شد و به شدت الهام چرخنده مورد انتقاد مدعیان آزادی بیان قرار گرفت بعد از این اتفاقات حضور چرخنده در فضاهای انقلابی و مذهبی به شدت شددومین اظهار نظر چرخنده در مورد رهبری در روز تولد حضرت علی و در جمع دانشجویان دانشگاه تهران بود که به او هدیه هنرمند ارزشی را داده بودند چرخنده در این مراسم روز پدر به مقام معظم رهبری تبریک گفت.سومین اظهار نظر مربوط به بستری شدن رهبری برای عمل پروستات بود که چرخنده در فضای مجازی اینستاگرام برای رهبری آرزوی سلامتی کرده بود وسپس در عیادتی که با رهبری در بیمارستان داشتند بیان داشت: انگشتر مزین به نام حضرت سید الشهدا(ع) امانتی در دست من بود که همزمان با عید فطر سال جاری در شهر قم پایتحت مذهبی جهان اسلام به من دادند و من هم همان روز در آن برنامه تلویزیونی گفتم اگر لایق باشم و فرصتی فراهم شود تا به خدمت آقا برسم این انگشتری را تقدیم ایشان خواهم کرد و همین اتفاق هم افتاد و انگشتری که متعلق به جد بزرگوار ایشان بود به دستشان رسید.

پروژه یار دوازدهم و الهام چرخنده

الهام چرخنده که به عنوان مجری طرح پروژهٔ یار دوازدهم در حمایت از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ انتخاب شده بود، از این سمت استعفا داد. و دلیل استعفای خود را اعتراض برخی هنرمندان به حضور خودش اعلام کرد البته چندی بعد سید جواد هاشمی اغلام کرد که اصلا ایشان به عنوان مجری انتهاب نشده بودند.

الهام چرخنده و انتقاد به مسیح علی نژاد برای مطرح کردن آزادی های یواشکی

چرخنده همچنان با سرعت بیشتری به کارهای جنجالی اش ادامه داد. حتی کار به ماجرای کمپین «آزادی های یواشکی» هم رسید و او نامه ای خطاب به مسیح علی نژاد (خبرنگار خارج نشینی که دعوت به این کمپین کرده است) نوشت و با به کار بردن لحنی «ارزشی» سعی کرد علی نژاد را که با نام «معصومه» در طول نامه خطاب کرده بود را به راه راست هدایت کند: «تأسفم برای توست؛ چرا که نمی دانی برای زنان و مردم و همکارانت موجودی غیرقابل اعتماد و احترامی! چرا که ابتدا خیانت کردی بر دین خود بر کشور و خواهران خودت، تصویری از زنان و ناموس شیعه را تو به دیده نامحرمان دادی، کاش می شد خواهرانه سیلی به صورتت می زدم تا از خوابی که به ناچار در آن رفته ای بیرون آیی. زمانی که در کشور مالزی بودم عکس نیمه عریان بازیگر زن خودفروخته (گلشیفته فراهانی) منتشر شد، زنان چینی و مالایی و هندی با ننگ و خجالت و سوال این فیلم را دست به دست می کردند.»او در پایان نامه اش «آبجی های گل»اش را هم به نجابت دعوت کرد و از آنها خواست «به نوشته ام که در تنهایی و پر از بغض نوشته شده فکر کنید.»

داستان چادری شدن الهام چرخنده در برنامه زنده

الهام چرخنده بازیگر سریال «آوای باران» در ویژه برنامه «شهر یاکریم» در شبکه استانی صداوسیمای قم ضمن اهدای انگشتر، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد و اعلام کرد از الان تا لحظه ای که تن او را به خاک می سپارند، با همین پوشش جلوی دوربین حاضر خواهد شد. و گفت «دوست دارم رهبرم، دخترش را قوی ببیند.»

الهام چرخنده و طلاق از همسرش فرشید نوابی

زوج بازیگر و هنرمند فرشید نوابی و الهام چرخنده به زندگی مشترک خود خاتمه داده‌اند و فرزند خردسالشان نیز نزد پدر خود مانده است.این زوج اندکی قبل از نوروز ۹۳ تصمیم به جدایی و طلاق خود را عملی کردند، اما خبر آن هنوز رسانه ای نشده بود.این دو هنرمند به تازگی پس از سالها دوری از عرصه تصویر به فعالیت مجدد خود روی آورده اند و در بهار سال ۹۲ در سریال  پروانه ساخته جلیل سامان با یکدیگر همبازی بوده اند.تا زمان انتشار این مطلب هیچکدام از این هنرمندان این موضوع را تایید یا تکذب نکرده اند.

 الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

عکس الهام چرخنده در سریال حانیه

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

عکس الهام چرخنده به همراه همسرش فرشید نوابی

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده 

عکس الهام چرخنده درسریال حانیه

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

فیس بوک الهام چرخنده

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

تک عکس های زیبا الهام چرخنده

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده 

عکس الهام چرخنده در پشت صحنه مستند از زمین تا بهشت

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

عکس الهام چرخنده در حرم امام رضا (ع)

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

عکس الهام چرخنده با چادر

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

عکس زیبا از الهام چرخنده

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

عکس الهام چرخنده در بین کودکان مناطق محروم یزد

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

عکس الهام چرخنده در کنار دریاچه خلیج فارس تهران

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

جدیدترین عکس های الهام چرخنده

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

عکس های اینستاگرام الهام چرخنده

الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده,عکس الهام چرخنده

 عکسی از آخرین گریم الهام چرخنده در سریال آوای باران

الهام چرخنده

تاکنون ۵ نظر ثبت شده است.

  • درود بر شما که خانه ات را در مطمئنترین نفطه جغرافیا، در نردیکی عصر ظهور بنا نمودی و از کنار گوشهای کر کوچه ها و بیابانهای بی کسی عبور کردی. تا به دریای حیات رسیدی وصبح زندگی امید را در کنار ساحلی مطمئن شروع کردی. افسوس که در بافه های کلام امروزیها،و برخی از شبکه های اجتماعی نشانی از پریدن روح نمی بینم و تو را نمی شناسند هرچه می سرایند فریادی از غلیان هیجان خشم وشهوت است، یاوه های است که برای جشنواره کن اسکارمی نویسند ویا برای هیئت داوران نوبل،جایزه صلح دریافت می کنند تا آهنگ جنگ بنوازندبیداری روزشان در پیاله عرق مست است وهذیان کلامشان با دود باروت همنوا است و مصوبه شان در قالب قانون شورای امنیت سازمان ملل جنگ را برای جهان معاصر به ارمغان می آورد.پس از بولوف گویی انها نارحت نشو و به راحت ادامه ده که ظهور نزدیک است
    وقتی او بیاید نگاهمان آسمانی می شود وجانمان دریایی، وقتی او بیاید دستانمان پر از نوازش می شود ولبانم پر از موسیقی توحید خواهد شد که در دشتهای کویری می گردد و گل می شود و بردامن صبح ظهور می خندد او که بیاید دوباره کنگره کاخ ظلم فروریزد. و زمین را با آسمان پیوند می دهد. او که بیاید موج ها به احترامش قیام خواهند کرد ونخلهای خمیده کویر دلمان جان دو باره خواهند گرفت امام زمان بیا در عصری که تا چشم کار می کند. همه دلها را صحرا وسیاهی وسکوت فرا گرفته است وقحطی عاطفه است تو به این قحطی پایان ده بیا وبا ظهورت وصدای آرامبخش ومهربانت، همچون آبشاری دل انگیز به دلهای خشک وبی رمق ما حیات دو باره ببخش

    پاسخ

  • باسلام
    عکسی که از خانم چرخنده گذاشته اید و نوشته اید در حرم امام رضا اشتباه است (تصویری که چفیه دارد)
    ایشان در حسینیه امام تفت یزد است و پشت سرش عزاخانه امام حسین تفت است، همانجا که هر سال مراسم نخل گردانی اش را از تلوزیون های ایران و … می بینید.

    پاسخ

  • سلام به شما خانم چرخنده باید به شما افرین گفت که چادری شدین امیدوارم بتونید همه ی زنهای بازیگر راهم به این کار دعوت کنید چون حجابشان واقعا افتضاح است

    پاسخ

  • با سلام به خانوم چرخنده به شما افتخار می کنم که چادری شده اید نگران حرفهای پشت سرتان نباشبد خدا جواب شان را خواهد داد از خدا منان برای شما بهترینهای دنیا و آخرت را آرزو میکنم امیدوارم این دیدگاه را بخوانید . دوستتان دارم . اآرزوی من سلامتی شما و رهبر عزیزم است . اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ

  • مدیر محترم وبلاگ لطف کنید حالا که خانوم چادری شدن عکس های بی حجابشونو پخش نکنید…
    خیلی ممنون

    پاسخ

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016