عکس بازیگران و داستان سریال آرام می گیریم شبکه دو + زمان پخش

عکس بازیگران و داستان سریال آرام می گیریم شبکه دو + زمان پخش

سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریم

سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح ا… سهرابی در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای با همکاری انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد روایت برای پخش در پاییز ۹۵ از شبکه دوم سما تهیه و تولید شده است .
تهیه کنندگی این کار را که بر اساس داستانی از سید مرتضی مصطفوی و روح اله سهرابی در لوکیشن های مختلفی چون تهران، خوزستان، ساوه و مناطقی در شرق و جنوب شرق کشور، تصویربرداری شده است فرهاد گلی بر عهده داشته است.

داستان سریال آرام می گیریم

سریال آرام می گیریم براساس ماموریت محول شده به شبکه دوم سیما مبنی بر پرداختن به سبک زندگی ایرانی اسلامی و همچنین مسائل خانوادگی و همدلی و تعامل بین اعضای خانواده ساخته شده است. داستان این سریال که یک ملودارم خانوادگی است از آن جایی شروع می شود که اعضای یک خانواده به علت زیاده خواهی و تفاوت ارزش های فرزندان و خانواده با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند که امنیت خانواده را برهم ریخته است . تعامل بین نسل ها ، نوعدوستی ، روابط و تفاوت نسل ها ، گذشت و از طرفی زیاده خواهی مفاهیمی است که در قالب یک خانواده در سریال آرام می گیریم به آن پرداخته می شود.

قصه سریال در بستر خانواده حاج کاظم که چهار پسر و یک دختر دارد شکل می گیرد  که همه فرزندان این خانواده یر به راه نیستند و آرامش کاذب را فدای آرامش واقعی خودشان کرده اند که با حضور سردار مبشر که شخصیتی تاثیرگذار است در سایه همدلی وهمگرایی آرامش از دست رفته باز می گردد.

سردار مبشّر است که در کنار مشغله‌های عدیده کاری همچون تلاش برای تامین امنیت مرزهای کشور و مقابله با تروریست‌ها و اشرار که قصد ایجاد اختلال در کشور را دارند، همزمان با مشکلات شخصی و خانوادگی مواجه است. او می‌بایست در چند جبهه حضوری موثر داشته باشد و از همین رو می‌کوشد به عنوان قوه‌ ای عاقله و فردی مدیر و مدبر با ورود بجا و بموقع به قضایا، درصدد حل و فصل آنها برآید.

فرهاد گلی تهیه کننده این سریال هدف از ساخت این مجموعه را نشان دادن مسائل یک خانواده امروزی را و پرداختن به مسائل روز جامعه می داند.که با کشمکش‌های میان شخصیت‌ها و تعلیقات به وجود آمده است که سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده‌های جامعه امروز ما می‌رساند، پیامی که شاید نیاز امروز جامعه ماست. از نکات بارز این سریال در کنار پرداختن به مسائل مختلف اجتماعى، به خطوط عاشقانه و عاطفى بین شخصیت‌ها نیز توجه باید اشاره کرد و به ‌ویژه بهره‌گیرى از بازیگران شاخص و مطرح، مخاطب امروزى که حق انتخاب زیادى پیش روى خود دارد قطعا به راحتى نتواند از تماشای این سریال بگذرد سریالی که ویژگی بارز آن عدم وجود قهرمان واحد در آن است. در داستان این سریال شخصیت‌های متعدد و متنوعی وجود دارند که هر یک در جایگاه خود دغدغه‌های خاص خود را دارند و به نوعی قهرمان هستند و هر کسی در جامعه ما در هر موقعیتی می‌تواند با آنها همذات‌پنداری کند.

سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریم

بازیگران سریال آرام می گیریم

داریوش فرهنگ بازیگر نقش خسرو، مجید صالحی بازیگر نقش مسعود، آتیلا پسیانی در نقش سردار سید عباس مبشر، لیلا اوتادی بازیگر نقش آوا، کامران تفتی، لعیا زنگنه در نقش ماهان، ثریا قاسمی در نقش عزیز همسر حاج ابراهیم ، شهرزاد کمال زاده بازیگر نقش رعنا، آشا محرابی در نقش همسر مسعود، هوشنگ توکلی در نقش حاج ابراهیم، نگار عابدی، علی اوسیوند، میرطاهر مظلومی، حمید هدایتی در نقش حاج اسماعیل ، مونا فرجاد، مهدی سلوکی، نسرین نکیسا در نقش همسر ناصر ، محمود مقامی ، ارسلان قاسمی ، هانیه غلامی در نقش الهه ، محمد فیلی، دنیا حیدری ، مهسا هاشمی، بدری برنجانی، جواد زیتونی و…. بازیگران سریال هستند

عوامل پشت صحنه سریال آرام می گیریم

روح ا… سهرابی (کارگردان )، فرهاد گلی (تهیه کننده)، سید مرتضی مصطفوی – روح اله سهرابی(نویسندگان)، فریدون فرهودی و فروغ فروهیده(بازنویسی نهایی فیلمنامه ) ،آزاده جهانبخش (منشی صحنه)، محمدرضا فاضلی مشاور (کارگردان و بازیگردان )، مهدی سهرابی ( دستیار اول کارگردان )، محمد ناصری(مدیر تصویربرداری)، امیرهوشنگ حسینی (مدیر تدارکات)، ایرج طایفه غلامی(مدیر تولید)، فرزاد رحمانی (مدیر برنامه ریزی)، زهره سیه پوش(طراح گریم)، امیر عاشق حسینی(مدیر صدابرداری)، رضا درگزی(طراح صحنه و لباس)، محمد محمدعلی (آهنگساز)، پیام نصیری ( عکاس و تصویر بردار پشت صحنه )، موحد شادرو ـ نوید توحیدی(تدوین )

زمان دقیق پخش سریال آرام می گیریم

با توجه به اطلاعات موجود این سریال در شب های پاییز ۹۵ از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد به محض انتشار اطلاعات دقیق تر این مطلب بروزرسانی می گردد.

جدیدترین عکس های پشت صحنه سریال آرام می گیریم

سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریم

عکس پرش خیره کننده شهرزاد کمال زاده بازیگر سریال آرام می گیریم

سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریم

عکس هانیه غلامی بازیگر نقش الهه و دنیا حیدری سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریمعکس لیلا اوتادی و مهدی سلوکی بازیگران سریال آرام می گیریم

سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریمعکس لعیا زنگنه و شهرزاد کمال زاده بازیگران سریال آرام میگیریم  سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریم

عکس مجید صالحی بازیگر نقش مسعود به همراه آشا محرابی  سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریم

مونا فرجاد در سکانسی از سریال آرام می گیریم

سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریم

میر طاهر مظلومی و ارسلان قاسمی در سریال آرام می گیریم

سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریمنگار عابدی بازیگر سریال آرام می گیریم  سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریم

عکس لیلا اوتادی به همراه روح ا… سهرابی کارگردان سریال

سریال آرام می گیریم,داستان سریال آرام می گیریم,بازیگران سریال آرام می گیریم,زمان پخش سریال آرام می گیریم

سریال آرام می گیریم

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016