عکس های لیلا بلوکات بازیگر نقش نورا تئاتر خانه عروسک

عکس های لیلا بلوکات بازیگر نقش نورا تئاتر خانه عروسک

تئاتر خانه عروسک,عکس لیلا بلوکات ,اینستاگرام لیلا بلوکات

 

اولین تجربه کارگردانی جواد مولانیا بازیگر و مجری مشهور با نمایش «خانه عروسک» اکه اقتباسی آزاد از اثر عروسکخانه هنریک ایبسن به نوشته مجید رحیمی به زودی در فرهنگسرای نیاوران با حضور بازیگران معروف رقم خواهد خورد.

داستان نمایش خانه عروسک

سرنوشت «نورا» با بازی لیلا بلوکات شخصیت اصلی نمایشنامه به دلیل عدم تفاهم و ترک شوهرش، ایبسن را در جایگاه یک فمنیست قرار داد. این روز‌ها جواد مولانیا، که قصد دارد نخستین تجربه کارگردانی خود را تجربه کند، این نمایشنامه را با نگاهی متفاوت به صحنه خواهد برد. مولانیا با اشاره به اینکه این اثر برداشتی از این متن است گفت:

شاید تماشاگران معاصر و ایرانی خیلی حوصله و زمان کافی نداشته باشند که به تماشای متنی طولانی و مربوط به ۱۰۰ سال پیش بنشینند. معتقدم می‌توان نگاه امروزی‌تری به متن‌های قدیمی‌و کلاسیک داشت و با ایجاد تغییراتی، مسائلی را که اکنون با آن‌ها در ارتباط هستیم را به تصویر بکشیم. وی ادامه داد: در این نمایش می‌توانید مسائل جامعه کنونی‌مان را ببینید. بحران خانواده، حضور زن در اجتماع، مسائل اقتصادی و… مسائلی که در این متن پررنگ‌تر شده است. مولانیا عنوان کرد: با توجه به اینکه مسئله زنان در نمایشنامه «خانه عروسک» مسئله محوری است، در این نمایش نیز وجود دارد و زنان قدرتمندی در این کار دیده می‌شوند.

 

بازیگران نمایش خانه عروسک

آزاده زارعی در نقش «کریستین» , لیلا بلوکات در نقش « نورا» , فریدون محرابی در نقش «گروکشتاد» , سام کبود وند, جواد مولا نیا بازیگران این نمایش هستند.

عوامل نمایش خانه عروسک

کارگردان : جواد مولانیا ،تهیه‌کننده: مجید رحیمی جعفری، طراح صحنه: مجید رحیمی جعفری و جواد مولانیا، طراح صدا: ندا محسنی، طراح نور: مجید قادری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سونیا سعادتی، تولید: رامین اعلایی، مالی و پشتیبانی: هدیه میرزاده، ، طراح پوستر: رضا تقی پور، مشاور رسانه‌ای: مریم نراقی، تبلیغات مجازی: سیما شاه صنمی، ساخت تیزر: ندا محسنی مجری طرح: گروه نمایش آکادمی هنر

زمان اجرا نمایش خانه عروسک

پیش از این قرار بود این نمایش از ٢٣ آذر تا ٢٣ دی‌ماه ١٣٩۴ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران هر شب ساعت ٣٠: ١٧ به روی صحنه برود ولی با اطلاعیه ای که روابط عمومی نمایش انتشار داده است فعلا اجرای آن به تعویق افتاده است و تاریخ بعدی متعاقبا اعلام می شود.

عکس های لیلا بلوکات در پشت صحنه نمایش خانه عروسک

  تئاتر خانه عروسک,عکس لیلا بلوکات ,اینستاگرام لیلا بلوکات

تمرین تئاتر خانه عروسک

تئاتر خانه عروسک,عکس لیلا بلوکات ,اینستاگرام لیلا بلوکات

آزاده زارعی ,لیلا بلوکات در مراسم رونمایی از پوستر خانه عروسک

تئاتر خانه عروسک,عکس لیلا بلوکات ,اینستاگرام لیلا بلوکات

عکس لیلا بلوکات و جواد مولانیا

تئاتر خانه عروسک,عکس لیلا بلوکات ,اینستاگرام لیلا بلوکاتتئاتر خانه عروسک,عکس لیلا بلوکات ,اینستاگرام لیلا بلوکاتلیلا بلوکات بازیگر نقش نورا نمایش خانه عروسک

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016