پخش سریال اتاق عمل مهران مدیری بعد از تایید وزارت بهداشت

پخش سریال اتاق عمل مهران مدیری بعد از تایید وزارت بهداشت

سریال اتاق عمل , زمان پخش سریال اتاق عمل , سانسور سریال اتاق عمل

سریال اتاق عمل مهران مدیری که از سوم دی ماه به تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی فر از شبکه پنجم سیما قرار است پخش شود این روزها در حال فیلم برداری هستند در این سریال پزشکانی به تصویر کشیده شده اند که نباید پزشک می شدند و اتفاقی در این شغل قرار گرفته اند چندی قبل مهران مدیری کارگردان سریال اتاق عمل طی مصاحبه ای که با رسانه ها داشتند اعلام کرده یودند که ۳۰ درصد پزشکان این سریال افراد متعهدی هستند و ما قصد داریم با نگاه طنز به برخی مسائل پزشکی انتقاد هایی انجام دهیم. همین مصاحبه و اتفاقات رخ داده در چند هفته گذشته سبب شد تا وزیر بهداشت دولت روحانی دکتر هاشمی مستقیما در نقش سانسورچی ظاهر شود و خودش سریال اتاق عمل مهران مدیری را سانسور کند!

سریال اتاق عمل , زمان پخش سریال اتاق عمل , سانسور سریال اتاق عمل

چرا وزیر بهداشت سریال اتاق عمل را سانسور می کند؟

در ابتدای امر و شروع فیلمبرداری سریال اتاق عمل قرار بود در ۱۲ مهرماه دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت روحانی سریال اتاق عمل مدیری کلید بخورد ولی بدلیل عدم حضور وزیر بعد از مدتی با حضور بعضی از مدیران وزارت بهداشت این سریال کلید خورد. سریال مراحل ضبط خود را داشت سپری می کرد تا این که برنامه ثریا انتقادی به وضعیت افزایش نامتعارف تعرفه های پزشکان کرد ولی این انتقاد منجر به تعطیلی برنامه ثریا برای یک هفته شد و بعد آز آن به گزارش الف به دلیل اطلاع وزارت بهداشت از محتوای سریال مدیری قرار شد محتوای این سریال بعد از تایید وزارت بهداشت پخش شود.به همین دلیل در روز های گذشته با حضور قاضی زاده هاشمی و برخی مشاورین، معاونین و دو تن از مدیران کل وزارتخانه به همراه تهیه کننده و کارگردان ۵ قسمت ابتدایی سریال «اتاق عمل» مورد بررسی قرار گرفت تا صداوسیما به طور تمام قد از وزارت بهداشت دفاع کند و در مقام روابط عمومی وزارت خانه عمل تا کند به جای آن که مشکلات مردم را منکعس نماید.

پزشکان اتاق عمل مهران مدیری چه کسانی هستند؟

در سریال اتاق عمل جواد رضویان , محمدرضا هدایتی,سیامک انصاری,شبنم فرشاد، سیامک انصاری، شبنم فرشادجو، مهران غفوریان، سحر زکریا، جواد رضویان، محمدرضا هدایتی و علی اوجی پزشکان سریال مهران مدیری در طنز «اتاق عمل» هستند.بازیگر مقابل انصاری، فرشادجو است و غفوریان و زکریا بازیگرانی هستند که مقابل هم بازی می‌کنند. جواد رضویان و هدایتی هم دو بازیگری هستند که در کنار هم مقابل دوربین می‌روند و علی اوجی هم بازیگری است که نقش مقابل مهران مدیری را بازی می‌کند.

 سریال اتاق عمل , زمان پخش سریال اتاق عمل , سانسور سریال اتاق عمل

عکسی از سریال اتاق عمل

تاکنون ۲ نظر ثبت شده است.

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016