آزاده نامداری مجری برنامه خوبی از خودتونه شبکه دو سیما

آزاده نامداری مجری برنامه خوبی از خودتونه شبکه دو سیما

آزاده نامداری , مجری , برنامه خوبی از خودتونه

این روزها دو مجری جوان و چادری صدا وسیما با حواشی زیادی روبرو شدند در حالی که معلوم نیست پشت این اخبار و حواشی چه کسی یا کسانی هستند ولی بازی کردن با آینده کاری افراد کاری بس نا پسندیده است. مژده لواسانی و آزاده نامداری هر دو قربانی این بازی ناجوانمردانه رسانه ها شدند.

ابتدا خبر ممنوع التصویر شدن هر دوی آنها بر روی خروجی رسانه ها رفت که مژده لواسانی به سرعت تکذیب کرد ولی آزاده نامداری هیچ اقدامی انجام نداد. داستان آزاده نامداری از زمانی برای رسانه ها مهم شد که این مجری جوان از همسر خود فرزاد حسنی مجری بنام و صاحب سبک طلاق گرفت و این موضوع رو رسانه ای کرد. رسانه ای شدن این موضوع و موضع گیری های حسنی و نامداری در برنامه های مختلف ادامه داشت تا این که خبرگزاری دانشجو مطلبی در نقد عملکرد و پوشش آزاده نامداری انتشار داد که به سرعت ازطرف خود خبرگزاری عذرخواهی منتشر شد و نقد وارده را انحراف قلم نویسنده خواند. از آن سوی داستان آزاده نامداری در مقام پاسخگویی به خبرگزاری دانشجو برآمد و همه اینها نیز سبب شد که آزاده نامداری همچنان در حاشیه به سر ببرد و خبر ممنوع التصویری خودش را با انتشار این عکس در اینستاگرام تکذیب کند.

آزاده نامداری , مجری , برنامه خوبی از خودتونه

 برنامه خوبی از خودتونه

برنامه خوبی از خودتونه به تهیه کنندگی خانم سمانه فراهانی قرار هست در  نیمه دوم سال ۹۳  از شبکه دوم سیما به روی آنتن خواهد رفت، موضوع این برنامه به این صورت است که در یک میهمانی شبانگاهی خانواده های ایرانی را گردهم می آورد و  با پیشنهادهای شگفت انگیزی در حوزه های مختلف  تلاش خواهد کرد تا احساس خوبی را به مخاطبان خود منتقل کند.به گفته سمانی فراهانی تهیه کننده برنامه اجرای این شو تلویزیونی به عهده آزاده نامداری خواهد بود به همین دلیل پس از شنیدن خبر ممنوع التصویری آزاده نامداری در این باره ایشان بیان داشتند:

در تدارک مهیا کردن امکانات برنامه ای‌ تحت عنوان «خوبی از خودتونه» هستیم. درحال حاضر دکور آماده است و جزییات کوچکی باقی مانده که به سرعت با همراهی مدیران و همکاران فراهم و آماده می شود.»

او در واکنش به اخبار منتشر شده می‌گوید:«این اخبار را که می شنویم واقعاً شگفت ‌زده و متعجب می شویم که چطور می‌شود اینقدر برخی آدمها از روی عناد برای همکارانشان مشکل درست کنند. شبکه در این روزها بسیار با ما همکاری می‌کند و بچه‌های گروه هم سخت در حال تلاش هستند تا بتوانیم برنامه شیرین و امید بخش با اجرای دوست خوبم آزاده نامداری را روی آنتن ببریم. از همه می‌خواهم به حاشیه‌ ها و شایعه‌ ها توجهی نکنند و منتظر بازگشت نامداری با یک برنامه روتین خوب باشند.»

مدیر شبکه ۲: خیر ؛ آزاده نامداری ممنوع التصویر نیست


بنا به اهمیت خبر با پیگیری‌ های فراوان توانستیم با علی بخشی‌ زاده مدیر شبکه دوم سیما تماس برقرار کنیم و در این تماس تلفنی این سوال را مطرح کردیم که :«آقای بخشی‌زاده خانم آزاده نامداری ممنوع‌ التصویر هستند؟» و او در پاسخ کاملاً صریح و شفاف عنوان کرد:« خیر ؛ ما مجری ممنوع‌ التصویر نداریم و خانم نامداری هم ممنوع‌التصویر نیستند.» از او پرسیدیم یعنی ایشان به زودی با برنامه پاییزی‌ شان به تلویزیون بازمی‌گردند که در پاسخ شنیدیم:« بله ایشان به زودی با برنامه جدیدشان به عنوان مجری روی آنتن خواهند رفت.»


آزاده نامداری , مجری , برنامه خوبی از خودتونه

آزاده نامداری پیش به سوی تلویزیون 

آزاده نامداری در پاسخ به شایعات مطرح شده در پاسخ به خبرنگار صبا این گونه گفت: «عکس مذکور ساختگی است و اینها تنها اتهام به شخص بنده است و قابل پیگیری قانونی. از مردم می خواهم به شایعات توجهی نداشته باشند و به همه قول می دهم به زودی با انرژی به تلویزیون برگردم.»

آزاده نامداری , مجری , برنامه خوبی از خودتونه

برنامه خوبی از خودتونه

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016