داستان سریال در حاشیه + عکس های پشت صحنه سریال در حاشیه

داستان سریال در حاشیه + عکس های پشت صحنه سریال در حاشیه

سریال اتاق عمل,عکس های پشت صحنه سریال اتاق عمل

نوروز سال ۹۳ بود که مهران مدیری در ویژه برنامه سه ستاره شبکه ۳ حضور پیدا کرد و ناراحتی خود را برای دوری از تلویزیون بیان داشت مهران مدیری که به خاطر عدم توافق برای پخش سریال قهوه تلخ از سال ۸۸ از تلویزیون دور شده بود و به شبکه خانگی رفته بود در این برنامه اعلام کرد که یک مخاطب ۷۰ میلیونی را با یک مخاطب ۲ میلیونی عوض کردم و این اشتباهی بزرگ بود و تصمیم دارم دوباره به تلویزیون برگردم.

مهران مدیری در زمان پخش سریال قهوه تلخ عاجزانه از مردم خواست تا از دانلود سریال بپرهیزند و مردم هم همکاری خوبی در این زمینه داشتند ولی تهیه کنندگان کار با عدم پخش قسمت های نهایی سریال قهوه تلخ ضربه بزرگی به شبکه خانگی و مهران مدیری زدند با این حال مهران مدیری سریعا دست به کار شد و مجموعه های ویلای من و شوخی کردم را ساخت و بالاخره پس از یک غیبت ۶ ساله باری دیگر به خانه تلویزیون برگشت و از قاب شبکه تهران با سریال اتاق عمل در خدمت مردم هست.

 در حاشیه سریال جدید مهران مدیری

سریال طنز در حاشیه در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی در حال تهیه هست که اولین قسمت آن در ۱۲ مهر ماه در محله فرمانیه تهران فیلم برداری آن آغاز شده است.

بازیگران طنز سریال در حاشیه

سیامک انصاری، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، فلامک جنیدی، سحر زکریا، نصرالله رادش، نادرسلیمانی، ماندانا سوری، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، مهران غفوریان، رضا فیض نوروزی ، نیما فلاح ، هادی کاظمی ، عارف لرستانی ، رضا نیکخواه ، رامین ناصر نصیر، آرش نوذری ، سحر ولد بیگی ، محمدرضا هدایتی ، فاطمه هاشمی ، ساعد هدایتی ، سپند امیر سلیمانی ، کمند امیرسلیمانی ، لیلا ایرانی ، بهناز توسلی ، سام نوری ، شهروز فرهادیه ، شادان شهیدی ، گلناز عباسی ، علی اوجی ، سوزان عزیزی ، تینا اسدی ، فرزانه تفرشی ، جواد رضویان ، مهران مدیری به ایفا نقش می پردازند و بزودی نیز شاهد چهره های جدید در حوزه طنز و کمدی خواهیم بود که متعاقبا اسامی اعلام و معرفی می شود.

نویسندگان سریال جدید مهران مدیری

مهدی ژوله، خشایار الوند الهه زارع نژاد و … تیم نویسندگی این سریال را شامل می شوند که این گروه زیر نظر مهران مدیری کارگردان این مجموعه فعالیت می کنند..

داستان سریال جدید مهران مدیری به اسم در حاشیه

داستان سریال طنز « در حاشیه » درباره اتفاقاتی است که در اطاق عمل بیمارستانی رخ می‌دهد در بخشی از داستان این مجموعه، مهران مدیری به عنوان جراح قرار است بیمارانی را که دروغ می‌گویند تحت عمل جراحی قرار دهد و دروغدان آن‌ها را دربیاورد.همچنین چهار شخصیت اصلی داستان سریال اتاق عمل پزشکانی بیمارستانی هستند که هر کدام شخصیت ویژه ای دارند برای مثال دکتر با وجدان و آرمانگر ، دکتر متخلف و… از شخصیت‌های این سریال هستند.

مهران مدیری کارگردان مجموعه طنز «در حاشیه » در توضیح بیشتر خود از فضای این سریال گفت: ۳۰ درصد شخصیت های ما در این مجموعه پزشکان و پرستاران متعهد و با وجدان هستند و ما سعی داریم پیام های مختلف این مجموعه را در کنار انتقاددات مطرح کنیم که با نگاه طنز آمیخته شده است.

زمان دقیق پخش‌ سریال در حاشیه  :

سریال در حاشیه که قرار بود  از روز ۳ دی ماه ۹۳ از شبکه تهران پخش و تا شب سال تحویل ادامه داشته باشد ولی اعتراضات پزشکان و وزارت بهداشت منجر به توقف چند باره کار شد و درنهایت مهران مدیری تن به سانسور و تغیرات بسیاری داد تا رضایت وزارت بهداشت جلب شود حتی مدیری اسم سریال رو از اتاق عمل به درحاشیه تغییر داد تا از بار فشار های بالادستی بکاهد. و در نهایت پس از گذشت یکسال از قول مهران مدیری به مردم سریال در حاشیه یا همان اطاق عمل سابق که قرار بود از شبکه پنج سیما پخش شود با تغییر شبکه از شبکه سوم سیما و از روز ۵ فروردین ماه سال ۹۴ ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.

 سریال در حاشیه,عکس های پشت صحنه سریال در حاشیه

عکس  پشت صحنه سریال در حاشیه در روز اول فیلمبرداری

سریال در حاشیه,عکس های پشت صحنه سریال در حاشیه

مهران مدیری در پشت صحنه سریال در حاشیه

سریال در حاشیه,عکس های پشت صحنه سریال در حاشیه

زمان پخش سریال در حاشیه

سریال در حاشیه,عکس های پشت صحنه سریال در حاشیه

داستان سریال در حاشیه , پشت صحنه سریال در حاشیه

سریال در حاشیه,عکس های پشت صحنه سریال در حاشیه

عکس بازیگران سریال در حاشیه

سریال در حاشیه

کلیه حقوق برای تازه نو محفوظ است. اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم

Templates By Amazing.iR © 2016